Kapitola 14

761 52 2
                                    

Harry došel do svých soukromých komnat. Celou cestu šel, jako ve snách. V krásném smyslném snu. Po dnešním večeru měl hlavu lehkou jako peříčko a tělo jako znovuzrozené. Celou cestu do komnaty se usmíval jen tak sám pro sebe. Koho by napadlo, když ten den šel do kabinetu Severuse, že se to jejich setkání zvrtne v divoký sex s osobou, co ještě nedávno neměl rád. Jenže jak se teď zdá, tak to vypadá, že zakopali válečnou sekeru a začali psát nový příběh. Příběh snad o přátelství a rozhodně s výhodami.

   Rozhodně ho teď takhle mladý muž bral. Přítele s výhodami. Nikdy si k tělu žádného ze svých milenců nepřipustil blíže. Zejména to byly vztahy jen na pár týdnů a pak se spolu neviděli a vztah tak potichu zanikl. Teď to ale viděl jinak. O tohoto milence by asi nechtěl přijít. Pokud to, co se stalo dneska, nebyl ze Severusovy strany jen jednorázový úlet. To se rozhodně taky mohlo klidně stát.

   Mladý profesor vstoupil do koupelny a kouzlem zapnul proud vody, takový, jaký měl on sám rád. A začal se pomalu vysvlékat. Dneska Severusovi lhal, že na sebe použil čistící kouzlo. Důvod byl jednoduchý. Chtěl na sobě co nejdéle cítit milencovo pižmo. Byla to opojná vůně mužova potu smíšená spolu s vůní, kterou Snape používal. Dokonalost pro mladíka.

  Na jeho nahé tělo začaly padat kapky vody, když si vlezl pod sprchu. Svou tvář nastavil osvěžujícím kapkám a jeho zelené oči se schovaly za víčky. V tu chvíli mu jeho mysl poslala obrazy jeho nahého milence. Okamžitě ve svých vzpomínkách viděl dokonale vypracované tělo, které je přitisknuté k jeho tělu. Pomalu se do něj noří svým ztopořeným penisem a způsobuje mu rozkoš. Stejně tak i sobě. Jenom tahle představa ho začala znovu vzrušovat.

   Proto Harry rychle otevřel oči a snažil se zahnat tuhle vidinu. Díky stínové magii změnil teplotu vody tak, aby se díky studenému proudu zbavil vzrušení. Po krátkém boji rozum vyhrál nad chtíčem.

    Mladík vypnul vodu. Přivolal si ručník a omotal si ho kolem pasu. Takhle lehce zahalený přešel do své ložnice pro noční úbor. Ale přiznej se, že Snape je dokonalý milenec, který ví kam sáhnout, aby způsobil tobě i sobě rozkoš. Ozvalo se mu jeho vědomí. Ano, s tímhle musel souhlasit. Usmál se pro sebe, když uléhal na lůžko.

    Jenže spánek se unavenému tělu nějak vyhýbal. Nemohl usnout. Mysl Harryho pracovala na plné obrátky a pod zavřená víčka se draly stále ty samé milostné obrazy.  A nedovolily mu tak usnout. Zoufale se na svém lůžku převaloval a snažil se svůj mozek přesvědčit, aby s ním spolupracoval a dovolil mu tak usnout, aspoň na pár hodin.

    Dole ve sklepení na tom Severu Snape nebyl o moc lépe. Stále v posteli cítil přítomnost mladíkova dokonalého těla. Jakmile uviděl mladé tělo, tak všechna jeho zášť k jeho osobě byla rázem zapomenuta. V tu chvíli věděl, že od něj potřebuje jen jedno. Pořádně osvobozující orgasmus, který se mu splnil. A pak? Pak ho nechal jít. Jako kdyby si zaplatil někoho jen na jednu  noc.

   To, že Pottera nechal jít, to Severuse deptalo. Měl jsem ho požádat, aby tu se mnou zůstal až do rána. Řekl si pro sebe a otočil se na druhý bok. Kdybych byl v noci vzrušený, tak by ho stačilo jen vzbudit a ponořit se do jeho krásného pevného zadku. Začal v duchu fantazírovat a mozek mu dolů do slabin začal posílat impulsy  vzrušení. Hlasité vrčení prolomilo ticho pokoje.

„Merline proč?!“ vykřikl do tmy.

   Nakonec své tělo umoudřil a zkusil nemyslet na nahého kolegu. Šlo mu to velice  těžko. Ale přece se mu to povedlo. Pomalu se začal propadat do říše snů. Jeho tělo začalo vláčnět a mysl vyprazdňovat. Usnul spánkem beze snů.

    Oba usnuli velice pozdě, jelikož jejich myšlenky pracovaly na plné obrátky. Magnety v jejich duších začaly pomalu sílit a začínaly si přitahovat duši toho druhého více k sobě. Zatím ani jeden z nich netušil, že tento silný magnet chtíče a náklonnosti může už velice brzy přerůst v pevnou lásku.

   Takovou lásku, která i hory přenáší. Láska taková, že jeden pro druhého by dokázal i zemřít. Jenže tohle Harry James Potter a Severus Tobias Snape ještě ani zdaleka netuší. Nejprve si k sobě budou muset najít důvěru  a poté do toho pouštět city. Láska je mocná čarodějka… 

Kurz pro bystrozoryKde žijí příběhy. Začni objevovat