Kapitola 34

387 33 2
                                    

Severuse vzbudit přidušený nářek. Prudce se posadil a chvíli uvažoval kde je a co se děje. Pak si vzpomněl co ho probudilo. Podíval se na místo,kde spal Harry a uviděl jak sebou hází,je celý zpocený. Očividně se mu zdá nějaká noční můra.

   Opatrně se k němu naklonil a zlehka s ním zatřásl. Bez odezvy.

„Harry? Harry vzbuď se,“ promluvil na něj. Stála nic . Proto s ním zatřásl znova a znova na něj promluvil. Tady ten postup měl už svůj účinek.

   Mladý kouzelník se prudce posadil a aniž by si Severus uvědomil,jak rychle Harry dosáhl na svou hůlku. Momentálně mu teď jeho snoubenec míří na hruď.

„Harry to jsem já Severus. Nic se ti nestane. Měl jsi jen noční můru,“ promlouval k němu tmavovlasý muž,aby svého přítele uklidnil. Zdálo se,že této slova Harryho skutečně začal uklidňovat. Proto Lektvarista mluvil dál.

„Je to jenom noční můra.Jsi tady se mnou. Nic se ti nestane.“ Konečně Harry sklonil hůlku a začal více vnímat nakřáplý hlas Severuse Snape.

   Dlouhou dobu bylo v místnosti slyšet,jenom splašený dech mladého muže. Po chvíli se však začal i ten uklidňovat. Se zelených očí odešel šedý nádech spánku a začali se rozjasňovat. Zmateně se podíval na hůlku ve svých rukách a pak na svého milovaného. Zatím ani jeden z nich nepromluvil. Ale ticho bylo dosti tíživé.

   Jako první se Severus natáhl a pohladil Harryho po vlasech,které měl zmáčené potem. Pečlivě u toho sledoval mladíkovou reakci. Neucukl,ale v jeho očích byl vidět strach. Snape ho konejšivé hladil,aby mu dodal jistotu bezpečí.

„Řekneš mi co se ti zdálo?“ zeptal se po chvíli. Harry chvíli přemýšlel,jako by se snažil srovnat myšlenky. Nakonec přikývl že ano. Jeho partner ho očima vyzval,že má začít mluvit.

„Zdálo se mi,že jsem opět malý kluk. Mohlo mi být,tak sedm roků. V tu dobu se ve mně zřejmě probudilo moje magické jádro. Já jsem doma nevědomky rozbil talíře,které předtím levitovali ve vzduchu,“ začal vyprávět a u toho se zase zachvěl strachy.

„Teta se strýcem z toho byli v šoku a první co udělali,bylo že to ze mě chtěli vytlouct. Tenkrát jsem dostal opravdu,ten nejhorší výprask. Jenže to nepomohlo. Časem se mi stalo něco podobného,ale ne už z talířemi. Tentokrát levitoval můj bratranec. To byla poslední kapka a tak se rozhodli zavolat vymítače ďábla.“ Sotva Harry vyslovil poslední slovo zbledl v obličeji.

   Tmavovlasý muž celou dobu mlčel. Tohle bylo poprvé co před ním jeho snoubenec mluvil o jeho rodině. Nikdy nevěděl,že se k němu chovali takhle hnusně.

„Bylo to něco děsivého Severusi,ani si to nedovedeš představit. Bolelo to. Ten muž říkal nějaké slova a já jako malý jsem tomu nerozuměl. Byla to divná bolest,ale ne tak silná,jako u cruciatus. Nevěděl jsem co si pod tím představit. Poté co ten muž odešel,tak se nic nedělo,až do mých skoro jedenáctých narozenin. To jsem nevědomky ze Zoo pustil hada a do jeho terária padnul bratranec.Poté jsem se od Hagrida dozvěděl,že jsem čaroděj a všechno co se kolem dělo jsem začal chápat,“ukončil Harry svůj monolog.

   Poté v místnosti zavládlo ticho. Severus zpracovával informace. Samozřejmě,že věděl kdo ten vymítač ve skutečnosti je. Naklonil se blíž ke svému snoubenci a pevně ho objal.

„Takže tobě se zdálo o tom co jsi zažil?“zeptal se po chvíli. Harry lehce kývl na souhlas.

„Víš Harry ten muž co mudlové říkají,že je vymítač. Není tomu tak. On je to speciální čaroděj z ministerstva kouzel. Nejspíše na tobě prováděl kouzla aby ti zpomalil vývoj tvého magického jádra. V některých případech se jádro brání a může to způsobit bolet. Každopádně ti nechtěl ublížit,“ vysvětlil mu Severus.

„Měl bych se teď zjistit,jestli to nějak nezanedbal,“pronesl po chvíli co se zamyslel.

    To ale neměl říkat. Harry se od něj prudce odtáhnul. Nechtěl,aby zjistil,že má skutečně problém z magickým jádrem.

„To je dobré Severusi,jak jsem nastoupil do Bradavic,tak se Brumbál ujišťoval,jestli je všechno v pořádku,“začal hledat výmluvu,aby ho odradil od jeho plánu.

„Skutečně?“zeptal se a povytáhl obočí.

„Ano skutečně. Potom co jsem zachránil kámen mudrců,“přitakal a byl rád,že se mu podařilo mistra nitrozpytu oklamat.Alespoň prozatím.

   Harry mu nechtěl lhát,ale velice dobře věděl,že kdyby se dozvěděl pravdu,tak ho to zlomí a zároveň zničí. Nechtěl mu tím přidělávat starosti. Jemně zatlačil do jeho hrudi,aby mu dal najevo že si má znova lehnout. Když tak Severus učinil,tak Harry si lehl na jeho hruď na místo,které tolik miluje. Zlehka ho políbil do jemných chloupků a spokojeně zavřel oči.

   Tohle se Severusovi nelíbilo,jak se Harry vyhýbá tomu,aby zjistil jestli je doopravdy v pořádku. Jenže teď se rozhodl,že si tím nebude lámat hlavu a rozhodně si nechtěl kazit dovolenou ze svou životní láskou. Usmyslel si,že se tomu bude více věnovat,až se vrátí zpátky do školy. Rozhodl se že nejprve zajde za Brumbálem a zjistí se,že Harry mluvil pravdu a že sám velký čaroděj své doby ho skutečně zkontroloval. Protože tohle se mu nechtělo líbit. Nechtěl,aby osoba kterou miluji měla takové sny. Chtěl ho vidět po svém boku šťastného. Protože,když je Harry šťastný,tak on taky. Lehce mladíka políbil a snažil se znova usnout.

Kurz pro bystrozoryKde žijí příběhy. Začni objevovat