Po velmi nečekaném obřadu, kdy se Harry a Severus oženili.
Novopečený manžel svého chotě chtěl ten večer ještě rozmazlit. Proto pro ně rezervoval stůl v nejdražší Pařížské restauraci. Obsluha je dovedla do tiché části podniku, kde byl romanticky prostřený stůl. Na bílém ubrusu byly poházené okvětní plátky růží.
Večeře byla velice výtečná. Ale dlouho se v restauraci nezdrželi. Po jídle a láhvi šampaňského se odebrali do hotelu. Ne však do toho, ze kterého se přemístili na tohle romantické místo, nýbrž zůstali na noc v Paříži. Severus si všechno opravdu dobře promyslel. Jejich apartmá bylo krásné, prostorné a světlé.
Sotva za sebou zavřel dveře, tak se objali a jejich rty se spojily v jedno. Z pomalého valčíku se jejich rty přenesly do divokého tanga. Jejich polibek byl intenzivní a v pokoji začala stoupat teplota. Severus pustil Harryho z objetí a začal mu svlékat sako, které spustil na zem. Jakmile byl Harry jen v košili a kalhotách, tak Snape začal putovat rukou po jeho oblečené hrudi. Jeho cíl cesty byl velice zřejmý.
Jeho dlouhé prsty putovaly do Harryho rozkroku a začal ho přes oděv masírovat. V tu chvíli Harrym projela vlna rozkoše. Proto Harry vzrušeně zasténal. Severus se pro sebe usmál a pokračoval v mučení svého novomanžela. Ruka opustila ztopořený penis, který se tísnil v kalhotách a začal Harryho laskat na vnitřní straně stehen.
Nakonec přišlo vysvobození, když Severus stáhl Harryho kalhoty i s boxerkami. Klekl si před mladíka na kolena. Vzal Harryho přirození do ruky a jeho rty daly něžný polibek na hlavičku penisu, pak ho začal olizovat od kořene nahoru. Nakonec ho labužnicky vzal do úst. Začal ho sát. Harry pohnul pánví proti Severusovým ústům a začal pomalu dovnitř přirážet. U toho vydával tichý hrdelní sten. To už ale zkušenější muž začal mladý penis škádlit, lehce okusovat na různě citlivých bodech. Mladík byl z toho k vytržení. Nakonec se udělal svému manželovi do úst.
Harryho nohy náhle vypověděly službu a svezl se na kolena vedle Severuse. U toho našel jeho ústa a znova se jich zmocnil svými. Tímto způsobem ochutnával sám sebe. U toho začal Severuse svlékat. Byl nedočkavý. Už se těšil, až ho cítí v sobě a splynou v jedno tělo. Za chvíli byl starší muž nahý úplně.
To už se Severus zvedl z podlahy a bral Harryho s sebou. Vzal ho do náručí a nesl k manželské posteli. Opatrně ho položil a lehl si vedle něj. Harry si lehl tak, aby měl jeho milenec mezi jeho nohama místo. Severus se sklonil a jazykem našel jeho vstup do děla. Začal ho škádlit a připravovat. Za chvíli se přidaly i jeho ruce. Začal hníst pevný zadek. Harry zavzdychal.
Když si byl Severus jistý, že je jeho partner dost připravený, tak si jeho nohy dal na ramena a začal svůj úd směřovat do svatyně. Jakmile byl v Harryho análu až po koule, naklonil se a políbil ho. Nakonec začal pomalu přirážet a dráždit Harryho prostatu. Jeho pohyby byly pomalé, jako by svého milence chtěl nekonečně mučit.
Nějakou dobu tempo bylo mučivé, jelikož se nechtěl tmavovlasý muž udělat velice brzy. Když si ale změnili pozice a Harry klečel na všech čtyřech, tak Severus začal s hrubšími přírazy. Sjel rukou po zpocených zádech a jeho štíhle prsty se obtočili kolem Harryho penisu. Začal ho zpracovávat rukou do rytmu svých přírazů.
V tu chvíli se pokojem nesl duet sténání obou vzrušených mužů. I s rychlejšími výpady Severus nikam nespěchal. Chtěl si tenhle novomanželský sex opravdu užít. Nechtěl nic uspěchat. Přeci spali spolu už tolikrát, ale nikdy ne takhle romanticky, pomalu. Když na sobě cítil, že přepadne přes okraj slastného orgasmu, zrychlil tempo. Koule narážely o mladý vypracovaný zadek a steny byly v tu chvíli u obou ještě hlasitější. Dalo by se říct, že se udělali oba navzájem. Harry do Severusovy dlaně a Severus do mladíkova nitra.
Když Severus chytil dech, opatrně z Harryho vystoupil a lehl si vedle něj. Ještě si ho k sobě přitáhl do obětí.
„Myslel jsem, že sex s tebou nemůže být ještě lepší, ale mýlil jsem se,“ pronesl Harry, když i jemu se uklidnil dech, že mohl promluvit.
„To si taky říkám pokaždé,“ přisvědčil Severus a políbil ho do potem zvlhlých vlasů.
Jakmile si chvíli odpočinuli, tak si vyměnili pozice a milovali se skoro celou noc. Nad ránem v milostném objetí a dokonale uspokojení usnuli. Pro oba dva to byla velice náročná svatební noc. A rozhodně nečekali, že si to tak moc intenzivně užijí.
Spali sotva pár hodin, když v místnosti začalo něco zapáchat. Severus se s lehnutím probudil a zjistil, že mu hoří konečky vlasů.
„Pro Merlina, Harry, co to děláš?“ zeptal se šokovaně, když si své černé kadeře hasil. Harry v tu chvíli věděl, co se děje. Znova se mu uvolnila magie a Merlinžel to odnesl protentokrát jeho manžel. Zmateně na něj hleděl a v tu chvíli věděl, že není zbytí a musí mu všechno říct.
ČTEŠ
Kurz pro bystrozory
FanfictionHarry Potter, mladý brýlatý muž, kterého mnozí znáte. Splnil se mu sen a stal se bystrozorem. Dostává novou příležitost, stát se profesorem v kurzu pro bystrozory. Harry netuší,co pro něj osud v jeho bývalé škole přichystá. Dokáže vycházet se svým b...