Fan Meetingin üzerinde 3 gün geçmişken (G)idle da Bighit'in yeni binasina geçiş yapmıştı.
Sadece onların olduğu kat Cube'ün tamamı kadar olunca kızlar çok şaşırmıştı.
Hayran buluşmasında yaşanan tatsızlıklar belli etmemeye çalışsa da Soyeon'u strese sokmuştu. Bts'in hayranlarından korkuyordu. Sadece iş birliği için bir arada olsalar bile saplantılı hayranlar onu rahatsız ediyorlardı.
Bighit'in yaptığı açıklamanın duruma etkisini henüz anlayamamıştı.
Birkaç gündür etrafta fazla görünmemeye çalışıyordu. Kızlarla yeni albüm hazırlıklarına resmi olarak başlamışlardı. Normalde çok yoğun bir programı varken bu süreçte 3 kat daha yoğundu. Kendi albümleri dışında Bts'le olan collab projesi vardı. 2 gecedir şirkette sabahlıyordu ve ne zaman yemek yediğini dahi unutuyordu yoğunluktan.Minnie : Haberler çok fazla. Gün geçtikçe yenisi çıkıyor. Bu sürecin seni yıpratmasından korkuyorum Soyeon.
Soyeon : Beni kafana takma unnie , hallediyorum bir şekilde. Yanımda siz varken beni kimse sarsamaz, biliyorsun.
Minnie: Biliyorum, bu yüzden hep yanındayız.
Yuqi : Unnie şunu sakın unutma, sen de yorulabilirsin. Üzerinde çok fazla sorumluluk var, bu yüzden kendini kötü hissedersen her zaman burdayız. Seni hiç yalnız bırakmayacağız.
Soojin : Kızımızı kimseye yem etmeyeceğiz, anlaşıldı mı kızlar ?
Miyeon : Her zaman..
Shuhua : Hadi bana sarılın şimdi.
Yuqi : Ne alaka şu an ?
Shuhua : En küçüğüm ya, unnim üzüldüğü için ben de üzüldüm. Bana destek olmalısınız.
Soyeon gülerek izliyordu onların bu hallerini. Kısacık bir an da olsa sıkıntılarında uzaklaşmasını sağladıkları için minnettar hissediyordu.
:
:Namjoon : Yine tersleme kızı. Zaten hayranlardan tepki alıyor. Bir de biz-
Yoongi : Sen ne zamandır bu kadar ilgili oldun bu konuya?
J Hope : Namjoon haklı Yoongi. Ne söylediklerini görmesem bile tahmin edebiliyorum. Bazı hayranlar çok takıntılı.
Yanımızda dişi sinek görseler tepki gösteriyorlar.Yoongi : Nasıl davranmak istersem öyle davranacağım. Başta o kabul etmeseydi işbirliğini, bunların hiçbirine gerek kalmazdı. Kendisi istedi bunu. O zaman sonuçlarına katlanacak.
:
:Soyeon heyecanlı aynı zamanda da gergindi. Birçok kez onlarla çalışmanın hayalini kurmuştu. Bu şekilde olmasını istememişti ama yine de birlikte çalışacaklardı. Heyecanla stüdyonun kapısını tıklattı. Duyduğu seslerle kapıyı açarak içeri girdi.
Soyeon : Merhaba Bangtan sunbaenim. Ben Soyeon.
Namjoon : Merhaba Soyeon, Sahnede RM diyorlar bana ama Namjoon denmesini tercih ediyorum. RM dendiğinde kendimi kamera karşısında hissediyorum, biraz gergin hissettiriyor.
Soyeon : Peki Namjoon sunbaenim.
J Hope : Beni biliyorsundur. Hoseok da diyebilirsin J hope da. Ikisi de hoşuma gidiyor.
Soyeon : Tamamdır Hoseok sunbaenim.
J Hope : Kamerada göründüğünden daha kısaymışsın. Anime kızları gibi değil mi aynı ya hahahaha.
Namjoon : Grupta da sürekli boyla ilgili espri yapar bunlar, alınma lütfen.
Soyeon : Yok sorun değil, kızlar da sürekli dalga geçiyor. Alıştım sanırım.
Yoongi : Boş muhabbetiniz bittiyse başlayalım artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )
FanfictionÖdül törenindeki bakışmalarıyla gündeme gelen Soyeon ve Suga , Bighit'in Cube Entertainment'i satın almasıyla hayranların collab beklentisini arttırır. İkilinin collab haberini bekleyen hayranlar, şirketin açıklamasıyla şok olurlar. ( 20.06.20 - 3...