Pružným a pomalým krokem došel Severus k Harrymu. U toho ho sledoval, jako mlsný kocour. Najednou si ho prudce vtáhnul do náruče. Vzápětí se jejich rty setkaly v pomalém a línem tanci. Jako by se oba poznávali navzájem.
V místnosti bylo náhle horko, i když černovlasý muž žil ve sklepení. Ve vzduchu bylo cítit vzrušení obou mužů. Skoro by se ho mohli klidně dotknout. I ten jejich polibek, jak se prohluboval, tak byl velice vyrušující. Jazyky začaly tančit divoké tango.
Snape svého milence při tom polibku směřoval pomalým pohybem do ložnice. Aniž by si to Harry uvědomil, tak se oba octli v prostorné ložnici, ve které dominovala velká postel v ebenově černém dřevě. Kolem tohoto skvostu se rozprostíral saténový závěs.
Starší kouzelník ukončil polibek, aby se oba mohli pořádně nadechnout. U toho mladého muže stále držel v objetí. Proto se Severus rozhodl, že Harryho potrápí a půjde na všechno mudlovským způsobem. Rukama pomalu doputoval k zapínání hábitu a pomalu ho rozepnul. Látka tmavého habitu zašustila, jak padala z ramen jeho majitele. Nakonec přes vestu, kterou měl Potter na sobě, pohladil jeho hruď, kde pod prsty cítil, jak mu splašeně tluče srdce.
Ani mladší milenec nezůstal pozadu. Přistoupil na hru a začal taktéž pomalu svlékat druhého muže. Nic nechtěl uspěchat. Vychutnával si to všechno do posledního detailu. Během chvíle se na zemi válel i druhý hábit.
Severus hbitým tahem stáhl vestu. Tím pohybem Harryho rozcuchal ještě víc, než býval. A začal se věnovat koflíkům jeho košile. Pěkně jeden po druhém. U toho znova přerušil polibek. Svými rty začal putovat po odhalené opálené kůži. Mladík zasténal a na krku se mu objevila husí kůže, jak ho polibky šimraly.
Prsty mladého milence se začaly věnovat také řadě knoflíků na Severusově oděvu. Měl prsty roztřesené a velice se divil, že se mu dařilo bez problémů rozepnout všechny do jednoho. Navzájem v jednu chvíli oba si stáhli košile. Letěly na zem, kde se kupilo jejich oblečení.
Tentokrát to byl Harry, kdo poodstoupil a sledoval Severusovo tělo. Jeho hruď byla bílá, stejně jako obličej. Všimnul si taky dokonale vypracovaného hrudníku, který u pasu končil ve smyslném véčku, tvořený ze Severusových kyčlí. Při tom pohledu se jeho vzrušení ještě víc zesílilo. Proto se rozhodl jako první sundat černé kalhoty. Naskytl se mu krásný pohled na muže v černých boxerkách, kde se mu razil jeho penis.
I Severus se činil a vysvlékl Harrymu kalhoty. Jenže on je stáhl spolu se spodním prádlem. Vítězoslavně se podíval na mladé a pružné tělo, tak, jak se famfrpálový hráč dívá na vítězný pohár. I Potter měl dokonale tvarované tělo. Na rozdíl od něj, jeho kůže byla zlatavě opálená.
Jemnou silou zatlačil na Harryho a ten se svalil na postel. Mistr lektvarů si klekl před něj a opájel se pohledem. Jeho tělo je dokonalejší, než v mých snech. Pomyslel si a v ústech se mu začaly hromadit sliny. Naklonil se pro polibek. A však na rtech nezůstal moc dlouho. Lehkými polibky se propracovával na hruď. U toho Harryho hladil podél boků. Jako odpověď mu bylo opět slastné zasténání.
Proto se pro sebe tmavovlasý muž usmál a pokračoval dolů, směr slabiny, kde vyhledal nejcitlivější místo. Druhý muž pohnul pánví vzhůru a to Severus bral jako pokyn, ať si vezme jeho ztopořený penis do úst.
Harry se prohnul v zádech, jakmile ho jeho milenec pohltil celého do úst. Bylo to na něj příliš intenzivní. Tohle nikdy s žádným svým milencem nezažil. Aby i takové obyčejné kouření vnímal tak silně, jako právě od Severuse.
