V tu chvíli, kdy se líbali u Římské fontány, začalo sněžit. Tiché bíle vločky kanuly na zem a na dva snoubence, kteří se stále nepustili z objetí. Nakonec jako první se odpojil z polibku Severus. Byl velice rád a spokojeně se usmíval. Jelikož od teď si je láskou Harryho naprosto jistý. Miloval ho, to ano, ale měl jisté obavy, že zrovna takový mladík, jako je on, ho brzy opustí, ale opak byl pravdou. Teď před ním stál jeho snoubenec.
„Měli bychom se vrátit do hotelu, je tu zima,“ pronesl svým typickým hlasem Severus. Na to mladý snoubenec jen kývnul.
Vrátili se do pokoje. Hned, jak se za nimi zavřely dveře, se znovu začali líbat, tentokrát však vášnivěji. Jejich jazyky sváděly boj na život a na smrt. Ani jeden nevyhrál, jelikož ten boj měl oboustranné vítěze.
Oba muže začala spalovat vášeň a vzrušení. Po těle toho druhého. Jako první zvedl Harry ruce a položil je na Severusův hrudník. Nejprve stáhnul dlouhý kabát a odhodil ho na podlahu. Jeho prsty staršímu muži přejely přes jeho břicho dále až nahoru, kde začínaly knoflíky košile. Pomalým tempem mu jeden knoflík po druhém rozepnul.
Starší muž se do jejich polibku musel usmát. Miloval mladíkovu nespoutanost a stálou chuť po jeho těle. I on po něm stále toužil, miloval to mladé a vypracované tělo, hlavně když se nořil do jeho hlubin, aby mohli splynout v jedno. Ani Severus nezůstal pozadu, začal Harryho svlékat a u toho ho směřoval do ložnice. Cestou ztratili i zbytky oblečení. Na postel padli už úplně nazí.
Severus se naklonil a začal honit Harryho ztopořený penis. I on začal napodobovat to, co jeho partner. Vzrušovali se a po chvíli se přidalo i slastné sténání obou. Tmavovlasého muže to za chvíli přestalo bavit a tak se rozhodl svého snoubence uspokojit ústy. To už Harryho přiváděl na okraj šílenství. Začal hlasitěji vzdychat a tím zvukem i vzrušovat Severuse. Aby svého milence ještě víc podráždil, tak volnou rukou ho začal hladit po vnitřní straně stehen, jelikož věděl, že tohle místo je Harryho nejcitlivější.
Starší milenec ho stále trápil, jezdil ústy pěkně od kořene až k žaludu, u toho sál každičkou část jeho penisu. Tohle tempo se nedalo vydržet, a jestli se Harry nechtěl udělat brzo, tak musel zasáhnout. Snažil se dostat svého přítele pod sebe. To se mu povedlo. Mladík mu orální sex začal vracet stejnou měrou. Mazlil se s ním a dráždil ho stejně líně.
Tohle dělal do té doby, než si ho Severus vytáhl k sobě, aby ho políbil. Rozhodl se, že jsou oba nadmíru připraveni. Hladil Harryho záda a blížil se dále, níže k jeho zadku. Náhle mu strčil jeden dlouhý prst do jeho svalnatého zadku. Harry vykřikl překvapením i rozkoší. Po chvíli k jednomu prstu přibyl další. Snape líbal Harryho na krku, směřoval své polibky na hruď a bradavky. Ty taky pěkně potrápil.
Harry byl krásně uvolněný a připravený. Proto, když jeho milenec vyndal prsty, tak se zdál divně prázdný. Ale to netrvalo dlouho. Po patřičné kouzelné formuli už věděl, co přijde. Severus pokrčil Harryho nohy tak, aby měl prostor. Nasměřoval svůj penis proti jeho připravené díře a přitlačil. Vstup se rozevřel a Harryho zadek začal přijímat Severusův penis. Byla to slast. Nekonečná.
Jakmile se ztratil poslední kousek penisu, zase se objevil venku. Poté už začal Severus přirážet. Něžně se milovali a vedli se na vrchol. Tentokrát oba muži prodělali svůj orgasmus v ústech toho druhého. Bylo to něco, co se nedá popsat. Po společném polibku ochutnali sami sebe. Bylo to smyslné.
Když se vydýchali, dali si společnou očistnou koupel. U toho Severus otevřel láhev šampaňského. Nalil nápoj do připravených skleniček.
„Připíjím na mého snoubence, kterého z celého srdce miluji,“ pronesl přípitek. Skleničky o sebe ťukly.
„Severusi, miluji tě. Tohle byly moje nejhezčí Vánoce,“ řekl Harry.
„Mé také. Ani nevíš, jak jsem byl nervózní, jestli mou nabídku přijmeš,“ přiznal se Severus.
„Lásko, za tebou bych šel klidně i do pekla. Teď už vím, že nedokážu bez tebe žít,“ ubezpečil ho Harry.
Ten den naši dva hrdinové šli spát docela brzo, jelikož je jejich předešlá aktivita dostatečně unavila. Spali v milostném objetí. Tu noc se Harrymu Jamesi Potterovi zdála noční můra. První po třech letech od pádu Temného pána. To ale zatím ještě nevěděl, proč se mu sen zdál.
ČTEŠ
Kurz pro bystrozory
FanfictionHarry Potter, mladý brýlatý muž, kterého mnozí znáte. Splnil se mu sen a stal se bystrozorem. Dostává novou příležitost, stát se profesorem v kurzu pro bystrozory. Harry netuší,co pro něj osud v jeho bývalé škole přichystá. Dokáže vycházet se svým b...