Beklediğimiz an geldi neler olacak bakalım güzel başlayan bu gece nasıl bitecek...
Keyifli okumalar ❤️...
Hayat biz hayaller kurarken yaşadıklarımızdan ibarettir diye bir cümle okumuştum bir yerde. Ben hayal kurdum... gerisi yok..."Bana bir evlilik teklifi borcun var unutturamazsın." dedim. Mutluydum böyle bir anda olmasını garipsesemde şikayetci değildim.
"Merak etme öyle bir evlilik teklifi olacak ki hayır demen ihtimal bile değil." yine döndü özüne kendini beğenmiş sevgilim. Bu kadar kendine güvende fazlaydı sanki ama ona en çok yakışanda bu tavrıydı.
"Bakacağız artık." dedim gülümseyerek ve önümdeki bilgisayara döndüm oda çıktı. Telefonuma gelen mesajlarla bölündü işim.Duygu
"Ceylin karar verdiniz mi tarihi?"
İrem
"Ay ben hazırlanamam erken olmasın."
Seda
"Çok hızlı olmadı mı Ceylin ya ben bir şey anlamadım."
İrem
"Ya Seda susar mısın acaba ha şimdi ha sonra seviyorlar evlensinler yani moral bozmasana."
Seda
"Evlenmiyorlar canım nişan bu."
Duygu
"Aman ya burda kavga etmeyin bari."
Ceylin
"Sakin olun ya bende biliyorum bir anda oldu ama anlattım size yapmayın böyle yanımda olun olur mu? Tarih belli değil işte yarın bize gelecekler annesi falan bizimkilerle tanışmaya sonra bizde onlara gidecekmişiz sonra istemeye gelecekler uzun iş yani var daha hazırlanırsın."
Seda
"Hep yanındayız o Demir ayağını denk alsın."
Ceylin
"Tamam fedayim benim."
İrem
"Elbise bakın hadi gevezelik yapmayın Demir'de bu hız varken 2 hafta sonra nişan olur demişti dersiniz."
Duygu
"Bencede."
Ceylin
"Öpüyorum sizi."İyiki var dediklerim canlarım hayatımda ki yerleri çok başka olanlarım. Her anımı bilip ne olursa olsun her kararımda yanımda olanlarım.
"Ceylin bende hazırlanıyoruz dimi konuştuğumuz gibi." kapının eşiğinde konuşan Arzu'ydu.
"Evet evet benim kıyafetlerim Demir'in arabasında." dedim bende gülümseyerek ve Arzu el selamı verip gitti. Müdürümüzün oğlu evleniyordu ve hepimiz davetliydik. İş çıkışı Arzu'da hazıralanıp düğüne gidecektik."Bana attığın elbise dimi?" diye sordu Demir Arzu'nun evine bırakırken beni.
"Evet dedim ya." bıkkın bir sesle cevap verdim.
"Kocası evde değil dimi?"
"Demir ama yeter yok dedim ya ona da."
"Tamam emin olalım diye sordum." bakışlarım üstünde sabitlendi. Yandan nasıl güzel duruyordu yüzü. Boynu açıkta kalmış gel beni öp diye yalvarıyordu sanki. Dayanamadım ve boynuna küçük bir öpücük kondurdum.
"Dur araba kullanıyorum."
"Birşey yapmadım."
"Çok şey yaptında işte farkında değilsin." dedi ve elimi avucuna alıp dudaklarına getirdi. Sonra bana kısa bir bakış atıp;
"Delirtme beni çok süslenme."
"Düğün bu Demir düğün kot tshirt giyip geliyim istersen."
"Bana uyar olur yani."
"Gıcıksın ya." dedim gülümseyerek burnuma kondurduğu minik buseyle arabadan indim ve o her zamanki gibi apartmana girene kadar beni bekledi.Kızlarla hep birlikte hazırlandık ve saat ne ara 19.30 oldu farketmedik bile. Demir beni almaya gelmişti ve altta bekliyordu, düğüne daha yarım saat vardı ama ancak giderdik salona zaten. Arzu'nun eşide onu bekliyordu altta. Ben kırmızı giymiştim çok abartılı olamayan kat kat bir elbise tercih ettim. Herkes siyahtı sadece Pınar mürdüm rengi mini bir elbiseyle yine fark yaratıyor ve dikkat çekiyordu. Hep birlikte aşağıya indik.
"Duygu, inanmıyorum bana geleceğini söylemedin ama."
"Süpriz yapalım dedik." sımsıkı sarıldım ona burda olması bana güç vermişti. Diğerleride arkadaşımdı tabi ama Duygu başka.
"Çok güzel olmuşsun Ceylin."
"Teşekkür ederim sende öyle. Eray'la sana bir fotoğraf çekelim ama çok güzelsiniz hatıra olsun." dedim gülümseyerek. Ve sonra kızlarla Duuygu'yu tanıştırdı Eray kız arkadaşım ve Ceyli'nin kuzeni diye.
"Tüm yakışıklıları kaptınız yani." dedi Gamze gülerek.
"Ceylin hanım benide bugün görürsün heralde." dedi yapcık üzgün sesiyle Demir. Ona baktığımda siyahlar içinde çok yakışıklı duruyordu. Yavaşca yaklaştım iki elinide tuttum sonra daha çok yaklaştım. Boynuna küçük bir öpücük kondurdum ve dudaklarımı çekmeden;
"Çok fazla yakışıklısın çok çok fazla." dedim fısıltıyla.
"Buna yapma işte hele burda hiç yapma Ceylin kimseyi görmez gözüm bak uyarmadı deme." dedi oda kulağıma fısıltıyla ve yine devam etti;
"Çok fazla güzelsin çok çok fazla." dedi içimdeki ılık nehir harekete geçti ve akmaya devam etti. Uzaklaştım ondan yoksa yangındı devamı.
"Benden çalma kendin üret sayılmaz bu."
"Peki yaklaş tekrar edelim."
"E şey yok yok tamam kabul. Gel fotoğraf çekilelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE (TAMAMLANDI)
Teen FictionEyy gece ne suç işledimde beni karanlığına, sessizliğine mahkum ettin yine? Hayatta yanan tek mumum var benim oda seni aydınlatmaya yetmiyor... Sus dedin sustum, görme dedin görmedim, duyma dedin duymadım, uğraşma artık dedin ben kendim olmaktan vaz...