Ten věděl přesně, co má dělat. Nejprve pohyboval jen hlavou nahoru a dolů. Po chvíli, těsně před Harryho vyvrcholením, přidal ruce a zpracovával ho tím pádem intenzivněji. Nakonec použil i zuby a to Potter nevydržel a prudce se mu udělal do teplých úst. Snape spolykal všechno do poslední kapky.
Mladík těžce oddechoval a vstřebával intenzivní pocity tohoto orgasmu. Takový ještě snad ani nezažil. Jakmile znova popadl dech a uklidnil své divoké srdce, tak se chtěl posadit a obšťastnit i druhého muže.
Jenže ten ho pohybem ruky zastavil a naznačil, aby dál ležel tak, jak je. Jakmile Harry znovu ulehl, druhý muž si sundal i poslední kus oblečení. Nakonec roztáhl Harrymu nohy tak, že vypadal jako hvězdice. Poté ho zlehka pohladil po vnitřní straně stehen. Potter se prohnul a jeho penis se zase začal probouzet k životu. Dlouhé prsty Severusovy ruky doputovaly až k Harryho zadku. Jemně ukazováčkem přejel přes zvráštěný otvor. Nakonec stínovou magii Pottera vyčistil a strčil do jeho pevné zadnice první prst.
To už Harry nemohl vydržet a znovu se prohnul jako luk, když Severus zkušeně našel jeho prostatu, kterou začal zpracovávat. Po chvíli přidal i další prst a mladý milenec začal hlasitě sténat. To Severuse vzrušovalo tak, jako by byl v jeho zadku ponořený až po koule.
Nakonec se rozhodl, že je jeho milenec pečlivě připravený. Vytáhnul prsty ven a nakonec si dal jeho nohy na svá ramena, ať má dobrý přístup. Vzal svůj penis a pomalu ho nasměroval na kraj Harryho zadku. Začal se pomalu zasouvat. Nechtěl mu ublížit, jelikož si uvědomoval, že jeho přirození je větší, než byl asi Harry zvyklý u svých předešlých milenců. Pomalu zasouval tam a zpátky. S každým přírazem se nořil hlouběji.
Konečně byl v něm celý. Cítil, jak Harry stáhnul své půlky k sobě, když uvnitř v těle ucítil celou jeho délku. Severus počkal chvíli, než si na něj zvyknul. Jakmile Harry nadzvedl, boky začal přirážet. Tam a ven, tam a ven. Pomalu si s ním hrál, jako kočka s myší. Harry sténal slastí a to Severuse hnalo kupředu. Jeho výpady se staly intenzivnějšími a rychlejšími. Nakonec trochu svého milence nadzvedl, aby měl přístup k citlivému místu v jeho těle. Při tom pohybu se zmocnil úst svého milence a tím zadusil jeho sten. Polibky mu začal oplácet.
Severus je oba vedl blíže k vyvrcholení. Nakonec začal Harryho zpracovávat rukou.
„Můj Merline!" vykřikl Harry a začal znova divoce vrcholit. To už i druhý milenec nevydržel a začal také vrcholit v útrobách těla druhého muže. Teplo Severusova spermatu začalo plnit Harryho tělo. Byl to pro něj neskutečný zážitek. Tohle opravdu s nikým nezažil.
Starší muž se vysíleně svalil na svého druha a oddechoval. Odpočívali oba dva. Jakmile se Snape dostatečně vzpamatoval, opatrně vystoupil z Harryho. To mladíka trochu bolelo. Ale v tu chvíli mu to bylo jedno. Oba dva byli dostatečně uspokojení. Severus si lehl vedle Pottera a objal ho jednou rukou. Oba se z toho začali pomalu vzpamatovávat. V místnosti bylo slyšet zatím jen jejich hlasité oddechování a zklidnění jejich srdcí. Vypadalo to, že oba usnuli vyčerpáním.
ČTEŠ
Kurz pro bystrozory
FanficHarry Potter, mladý brýlatý muž, kterého mnozí znáte. Splnil se mu sen a stal se bystrozorem. Dostává novou příležitost, stát se profesorem v kurzu pro bystrozory. Harry netuší,co pro něj osud v jeho bývalé škole přichystá. Dokáže vycházet se svým b...