Harry v tu chvíli byl dokonale probuzen.
"Dej mi chvilku a já ti to pak vysvětlím," začal a u toho se zvedal z postele. Severus se za ním nechápavě díval. Nevěděl, co si o tom má myslet. Nejprve mu padaly vlasy a teď uteče do koupelny. Bylo to víc než divné.Harry se zavřel v koupelně, zoufale se o dveře opřel a nakonec sjel na podlahu. Tohle je můj konec. Pomyslel si, když teď přišla doba konfrontace. Musím mu to říct. Pomyslel si znovu a nakonec se zvedl ze země. Došel ke sprše.
V tu chvíli nechtěl, aby na něm byl cítit sex po jejich svatební noci. Frustrovaně vlezl do sprchy a pustil na sebe proud vody. Nechal ze sebe pořádně umýt spánek. Znova začal ve sprše uvažovat, jak mu o tom všem řekne. Už tolikrát s ním v duchu na toto téma rozmlouval. Měl dokonce i imaginární scénář, jak to všechno proběhne. Tolikrát si představoval, jak Severus běsní, až se dozví pravdu co s Harrym je. Naštvaně vypnul vodu a kouzlem si přivolal ručník. A dál utíral své unavené tělo.
Mezitím v ložnici seděl na posteli zmatený Severus. Nedovedl si vysvětlit, proč před chvílí mu Harry nevědomky podpálil vlasy. V tu chvíli si to nedovedl ani představit. Co to s Harrym jenom pro Merlina je? Pomyslel si pro sebe a zajel si rukama do vlasů. Začal se připravovat na nejhorší, co mu řekne. Neměl z toho ni trochu dobré tušení. Harry byl v koupelně dost dlouho a Severus se toulal myšlenkami jinde, ani si neuvědomil, že někdo potichu otevřel vstupní dveře do jejich pokoje.
Mladý zelenooký kouzelník seděl na kraji vany a sbíral silu na to, aby se připravil na konfrontaci se svým manželem. Bude to pro oba dva dost náročné. Ale věřil, že se přesto spolu dostanou a najdou nějaké společné řešení. Už dlouhou dobu mu všechno o svém zdraví tajil. Nechce mu už nadále lhát. Tohle všechno ho ubíjelo.
Už dlouho to odkládali. Hlasitě si vzdychl a oblékl si na sebe tepláky a tričko. Nechtěl takové závažné téma řešit úplně nahý. To by asi situaci moc nepomohlo. Proč se naše svatební noc musela takhle zkomplikovat? Zeptal se v duchu sám sebe. Protože jsi do jisté doby chtěl, aby o tom Severus nic nevěděl. Nechtěl jsi ho tím ranit. Připomnělo mu jeho vědomí. Zoufale zavřel oči a snažil se uklidnit, tak, aby všechno co má na srdci řekl souvisle a neklepal se mu hlas. Tohle bylo pro něj opravdu dost těžké.
Nechme zatím Harryho Harrym a vraťme se do ložnice. Do vstupní části se neslyšně vkradli čtyři postavy v maskách.
„Ale ale podívejme, kohopak tu nevidíme?“ promluvil jeden z nich. Podle hlasu to byl muž. Severus se lekl a okamžitě vyskočil na nohy. Byl předtím hodně zamyšlený. Otočil se tedy za tím hlasem, který rozhodně nepatřil jeho manželovi. Instinktivně sáhnul pro svou hůlku.
„Kdo jste a co tu u Salazara chcete?“ zeptal se a začal mířit na vetřelce hůlkou.
Jeden z maskovaných se zasmál hrdelním smíchem, ze kterého šel mráz po zádech.
„Neboj se. Tebe, krvezrádče nechceme. Chceme někoho mladšího a pohlednějšího, než si ty!“ odsekl tentýž, co se před chvílí smál. V tu chvíli Severus zbledl ještě více.
„Oni si přišli pro Harryho? Proč?“ nechtěně vyhrkl Severus nahlas.
„To tě nemusí zajímat, ty špíno!“ vyštěkl další maskovaný hlas.
Chvíli se navzájem všichni měřili pohledem a najednou se to stalo. Jeden z maskovaných zaútočil na lektvaristu. Ten tak tak uskočil kletbě a vrhl po nepříteli také kouzlo. V obytném prostoru se rozpoutal kouzelnický souboj na život a na smrt. Kletby létaly vzduchem a demolovaly pokoj.
Do koupelny se dostaly zvuky souboje. Harry se prudce narovnal a poté vyskočil na nohy. U tohoto pohybu si nachytal hůlku, aby mohl pomoci Severusovi. Co se tu děje, kdo nás napadl? Ptal se v duchu, ale odpověď se mu nedostala. Pomalu a potichu otevřel dveře a zjišťoval situaci, která byla dost vážná. Neměl žádnou možnost poslat patrona bystrozorům. A vlastně ani nevěděl, jestli Francie má taky bystrozory, nebo někoho jiného. Zkušeným instinktem si v duchu připravil plán. Poté vtrhl do místnosti a začal ze zadu zlikvidovat vetřelce v místnosti. Seslal na ně poutací a omračování kletby.
Za chvíli u jeho nohou ležela čtyři těla. Bohužel nevěděl, že když vrazil do místnosti, tak jeden maskovaný se schoval za dveře.
„Harry, pozor!“ vykřikl Snape. To bylo to poslední, co řekl. Maskovaný smrtijed seslal na Snapea omračující kouzlo. Nakonec rychlým pohybem odzbrojil Harryho a také ho omráčil. Ohnul se pro bezvládné mladíkovo tělo. Pevně si jej přitiskl do náruče a s tichým lupnutím se přemístil z bojiště pryč.
Ostatní smrtijedy nechal svému osudu v pokoji, kde byl i jeden člověk, který v tu chvíli ztratil to nejcennější, co kdy měl. Ale zatím to nevěděl, jelikož byl taky omráčený a nějakou dobu to kouzlo bude působit. Osud slavného Harryho Pottera Snapea teď byl v rukou neznámého člověka, který ho právě před několika málo chvílemi unesl z Pařížského apartmánu.
ČTEŠ
Kurz pro bystrozory
FanfictionHarry Potter, mladý brýlatý muž, kterého mnozí znáte. Splnil se mu sen a stal se bystrozorem. Dostává novou příležitost, stát se profesorem v kurzu pro bystrozory. Harry netuší,co pro něj osud v jeho bývalé škole přichystá. Dokáže vycházet se svým b...