Kapitola 43

404 32 2
                                    

Zelené oči se pomalu otevřely. Chvíli byl dezorientovaný. Nevěděl, kde je. Byl v nějaké místnosti, kde bylo šero. Snažil se přivyknout na částečnou tmu, aby se podíval, kde se nachází. V tom si uvědomil, že je přivázaný k posteli.

 Chvíli se snažil bojovat s neviditelnými pouty, ale nešlo mu to. Nakonec znova zavřel oči a snažil se pout zbavit pomocí stínové magie, ale nešlo mu to vůbec. Zdálo se, že jeho magie s ním nechtěla spolupracovat. Byl z toho nešťastný a hlavně nevěděl, kde je a kdo ho vlastně unesl.

   Vrzly dveře a mladík se otočil za tím zvukem. V tu chvíli věděl, že se mu konečně zjeví osoba, která má tohle všechno na svědomí. Do místnosti vešla sebevědomá žena. V obličeji vypadala na půl šíleně. Její rozcuchané černé vlasy jí dodávaly výraz absolutního zbláznění. Ta žena nebyl nikdo jiný než Bellatrix Lestrange. Věrná služebnice Pána zla.

„Ale, podívejme se, kdopak se nám to vyspinkal?“ pronesla výsměšným hlasem.

„Co po mě chceš?“ zeptal se Harry útočně. V tu chvíli se snažil vymyslet nějaký plán, jak se dostat z tak prekérní situace. Nic ho nenapadlo.

   Žena se na svůj úlovek dívala jako na svou kořist. Spíše si mladého muže prohlížela. Chvíli vypadalo, že ani nepostřehla Harryho otázku. Byla jím fascinována.

„Konečně jsem získala slavného Harryho Pottera. Ach, jak jsem se na tuhle chvíli těšila. Ten krvezrádce si tě střežil jako oko v hlavě. Ale teď si nedával pozor,“ rozmlouvala k sobě Bellatrix s jistým uspokojením v hlase.

   Mladík nevěděl co s ním má tahle smrtijedka v plánu a obával se nejhoršího. Už teď věděl, že se žena nemůže dočkat mučení, jelikož si v nich doslova a do písmene libuje.

„Co po mě chceš?“ zeptal se znova a čekal, jestli se mu konečně dostane odpovědi.

„Chci po tobě Pottere, abys mi udělal dítě,“ odpověděla klidně a ušklíbla se nad tím.

„A to jako proč?“ zeptal se zmateně. Chtěl získat ještě nějaký čas, aby si naplánoval, jak se z této situace dostat. Tajně doufal, že se mu magie vrátí a on se osvobodí.

„Proč? Ty se mě ptáš ještě proč? Tak já ti to povím, můj milý. Já jsem schopná čarodějka a ty jsi nejmocnější kouzelník všech dob. Zplodíme spolu mocné dítě. Bude vychováváno tak, aby nenáviděl mudlovské šmejdy a poté, až bude dospělý, tak se z něj stane nový Pán zla!“ Vysvětlila mu to, jako ty to bylo to nejjasnější, co se může stát.

   Harry v tu chvíli viděl rudě. Tohle nemohl dopustit. Hlavně nechtěl mít sex s touhle ženou. S žádnou ženou nechtěl mít sex! Jednou je na kluky a nic se na tom nezmění. Především nade všechno miluje Severuse.

„Tohle neudělám, nikdy, ani kdybychom  my dva byli poslední žijící lidi na světě!“ vyhrkl odhodlaně.

„Ty zmetku, za tohle zaplatíš! Cruciatus!“ vykřikla naštvaně.

   Mladíkovo tělo v tu chvíli bylo v jednom ohni, všechny jeho kosti se skoro lámaly. Byla to nesnesitelná bolest. Jedna nejsilnější mučící kleteb, jakou kdy zažil. Trvala docela dlouho. Jenže Harry Bellatrix nechtěl udělat tu radost a začal křičet. Ani si neuvědomil, že si prokousl jazyk, až v ústech ucítil kovovou chuť své vlastní krve.

    Po bolestně dlouhé době smrtijedka zrušila kletbu a mladík se mohl v rámci možností pořádně nadechnout.

„Když to nepůjde po dobrém, můj milý, tak to půjde po zlém! Imperius!“ vyhrkla a seslala na mladíka kletbu na přikazování. Jenže to nevěděla, že Harry se této kletbě umí docela dobře bránit.

„Nařizuji ti, abys teď vstanul a vyspal ses se mnou!“ vykřikla, když rušila poutací kletbu.

    Jenže mladý čaroděj poté, co byl volný, se nepohnul ani o milimetr. Vehementně se snažil, aby této kletbě nepodlehl a neudělal to, co po něm tahle šílená žena chce. Bellatrix svou žádost ještě dvakrát opakovala, ale Harry dál statečně bojoval. Ani si nevšiml, jak mu z nosu začala téct krev. Smrtijedce došla trpělivost a znova začala Harryho mučit. Z ještě větší náturou, než před několika málo minutami.

    To už dokonce náš hrdina začal křičet bolestí. Tohle mučení se táhlo dlouhé minuty. Při tom upadl Harry do bezvědomí. Ani nepostřehl, že se dveře místnosti rozrazily a stál v nich Severus Snape. Jeho milovaný manžel, který ho přišel zachránit. V místnosti se rozpoutal pořádný kouzelnický souboj dvou čarodějů. 

Kurz pro bystrozoryKde žijí příběhy. Začni objevovat