Z nádherného sexu se jako první vzpamatoval Harry. Zlehka otočil hlavu a podíval se na staršího muže. Ten měl spokojeně zavřené oči. Stále se ze svého výkonu ještě nevzpamatoval.
Proto měl mladý bystrozor čas prohlédnout si ho pořádně. Jelikož při svlékání na to neměl ani čas. Vychutnával si ten pohled. Ostré rysy tváře, typický hákový nos. A plná, smyslná ústa, která ví, co mají dělat.
Jakmile si vzpomněl, jak ho dokonale zpracoval těmi hříšnými ústy, lehce se zachvěl. Byl to zkrátka slastný pocit. Nemohl se ho nabažit.
Až teď, při pořádném průzkum společníkova těla si všimnul na levém předloktí temného znamení zla. Už nebylo tak výrazné. Nebylo živé. Už tři roky. Ale mladíkovi stále nahánělo strach. Zachvěl se, ale ne vzrušením.
Zlehka se pohnul, s úmyslem stáhnout se a odejít. Jelikož nechtěl Severuse budit. Sotva se posadil, bledá ruka vystřelila do vzduchu a chytla Harryho za paži. To mladého muže polekalo.
„Kampak si myslíte, že jdete, pane Pottere?“ zapředl a u toho otevřel své uhlově černé oči. Harry jakoby v tu chvíli přišel o řeč.
„Chtěl jsem odejít,“ oznámil mladý muž a trochu se u toho začervenal.
„To jste ode mě chtěl odejít, jako byste byl v hodinovém hotelu?“ zeptal se Severus mrazivě. A přitom se nadzvedl na lokti.
„Myslel jsem, že spíte,“ hájil se Harry. U toho se mu stále díval do těch fascinujících očí. Dokázal by se v té záplavě černé barvy utopit.
Tmavovlasý muž si svého společníka měřil zamračeným pohledem.
„To jste se ale spletl,“ zasyčel a pustil mu paži. Nakonec se prudce posadil. Vtáhnul si Pottera do objetí a nakonec se zmocnil jeho rtů. Byl to velice rychlý, ale za to vášnivý polibek. Šokovaný Harry mu ho se stejnou intenzitou oplácel.
Když se jejich rty odpojily, oba dva byli zase zadýchání. Ne však vzrušení.
„Tohle byl polibek na rozloučenou, tak, jak se sluší a patří Harry.“ zapředl jako kočka a pustil ho ze svého objetí. V tu chvíli se Harrymu nechtělo jít nikam. Ale přece mu to teď nemůže říct, že si to rozmyslel a že tu raději zůstane s ním.
Severus se zamyslel, nechtěl Harryho nikam pustit. Ne po tom, co se dělo jen před malou chvílí. Kdyby mohl, tak ho umiluje k smrti, ale to zase nemohl dopustit. Protože teď se otevřela stavidla a jeho dřívější nenávist se změnila ve vášeň k mladému muži.
Severusi, musíš na něj pomalu. Ještě dneska ráno jsi ho chtěl proklít a teď sis to s ním rozdal a zapomněl na vše zlé. Napomínal se v duchu, když pozoroval svého společníka. Nech ho jít, a jestli za tebou znova přijde, tak budeš vědět, že i on zapomněl a že začnete s čistým štítem. Dokončil si pro sebe svůj monolog.„Moje koupelna je ti k dispozici.“ pronesl poté, co se vrátil do přítomnosti.
„Děkuji, ale už jsem na sebe použil čistící kouzlo,“ bylo mu odpovězeno.
Na to Severus jen kývl hlavou a sledoval, jak se jeho milenec začal oblékat. Jeho pohled sjel na Harryho zadek. Svatý Merline! Na ten zadek by se daly psát ódy, jak je dokonalý! Zasnil se chlípně. Také vylezl z postele a oblékl si jenom župan. Rozhodl se svého společníka jít vyprovodit.
Došli spolu ke dveřím, kde si tentokrát Harry ukradl polibek plný příslibů. To dávalo Severusovi naději, že ten úžasný sex si spolu někdy v budoucnu zopakují.
„Apropo, Pottere, jak jste za mnou přišel prve s tou prosbou, můžeš se mnou počítat. Pomůžu ti. Nechci vidět, jak vyletí půlka Bradavic do vzduchu,“ oznámil mu, jako by se nechumelilo.
„Dobře, budu rád, když mi pomůžeš, Severusi .Dám ti vědět, kdy to tak plánuji s nimi probírat, jelikož musím posunout harmonogram. Však víš, kvůli čemu,“ odpověděl brýlatý mladík. Jeho starší milenec na to jen kývl hlavou.
„Dobrou noc, pane Pottere,“ řekl Severus laškovně a v očích mu zazářil hřích.
„Dobrou noc i vám, pane kolego,“ přistoupil Harry na jeho hru, nic se nestalo, vše je při starém. Ale u toho se svůdně na Mistra lektvarů usmál.
Nakonec se Severus díval, jak Harry odchází dlouhou chodbou sklepení od něj pryč. Musel se pro sebe usmát. Že to, co se odehrálo mezi ním a Pottrem, by ho ještě před čtvrt rokem ani v nejdivočejším snu nenapadlo. Ale opak je pravdou. Teď měl sex s Harrym Potterem. Zatraceně dobrý sex, jaký snad ještě za celý svůj dospělý život nezažil. Teď už věděl, že nechce skončit u jedné, dalo by se říct, rychlovky. Chtěl víc, chtěl Pottera a jeho dokonalou zadnici snad na celý život.
Teď se mu do těla vkradl jiný cit, než nenávist. Byla to náklonnost k mladému sexy kolegovi. Ne, láska to nebyla. To je ještě brzo, ale i tak tam něco cítil. Začal o brýlatém muži přemýšlet jinak. Teď už věděl, že se nepodobá svému otci, ale víc jeho matce, kterou jako mladý kluk platonicky miloval. Do té doby, než zjistil, že je na stejné pohlaví.
„Harry Potter,“ splynulo mu potichu ze rtů, než se vrátil do svých soukromých komnat.
Přátelé a příznivci. Další kapitoly opet po víkendu mějte strpení. Jsem pracující člověk a nestiham psat. Ale nebojte o povídku nepřijdete
ČTEŠ
Kurz pro bystrozory
FanfictionHarry Potter, mladý brýlatý muž, kterého mnozí znáte. Splnil se mu sen a stal se bystrozorem. Dostává novou příležitost, stát se profesorem v kurzu pro bystrozory. Harry netuší,co pro něj osud v jeho bývalé škole přichystá. Dokáže vycházet se svým b...