Kapitola 28

481 31 0
                                    


Severus mladého přítele zlehka políbil do věčně rozčepýřených vlasů. Tohle dělal vždycky, když se spolu takhle objímali.

„Harry, lásko. Copak se děje?" zeptal se, když ho mladík stále pevně držel v objetí.

„Nic, jen na mě dopadlo to, že nemůžu chodit na bystrozorské zátahy. Zrovna dneska rozprášili jednu skupinku nebezpečných čarodějů, kteří ohrožovali mudly," zalhal Harry a slabě se odtáhl, aby se podíval do nekonečně černých očí, které tak miloval.

„Netrap se tím. Aspoň se ti v terénu nic nestane. Navíc hrozně bych se o tebe bál," konejšil ho Severus. Vymanil jednu ruku a pohladil svého milovaného po tváři.

Harry slastně přivřel oči a přivinul sek jeho dlani. Zavrněl jako kotě. Naklonil se blíže k Severusovi a vroucně ho políbil. Do toho polibku dal opravdu všechno. Cit, lásku, vášeň. Chtěl ho. Zrovna teď, zrovna tady. Mladík se dal do pohybu. Svého přítele vedl pozpátku, dokud vyšší muž nenarazil na jídelní stůl. Posadil se na něj. Znova se začali vášnivě líbat.

Jakmile jim došel dech, tak se museli od sebe odtrhnout. Harryho pohled byl teď svůdný. Sváděl oba dva k velké neřesti. Ten pohled byl něžný, smyslný, hluboký a plný citu. Cítil, jak mu Harry pokládá ruku na rameno a pomalu z něj sjíždí dolů na ruku.

Severusovi naskočila husí kůže. V tu chvíli měl sto chutí zaklonit hlavu a sténat. To ovšem udělal, až když jeho milenec svou předešlou činnost zopakoval. Sípavě nasál vzduch do plic. Tmavovlasý muži i po kolikátém milování cítil, že má svaly jako z gumy. Tak na něj mladík působí. Vznášel se jako na obláčku. Na sobě cítil, že se jeho erekce začíná probouzet.

Stejně na tom byl i Harry. Spalovala ho láska a vášeň. Mladé prsty začaly tančit po černých knoflících lektvaristova hábitu. Začal je rozepínat. U toho znovu zaměstnal jejich rty. Ve smyslném a vášnivém polibku. Ten byl plný příslibů. Harry líně svlékl své lásce vrchní díl oblečení. Na nic nečekal a začal se dobývat i do jeho kalhot. Starší muž se nadzvedl, aby mu je mohl stáhnout.

Severus teď seděl na stole nahý. Jeho penis byl už docela tvrdý, jako kámen. Potter si klekl před svého milence a vzal jeho chloubu do úst. Začal ho pomalu zpracovávat. Pěkně hluboko do krku. Hlavou jezdil nahoru a dolů. Druhý muž zaklonil hlavu a slastně vzdychal. Po chvíli k orálnímu uspokojování byla přidána ruka, která zpracovávala těžké koule. To už Severus nevydržel a doslova explodoval. Harry vše spolykal.

Když se jeho milenec vzpamatoval, Potter ho vzal za ruku a nasměřoval do koupelny. Když vstoupili do místnosti, Severus stínovou magií zapnul vodu ve sprchovém koutě. V rychlosti svlékl svého milence a společně vešli pod proud vody. Nedočkavé dlouhé prsty se chopily mladého, ztvrdlého penisu. Začal ho intenzivně honit. Harry se opřel o studené kachličky a zasténal. Severus byl velmi vynalézavý, dovedl svého milence k silnému orgasmu.

Jakmile se vzpamatovali z prvního uspokojení, začali se opět intenzivně líbat. Znova v nich rostlo vzrušení a chtíč. Snape chtěl Harryho otočit k sobě zády, jenže mladík ho zarazil. Což bylo pro něj nezvyklé, že chtěl být v dominantní pozici. Starší muž se tedy otočil zády a naklonil se tak, aby měl Harry volný přístup. Jedno rychlé kouzlo a byl vyčištěn. Nakonec si svou lásku roztáhnul prsty, než do něj pronikl až po koule. Jelikož Severus byl vyšší, tak musel trochu roztáhnout nohy, aby to měl Harry pohodlnější.

Začal přirážet. Rychle, nemilosrdně. Bylo to na něžného milence docela drsné. Po chvíli tmavá ruka sjela na bledou hýždi a začala hladit a hníst. Nakonec ruka doputovala na bledý penis. Tvrdě ho objal a začal zpracovávat. S každým svým přírazem. Ruka nahoru a dolů. Potter párkrát narazil staršímu muži na prostatu.

Ten s hlasitým výkřikem vyvrcholil Harrymu do dlaní. Teple, bílé a lepkavé sperma v mladých dlaních dovedlo i druhého muže k vrcholu. Hluboko uvnitř svého partnera.

Aniž by z něj vystoupil, svezli na zem, jako hromada lidské masy. Zhluboka oddechovali. Jejich ukojená těla dál zmáčela voda. Odnášela pryč všechen pot a únavu svalů po jednom z divokých a rychlých sexů. Nabírali sílu.

Jako první se vzpamatoval Severus. Opatrně se odsunul tak, aby se Harryho penis dostal ven. Zastavil proud vody, osušil jejich zmožená těla a přivolal dvě osušky. Jednu si omotal kolem pasu a do druhé zabalil Harryho. Ten svým výkonem a námahou dominantní pozice byl více vyčerpaný, když je jeho partner tak vysoký. Pomalu ho zvedl z podlahy. Vydal ses e svým milovaným do ložnice, kde ho položil na prostornou postel. Lehl si vedle něj. Přitáhnul si ho k sobě a obejmul. Než mu jeho víčka klesly, políbil jej do vlasů. Tolik ho miloval. Zbožňoval i jejich intimní chvilky. Jako by mladé tělo bylo stvořeno jen pro něj.

Kurz pro bystrozoryKde žijí příběhy. Začni objevovat