7. Bölüm

480 54 14
                                    

...
Her çiçek suyla büyür, açar, güzelleşir, yaşar... papatyalarda öyle... fakat fazla su çiçeği çürütür... papatyalarıda... ilk başta anlayamazsın ama çiçek yavaş yavaş ölür...

"Sen kaç yaşındasın ya ciddi soruyorum bak." diyen Demir'di.
"Ya ne bileyim yumruğa kadar iş gidecek diye. Ben sen öyle davranınca sinirlendim kızdırmak istedim. Sevmiyorum yani gerçekten sevgilim olsunda istemiyorum sen yalandan dövdün beni, valla bir dayak alacağım var senden Demir Çetin." yine o yılışık ve ciddiyetsiz tavrıyla konuştu.
"Seninde ağzının ayarı olsun artık yeter."
"Tamam anladık sen bu kıza abayı baya yakmışsın ben anlamıştım zaten ama güzel kız şimdi doğruya doğru."
"Furkann!! Bak oğlum benim sinirlerimle oynama yine."
"Tamam tamam sustum ben yine yumruk yiyemem hala yüzüm ağrıyor zaten. Naparsanız yapın oğlum benden uzak durun. Eray benim bir dosyam karışmış burdamı yeni gelenlere baksana." konuyu anında değiştirdi.
"İyi hadi ben gidiyorum." diyen Demir'di.

Ne yani beni sevdiğini söylediği için mi dövdü onu. Neden böyle bir şey dediki, saçma. Demir bana doğruyu söylemedi. Ama sevgili değildik söyleyemezdi tabi. Bu Furkan ne değişik anlamsız şeyler yapıyor. Yakalanmamak için geri döndüm çıkışa doğru ilerledim, duyduğumu bilsin istemiyordum.
"Ceylin." seslenen Demir'di dönüp baktım. Bana doğru geliyordu. Birlikte alta indik servis şöförüne Ceylin hanım bugün benle dönecek beklemeyin onu dedi. Sonra gelip arabaya bindi. Bende koltuğa iyce yayıldım. O kadar yorgundum ki, gece uyku tutmadı sabahta erken uyanmıştım bugün ki arazi zordu. Sabah bir sevgilim olmuştu. Bilmediğim bir şey öğrenmiştim Furkan konusu. Bir yandan Pınar. Yine dolu dolu geçen bir gün düşünürken bile yoruldum.

Yol kenarında bir yerde durduk küçük güzel bir yerdi. İçeri girdik manzarası deniz olan bir masada oturduk ve iki çay söyledik.
"Şimdi anlatacağım ve bu konu kapanacak, sözümü kesmek yok anlaştık mı?"
"Anlaştık."
"Şimdi sana demiştim bu Ali'yle Murat bizim mahallenin olduğu bölgeye bakıyor. Benim arazide yanlışlık yaptılar söyledim ama yok doğru o, biz niye yanlış yapalım, sen daha dün geldin şimdi iş öğretiyorsun bizeye getirdiler işi. Bende üretici kimliğimle dilekçe yazdım ölçümü tekrarlattım ve yanlış olduğu belli oldu. Bunlar ordan beri bana takık. Benimde onlarla muhabbettim iki tık alttadır hep. Pınar Eray'la benden sonra girdi işe ilk geldiğinde bana verdiler onu Eray'la beni ayırdılar."
"Nasıl ya benim gibi mi? Onlada mı araziye gittin aynı yerlere."
"Hayır dinle bir hafta galiba sonra bu beni şikayet etti. Neymiş sertmişim bana soru soramıyormuş işi öğrenemezmiş. O zaman alın benden dedim ve o günden sonra hep tektim ben sen gelene kadar. Şimdide aynı şeyi yaparız Demir arkasını aramaz yine geçimsiz olarak damga yer sandılar. Olay bu kadar saçma ve boş yani."
"Ya bizi öğrenirlerse bunuda sana karşı kullanırlarsa." dedim bir anda ama bunu söylemem gereken son kişi bile değildi Demir öyle sinirlendi ki.
"Ceylin bak saçmalama beni delirtme. Ne yapıyoruz biz kim neyi kullanacak. Ben izin verirmiyim buna. Onlar kim ki ben onlara göre hareket edeceğim."
"Tamam az sakin ol bir şey demedim." elimi elinin üstüne koydum. Kendime şaşırdım anlık yaptım ama biraz olsun dinmişti fırtınası.

Ama zaman haklı olduğumu gösterecekti.

"Peki Pınar?"
"Ne Pınar?"
"Yani ne oldu sonra seni şikayet ettikten sonra?"
"Bişey olmadı aradan seneler geçti unuttum, yok saydım sonra bir sorun yaşamadık. O konuyuda konuşmadık benim için önemsizdi, zaten tek çalışmak işime geliyordu."
"Ben bozdum düzenini yani."
"Ahh Ceylin bir bilsen bana nasıl iyi geldiğini. Bir bilsen olmaz dediğim ne varsa oldurduğunu. Kalbimde ki seni bir görsen." gözlerimi kaçırdım. O böyle konuşunca çok utanıyordum.
"Sen çok başkasın çok." sustum sadece.
"Tamam şimdi aklında soru işareti olan bir konu kaldı mı? Şikayetide öğrendin."
"Salincağa gittiniz mi Pınar'la?"
"Yok artık Ceylin! Bir dakika sen beni Pınar'dan kıskanıyor musun?" hafifce yüzüme doğru eğildi.
"Hiçde bile sordum sadece öylesine." gözlerimi kaçırdım.
"Hıı biliyorum öylesine." gülüşü yorgun bedenime enerji veriyor beni başka yerlere götürüyordu.
"Yani gittim tabi Pınar'lada ama tek değil, hep birlikte yani Eray,Furkan,Arzu öyle arada çay içmeye gidiyoruz. Genelde tek başıma giderim ben ilk defa senle yalnız gittim. Benim için orası artık özel bir yer."

GECE  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin