" Zor bir gece geçirdi, uyuyor hala. Bilmiyorum. Sen kızlara ulaşmaya çalış, merak etmesinler. Benim yanımda güvende, yola çıktığımızda haber veririm. Görüşürüz.. "
Soyeon gözlerini açmadan dinledi konuşulanları. Seslerin kesildiğinden emin olduktan sonra gözlerini araladı. Neredeydi ?
Hafifçe doğrulmaya çalıştığında başındaki ağrı buna izin vermemişti. Ne zamandır uyuyordu ki ? Kafasını yavaşça bulunduğu odada gezdirdiğinde gayet sade dizayna sahip odadaki saati gördü ve kaşlarını çattı. En son ne zaman bu kadar uzun uyuduğunu hatırlamıyordu.
Başındaki ağrı varlığını tekrar hissettirdiğinde yavaşça koltuğa bıraktı başını. Ardından adım sesleri kendisine yaklaştı ve koltuğun ucunda bir ağıelık hissetti.Yoongi : Miden nasıl ?
Soyeon başını doğrultarak Yoongi'ye baktı.
Soyeon : Hala bulanıyor.
Yoongi : Kahvaltı hazırladım, çorba belki midene iyi gelir.
Soyeon karşısındaki adama baktı. İlk defa onu gördüğünü düşündü. Gördüğü kişi herkesin tanıdığı Suga değil gerçek Min Yoongi'ydi. O sert adamın altında böyle şefkatli ve ilgili biri olacağını asla düşünmezdi.
Düşüncelerinden sıyrılıp Yoongi'nin ardından mutfağa adımladı.Soyeon : Kimin evi burası ?
Yoongi elindeki tabakları masaya bırakırken Soyeon'a sandalyeyi işaret etti.
Yoongi : Benim evim. Genelde bizimkilerle yurtta kalırız, comback veya konserin olmadığı nadir zamanlarda geliyorum buraya. O yüzden fazla bir şey yoktu dolapta, kusura bakma.
Soyeon içinde bulunduğu durumu düşündü. Ne işi vardı burda ? Ne ara Yoongi'nin evine gelecek kadar yakın olmuştu ona ?
Elindeki kaşığı tabağın içinde oynarken bir el hissetti elinin üstünde.Yoongi : İyi görünmüyorsun, eğer istersen bir doktor çağırabilirim.
Soyeon : Gerek yok, iyiyim ben- KIZLAAR !! Onları unuttum tamamen, onlarla konuşmam lazım-
Soyeon aklına gelenlerle hızla doğrulmaya çalışınca elleri tabağa çarpmış ve çorba Soyeon'un üzerine gelmişti.
Soyeon : Ah !!
Yoongi : Çok mu sıcak ?Yandın mı ? Napabiliriz şimdi ? Iıımm.. Hemen çıkar üstünü. Ya da dur burda olmaz, gel banyoyu göstereyim. Hadi Soyeon hızlı ol biraz.
:
:Yoongi : Oldu mu üstüne ?
Soyeon banyodan çıktığında Yoongi sırıtmaya başladı.
Soyeon: Niye bu kadar büyük beden alıyorsun ki ? Şu halime bak.
Yoongi : Bunlar büyük değil, sen miniciksin.
Soyeon: Gülmesene yaa..
Yoongi : Tamam tamam gülmüyorum. Çok sıcak mıydı ? Canın acıdı mı ?
Soyeon : İyiyim ben, endişelenme. Hadi çıkalım artık, kızlar çok merak etmiştir.
Yoongi : Namjoon'a söyledim, kızlara güvende olduğunu, merak etmemeleri gerektiğini söyleyecekti.
Soyeon : Teşekkür ederim, yanımda olduğun için..
:
:
:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )
FanfictionÖdül törenindeki bakışmalarıyla gündeme gelen Soyeon ve Suga , Bighit'in Cube Entertainment'i satın almasıyla hayranların collab beklentisini arttırır. İkilinin collab haberini bekleyen hayranlar, şirketin açıklamasıyla şok olurlar. ( 20.06.20 - 3...