Severus poté, co tiše zneškodnil posledního mužského smrtijeda, konečně stanul před dveřmi, kde podle všeho byla Bellatrix a Harry. Pomalinku otevřel dveře do předtím chráněné místnosti a to, co spatřil, ho doslova šokovalo. Na posteli se zmítalo Harryho tělo pod zakázanou kletbou a ta proradná žena si to mučení jako vždycky užívala.
Proto tmavovlasý muž na nic nečekal. Pevněji sevřel svou hůlku a vrazil do místnosti. Seslal první kletbu na nepřítele. V tu ránu v pokoji začaly lítat kletby. Jak Severus, tak i jeho soupeřka, byli v kouzelnických soubojích velice dobří. Bohužel další mučící kletba znovu zasáhla Harryho. I když působila jen krátce, napáchala další škodu a tak, že mladíkovi začala teď téct krev i z uší.
Severus rychle odrazil ženu a snažil se dostat k místu, kde byl jeho milovaný manžel. Začal znova bojovat a pomalu utvářel ochranný štít, jak na sebe, tak i na bezvládné tělo. Boj byl neúprosný. V jedné chvíli Bellatrix Severuse odzbrojila. Už na rtech měla smrtící kletbu, když v tom bojující muž vytáhl další hůlku a rychle seslal na nepřítele protikouzlo. Ta hůlka, co teď starší muž používal, byla Harryho. Vzal ji s sebou z hotelového pokoje, aby jí poté mladík nemusel hledat. V lektvaristových rukou sice byla tahle hůlka nestabilní, ale dalo se s ní nějak bojovat. Nebo alespoň odrážet kletby smrtijedky.
V jeden moment se oba dva odzbrojili a byli tak bez hůlek.
„Ale, teď je největší mistr v soubojích bez hůlky,“ neubránila se Bellatrix silnému úšklebku.
„Pokud vím, teď jsi bez hůlky i ty sama,“ odvětil Severus klidně. Jeho zrychlený dech následkem souboje se začal pomalu zklidňovat.
„Teď ale, jestli dovolíš, tu mám rozdělanou velice důležitou práci,“ odsekla a šla pomalým krokem šelmy k posteli, kde ležel Harry.
Tohle Severus nemohl dopustit. Rychlým krokem se postavil mezi ní a svého manžela.
„Tohle ti nedovolím!“ vyhrkl rychle.
„No, a jak mi v tom asi chceš teď zabránit?“ zeptala se šíleným hlasem. Tmavovlasý muž na nic nečekal a přimáčkl bezbrannou ženu ke zdi. Jeho dlouhé a štíhlé prsty se omotaly kolem hubeného krku nenáviděné osoby. Prudce stisknul prsty k sobě a začal svou oběť škrtit. Jeho stisk začal být silnější a silnější. Bellatrix sebou začala cukat. U toho vykulila oči a on sledoval, jak její život končí v rukou ochránce chlapce, který přežil.
Za pár chvil ucítil, jak ženino tělo začalo klesat k zemi, se z její hrudi dostal poslední nádech. V tu chvíli, kdy si byl Severus jistý, že je žena mrtvá, odhodil její tělo na podlahu, jako kus hadru. Dalším rychlým krokem se dostal k posteli, kde leželo tělo jeho manžela. Naštěstí pro něj u paty postele se nacházela jeho hůlka. Rychlým pohybem ruky snesl nad bezvládné tělo diagnostické kouzlo. Za chvíli s hrůzou v očích zjistil, že Harryho srdce netluče.
Proto rychle jednal. Začal dalším kouzlem s oživováním. Dlouhou dobu ho oživoval.
„No tak, Harry, tohle mi přece nemůžeš udělat!“ začal k němu potichu promlouvat. Trvalo to patnáct minut, než mladíkovo srdce začalo znova bít v pravidelném rytmu. Severusovi spadl kámen ze srdce, že se mu to podařilo. Chvíli počkal, aby se ujistil, že mladé srdce stále bije. Nakonec svého manžela vzal do náruče a přemístil se s ním.
Starší kouzelník v tu chvíli nepřemýšlel, jeho jediná myšlenka byla dostat Harryho do bezpečí. Proto je oba přemístil před bradavickou bránu, jak jen mu to štíty dovolily. Jeho rychlý a vyrovnaný krok se začal ozývat po bradavických prázdných chodbách. Směřoval na zdejší ošetřovnu, jelikož věděl, že zdejší léčitelka už bude na tomto místě, aby mohla dělat inventuru lektvarů, které má nebo nemá pro nastávající školní rok.
Rychle rozrazil dveře, jak jen mu to Harryho tělo dovolilo.
„Poppy, pojď rychle sem!“ zavolal hlasem plným zoufalství. Dveře, které vedly do skladu ošetřovny, se otevřely a v nich se objevila starší čarodějka.
„Copak se děje, Severusi? Co ten hluk tady?“ zeptala se, když v tom si všimla, že v náručí nese mladého muže. Snape položil opatrně Harryho na nejbližší lůžko.
„Pro Merlina, Severusi, co se mu stalo?“ zděsila se Poppy. Severus jí ve zkratce řekl, co se stalo. Žena jenom pokývala hlavou a už tlačila lektvaristu ke dveřím. Chtěla mít na svou práci klid a rozhodně zdejší profesor by jí nenechal ani chvíli na pokoji. Nekompromisně mu zavřela dveře ošetřovny před nosem.
Profesor lektvarů oněměle zíral na zavřené dveře. Nevěděl, co si má o tom všem myslet. Chtěl být svému manželovi na blízku, ale byl vyhozen.
„Zabil jsem jí, Albusi,“ promluvil z nenadání. Ani se nemusel otáčet, aby věděl, že za ním stojí ředitel školy. U toho se podíval na své ruce zmáčené Harryho krví. Ani si neuvědomil, že Harrymu tak moc tekla krev. Pomalu se otočil tváří k Brumbálovi.
„Použil jsi zakázanou kletbu?“ zeptal se bělovlasý muž něžně, jako by to byl běžný hovor. Severus zoufale zavrtěl záporně hlavou.
„Ne, Albusi. Uškrtil jsem jí vlastníma rukama,“ promluvil potichu.
Než zdejší ředitel stačil cokoliv říct, tak se otevřely dveře na ošetřovnu a v nich stála lékouzelnice. Z jejího zoufalého obličeje nešlo nic vyčíst.
„Albusi, jsem ráda, že jsi tady. Budeme tě asi potřebovat,“ promluvila opatrně a nechala oba muže vejít do svého království. Severus se hned automaticky postavil k lůžku, kde ležel jeho manžel. Jenže v místnosti bylo stále ticho.
ČTEŠ
Kurz pro bystrozory
FanfictionHarry Potter, mladý brýlatý muž, kterého mnozí znáte. Splnil se mu sen a stal se bystrozorem. Dostává novou příležitost, stát se profesorem v kurzu pro bystrozory. Harry netuší,co pro něj osud v jeho bývalé škole přichystá. Dokáže vycházet se svým b...