Kapitola 23

627 45 0
                                    


Harry si začal pomalu lehat na postel. U toho stahoval Severuse sebou. Tmavovlasý muž přikryl Harryho tělo svým. Nijak neprotestoval. Dál pokračovali v polibcích. Jenže v tu chvíli se ty polibky začaly prohlubovat. Najednou začalo být v ložnici až nepřirozeně horko.

„Severusi, chtěl bych zjistit, jestli vše funguje tak, jak má," promluvil Harry sotva se jejich rty oddělily od sebe.

„To nemusíš říkat dvakrát," zaševelil vzrušeně jeho partner.

Starší z mužů stínovou magií vysvlékl jejich roztoužená těla. Na sobě nechal jen spodní prádlo. Znovu se zmocnil mladých a lačných úst. Líbali se jako o život. Snape začal jednou rukou putovat po mladém a pružném těle. Vychutnával si každou křivku jeho těla. Jako by si chtěl vrýt do paměti každý detail. Mladík mu lehce zavzdychal do úst.

Severus sjel až do Harryho klína. A lehce pohladil jeho penis přes spodní prádlo. Najednou si však ruka začala po chvíli dovolovat víc. Intenzivně jezdila nahoru skrze látku spodního prádla. Dráždil jeho přirození. Pomalu krouživými pohyby. To se Harrymu líbilo.

Cítil mladíkovo rychlé vzrušení. Blesku rychle se začal zvedat do pozoru. A napínal se proti spodnímu prádlu. Začal prosit, že chce ven víc a víc. Trýznitel se podíval na vzrušeného přítele. Jeho oči začaly také prosit o víc. Proto Severus vsunul ruku do trenek a začal Harryho penis honit. Jeho stisk byl pevný. Bylo to intenzivní. Potter se prohnul v zádech a znova zasténal.

„Netrap mě," vzdychl potom.

Stále se u toho díval do zelených očí, které byly plné vzrušení a chtíče. Harry zase viděl v černých očích Severuse a ten zase do jeho. U toho ho tvrdě honil. Mladík se přitáhl ke svému milenci a políbil ho vášnivě. Oba u toho slastně zavřeli oči. Byl to pro ně příjemný pocit. Oba to milovali.

Harry nezůstal pozadu. Jeho levá ruka sjela do Severusových boxerek. Začal mu to oplácet stejnou měrou a intenzitou. Snape nasál sípavě vzduch do plic. A svými boky vešel vstříc Harryho ruce. V této nevyhovující poloze zůstali oba jen chvíli.

Snape zatlačil na Harryho a položil ho do matrace postele. Nakonec mu stáhnul trenýrky a sobě své boxerky. Společně si pak začali navzájem dělat dobře ústy. U toho vzdychali vzrušením. Líbilo se jim to, jako vždycky. Cucali, sáli, bylo to pro ně tak intenzivní. Hbité jazyky pěkně nahoru a dolů. Po celých délkách ztopořených penisů. Přivádělo je to do extáze.

Severus ukončil orální sex. Tělo svého milence si nastavil tak, aby měl lepší přístup k análnímu otvoru. Nakonec si naslinil prsty, aby si Harryho perfektně připravil. Když tak učinil, tak do mladého a pevného zadku zasunul jeden prst. To už Harry vyšel svými boky naproti trýzniteli, aby se co nejdříve dostal k jeho prostatě. Po chvíli k dlouhému štíhlému prstu přibyl další. Tohle Potter miloval. Jeho díra byla příjemně zaplněná a uspokojila ho pěkně uvnitř.

Nakonec oba usoudili, že se navzájem už dlouho mučí. Harry se otočil a svůj zadek vyšpulil na svého milence. Severus na nic nečekal. Přiložil svůj žalud na zvrásněný otvor a pomalu přitlačil. Mladé srdce se u toho rozbušilo, že bylo skoro až slyšet. U toho se uvolnil a přijal celou délku svého partnera.

Snapeeho přírazy byly ze začátku pomalé, ale stupňovaly se v rychlejším tempu. Koule pleskaly o pevné hýždě. Čím rychlejší jeho přírazy byly, tím více se cítil Harry živý. Byl to pro ně příjemný pocit. Jejich projevy začaly být hlasitější a hlasitější. Severus na sobě cítil, že už bude. Zpomalil tempo a jeho ruka vklouzla do Harryho klína. Začal ho vést k vrcholu. Za každým přírazem zpracovával jeho chloubu. Rychlé zasténání lektvaristy a už plnil Harryho tělo teplou tekutinou. To mladíka strhlo i k jeho vlastnímu orgasmu. Postříkal celou deku.

Poté se oba svalili vedle sebe. Severus si přitáhl svého přítele do objetí. Tohle Severusovi chybělo. Ponořit se do krásného těla přítele. Splynout v jedno tělo. Uvolnit se a nechat se nést na vlnách vášně.

„Vidíte, Pane Pottere, že tohle se nezapomíná. Stejně jako let na koštěti," řekl Mistr lektvarů poté, co nabral dech. Harry se začal od srdce smát.

„Och, máte pravdu, pane kolego," odvětil a lehce ho políbil.

Nakonec tohle příjemné odpoledne zakončili společnou sprchou. Oba dva se nemohli nabažit rtů toho druhého. Poté Snape kouzlem vyčistil lůžko a společně si lehli. Odpočívali ve společném obětí. U toho mladý muž spokojeně usnul.

Sex ho dokonale unavil. Opravdu potřeboval nabrat sílu. I jeho společník usnul. Za celý týden to opravdu potřeboval. Byl unavený. Teprve ale až teď to na něj dolehlo. Byl to pro něj dlouhý týden. Harry i Severus potřebují, aby byli odpočatí a mohli se navzájem podporovat. Snape v tom, aby se Harry rychle dal dohromady. A Potter zase aby mu Severus mohl dělat jen radost a rozmazlovat ho. Navzájem se potřebovali. Potřebovali si zahojit rány.

Starší muž především rány na svém dlouho ničeném srdci. Oba se pomalu tímto způsobem uzdravovali. Protože láska je mocná čarodějka a dokáže větší zázraky, než jakýkoliv lektvar na světě. To si uvědomovali. Bohužel teprve až teď s odstupem času. Tolik toho od září zameškali. 

Kurz pro bystrozoryKde žijí příběhy. Začni objevovat