Kapitola 25

566 36 2
                                    

Jak se říká. V nejlepším se má přestat. České čarodějky odvedly svou návštěvu na místo, kde dneska budou nocovat. Nebylo to však ledajaké místo. Na místo klasického kouzelnického hotelu nebo chatek, bylo spaní situované do velkých sudů. Harry i Severus byli okouzlení. Na takovém krásném místě ještě nikdy nespali.

„Přijdeme si pro vás zítra ráno kolem osmé hodiny,“ řekla jim Petra a usmála se na oba dva. Nakonec se všichni rozloučili a popřáli dobrou noc.

   Angličané osaměli ve svém sudu, který byl situovaný jako chatka. Krásně voněl dřevem. Místnost byla světle hnědá a uprostřed dominovala téže barvy postel.

„Páni, je to tu jako v pohádce,“ pronesl Harry s nadšením v hlase.

„Ano, máš pravdu, lásko. Jsem naprosto spokojený,“ odvětil Severus. Konečně mohl svého přítele políbit. Před  dámami se drželi zkrátka, ale teď si to mohli dovolit.

   Neudrželi se. Zkrátka a dobře jiskření mezi nimi bylo tak silné, že se pomilovali. Něžně a hlavně vášnivě. Krásně tak zakončili první den na jejich malé dovolené. Ukojení, spokojeně usnuli nahatí, tak, jak je Merlin stvořil v milostném objetí.

   Jak Petra slíbila, tak splnili. Ráno za  Severusem a Harrym přišla Katy. Donesla jim košík se snídaní. Nechala je nasnídat.

„Dneska jsme si pro vás připravily prohlídku rodného místa  Sigmunda Freuda, jeden ze zdejších uznávaných čarodějů,“ řekla jim plán pro dnešní den.

„Zajímal se o magii lekouzelnictví a dokonce si pohrával i s lektvary.“
Na konec proslovu zareagoval Severus.

„Ano, něco jsem o něm četl. Rád poznám místo, kde žil.“
Dokonce i Harryho to zajímalo.

   Po snídani se přemístili na místo, kde už čekala Petra. Všichni se vydali do domu, kde uznávaný léčitel žil. Poslechli si velice zajímavý výklad od Petry, která je lékouzelnice, která se zabývá právě Freudem. Tento mág se zajímal především o magii sexu. Snape i Potter vstřebávali nové informace. Na závěr prohlídky si Severus koupil pár velice zajímavých výtisků. Líbili se mu publikace vázané v kůži.

   Den zakončili pozváním na večeři k sestrám domů. Katy jim přichystala typické jídlo, co zde jedí kouzelníci.  Zase se dobře bavili. Harry povídal o svém dvojitém zaměstnání. Jak bystrozora, tak profesora kurzu pro nové ochránce kouzelnického světa v Anglii. Petra, nebo Katy se ho na něco ze zvědavosti zeptaly. Mladík jim s klidem odpovídal.

   Severus s lehkým úsměvem sledoval svého přítele, jak se uvolněně baví. Viděl na něm, jak odpočívá a byl rád, že aspoň na chvíli vypadli ze stereotypu, který ve škole čar a kouzel je. Když viděl, jak se mladík dobře baví, rozhodl se utéct do své mysli. 
Vidíš Severusi, ještě nedávno jsi byl nešťastný a teď jen kveteš láskou. Řekla mu jeho mysl. 
Ano, jsem šťastný a bláznivě zamilovaný. Odpověděl mu spokojeně. 
Miluješ ho natolik, že bys s ním mohl žít do konce života? Že bys ho mohl požádat o ruku? Ptalo se dál svého druhého já. To Severuse zaskočilo. Na tohle ještě ani nepomyslel. 
Merline, a ty myslíš, že by souhlasil se sňatkem? Zeptal se ho šokovaně. Tak daleko ještě sám nepřemýšlel. Tahle myšlenka se mu zdála velice zajímavá. To se nedozvíš, dokud se ho nezeptáš. Zkrátka potřebuješ vědět, na čem jsi. Odvětilo svědomí v jeho hlavě.

   Zatím co lektvarista vedl svůj vnitřní monolog se svým já, Harry Petře a Katy zrovna vyprávěl, jak ho na poslední akci napadli smrtijedi a on byl v nemocnici.

„Tak hlavně že jsi už v pořádku,“ promluvila šokovaná Katy a napila se vína.

„Ano, bylo to náročné, ale už jsem v pohodě, jen Merlin žel nemohu již dělat aktivního bystrozora, ale to mě už nevadí,“ dokončil Harry.

   Starší ze sester automaticky hůlkou pod stolem prováděla svá diagnostická kouzla. Zastřela je tak, aby to nikdo jiný než ona neviděli. Chtěla se zkrátka a dobře přesvědčit, že je mladý čaroděj doopravdy v pořádku. Zde v Česku byla Petra známá tím, že si sama vymyslela diagnostiku. Byla nadějná lékouzelnice a měla našlápnuto k velkému uznávání.

  To, co jí její kouzla ukázaly, jí doslova šokovalo. Mladý Anglický kouzelník není doopravdy v pořádku. Jeho magie následkem mučení začala divočet. Další kouzelnickou formulkou zjistila, že Harry každý den bere lektvar na zpomalení. Zkrátka a dobře Harry tímhle pomalu umíral. Petra dobře věděla, že na tohle není žádná léčba jak v jejich zemi, tak i ve světě. Po tomhle zjištění zbledla. Dokonce si ani neuvědomila, že upustila na zem hůlku. Skutečně takový konec čeká slavného Harryho Jamese Pottera? Zeptala se sama sebe. Na tohle ale neměla odpověď. A jak se zdálo, ani jeden z nich o ničem takovém nemá ani ponětí. Co se skutečně děje s mladým mužem? Jeho osud je hrozná svině a jeho konec se začal blížit. Ani Petra nedokázala odhadnout, jak dlouho tu bude ještě mezi živými. Musím zjistit, co ti dva všechno ví. Pomyslela si, než se snažila znovu zapojit do konverzace. Snažila se to zahnat, ale nešlo to. Bylo to pro ni moc těžké.

   Na závěr dalšího dne jim Katy slíbila, že další dva dny jsou srdečně zváni na Hukvaldy, kde se nachází jejich kouzelnická škola. Nachází se Na kouzelném vršku.

„Aspoň uvidíme, jak se učí tady u vás,“ promluvil nadšeně Severus a spokojeně se usmál na svou společnost kolem. 

Kurz pro bystrozoryKde žijí příběhy. Začni objevovat