Je to už tři roky, co byl Voldemort poražen chlapcem, který přežil. Dva roky, co opustil školu čar a kouzel v Bradavicích a stal se z něj bystrozor.
Harry Potter pracoval na ministerstvu kouzel a chytal nebezpečné čaroděje a čarodějky. Dokonce i po tak dlouhé době po světě běhali nějací smrtijedi, které se jim doposud nepodařilo chytnout. Jenže našeho hrdinu už poslední dobou práce nenaplňovala.Brýlatý mladý muž byl sám. Před půl rokem se rozvedl s Giny Weaslyovou, kterou si krátce po válce vzal. Ale časem zjistil, že ho dívka nepřitahuje a že jí nemiluje, tak, jak si myslel. Jejich manželství bylo pro něj katastrofa a on v něm trpěl. Začal si totiž uvědomovat, že je asi gay, jelikož se párkrát přistihl, jak myslí na nějaké muže, které ten den viděl. Rok po svatbě se proto rozvedli.
Po rozvodu se s ním přestal bavit jeho nejlepší kamarád ze školy, Ron, jelikož právě jeho sestře Harry zlomil srdce. A to mu nedokázal odpustit.
Náš hrdina byl chvíli z toho zklamaný. Přišel o přítele, ale pak si tak nějak zvykl na samotu. Lidí kolem sebe měl v práci víc než dost. Ne, že by se stranil lidí. Jednou za čas si zašel ven s jinými kamarády, aby si s nimi zavzpomínal na staré dobré časy, když byli školou povinní.
Byl konečně pátek a Harry se těšil na dva volné dny. Aby si odpočinul a nabral sílu na vykonávání své práce, kterou si po škole vybral. Vyšel ven z ministerstva kouzel a došel do opuštěné uličky, aby se mohl nepozorovaně přemístit domů.
Jakmile vstoupil do svého pronajatého bytu, tak na něj u okna čekala krásná sova. Ta měla na nožce přivázaný dopis s Bradavickým erbem. Mladý muž se zamračil a osvobodil sovu od dopisu. Nakonec vytáhl z kapsy soví pamlsek a sovu odměnil. Rozlomil pečeť na pergamenu a dal se do čtení:
Drahý Harry,
píší ti dopis s žádostí.
Víš, zjistil jsem, že na škole je hodně nevyužitých tříd. Tak jsem se rozhodl, že je na čase, aby se některé z nich začali opět využívat ke svému účelu. Proto jsem se rozhodl vyhovět Ministerstvu kouzel, abych jim pronajal jednu třídu pro školení nových bystrozorů. Vyjdu jim vstříc pod podmínkou, že právě ty budeš jejich profesor. Tedy pokud budeš souhlasit. Jestli se rozhodneš, že to přijmeš, tak Pastorek ti ještě dnes dodá potřebné skripta pro tento kurz. Budu se těšit na tvou odpověď!S pozdravem Albus Brumbál
Harry,se vyjeveně díval na dopis a musel si ho přečíst ještě jednou.Nikdy ho nenapadlo,že by si na něj profesor Brumbál vzpomněl a dal mu,tak lákavou nabídku pracovní nabídku.Byla by,to příjemná změna,od chytání nebezpečných lidí v kouzelnickém světě.Rychle Brumbálovy odepsal,že to místo bere.A že se na novou pracovní příležitost těší.
Ještě ten večer,se u mladého muže objevil Brumbálův patron ze vzkazem: „Drahý chlapče,jsem rád,že jsi tuhle nabídku přijal.Byl bych nesmírně rád,kdybys,se do Bradavic dostavil už zítra.Jelikož,se blíží nový školní rok,tak pořádám zahajovací večírek,pro všechny členy profesorského sboru.Jelikož i ty budeš v tomto statusu,tak si srdečně zván."Promluvil na něj hlas ředitele školy.Harry,se pro sebe usmál.Tohle byl celý Brumbál a jeho tajné a nepředvídatelné plány.
Chvíli po Brumbálově vzkazu přes patrona,se u okna objevila sova,která mu donesla potřebné podklady pro vedení kurzu. Vzal si od ní potřebné dokumenty a opět zvíře odměnil. Jak zvíře odletělo,tak si sedl za stůl a začal dokumenty studovat,aby věděl co všechno bude muset zvládnout .Sice to věděl z dob,kdy dělal tenhle kurz ale i tak si potřeboval oprášit paměť. Nejvíce se bál z toho,že žáky bude muset učit i nějaké základy lektvarů,ale věří že své pomocí to nějak zvládne.
ČTEŠ
Kurz pro bystrozory
FanfictionHarry Potter, mladý brýlatý muž, kterého mnozí znáte. Splnil se mu sen a stal se bystrozorem. Dostává novou příležitost, stát se profesorem v kurzu pro bystrozory. Harry netuší,co pro něj osud v jeho bývalé škole přichystá. Dokáže vycházet se svým b...