:
:
:( Video bana ait değil ama çok beğendim. Kafamda da bu tarz bir collab videosu vardı. Sizin de beğeneceğinizi düşünüyorum :)
Agust D ( feat. Jeon Soyeon ) - What Do You Think ? X DAY OF A CHILD
:
::
::
:
:( MAMA 2020 BTS'İN DİNLENME ODASI )
Namjoon : Kırın lan kırın. Bu rekoru da kırın. Başka ne kaldı ? Piyasayı salladınız resmen. Daha önce de aynı şarkıda yer almıştınız, niye şimdi bu kadar çıldırdılar anlayamıyorum.
Hoseok : 140 IQ bile yetmez bu fandomu anlamak için Namjoon, çok üzülme yani.
Namjoon : Kafam yerinde değil, umarım iltifat etmişsindir Hoseok.
Aynanın önünde kravatını düzelten Yoongi, işini bitirip yavaş adımlarla yanlarına yaklaştı.
Yoongi : Ne çok konuşuyorsunuz ya. Dinlerken bile yoruluyor insan. Azıcık sessiz olsanız.
Hoseok : Hayırdır ? Keyfin yok gibi bugün ?
Namjoon : Soyeon'la ilgili bir mesele mi ? Üzecek bir şey mi dedin kıza yoksa ?
Jungkook : Ne yaptın ne yaptın ? Soyeon'u mu üzdün ?
Kapıdan ışık hızıyla giren Jungkook yanlarına geldiğinde hesap sorar bakışlarla Yoongi'ye baktı. Küçüğünün korumacı tavrına göz deviren Yoongi kafasını diğerlerine doğru çevirdi.
Yoongi : Niye üzeyim onu Namjoon ? Gayet iyi aramız. Sadece biraz halsiz hissediyorum bugün, başka bir sorun yok.
Jungkook'un bakışları bir anda değişti. Gözleri endişeyle büyüğüne bakıyordu şimdi.
Jungkook : Pek iyi görünmüyorsun hyung, eğer istersen-
Yoongi : Şu sahneyi atlatalım, sonra dinlenirim merak etme. Hadi gidelim bakalım.
Bts sahneye çıktığında salon çığlıklarla adeta inlemişti. Bazı gruplar sahneye hayran hayran bakarken bazıları da umursamaz ve soğuk bakışlar gönderiyordu 7 adama.
G idle, özellikle de Soyeon gözlerini sahneden çekmeden performansı izliyordu. Ya da sadece Yoongi'yi. Birkaç kez bakışlarını çekmeyi denemiş ama başaramamıştı. Ikisi de yoğun çalıştığı için bir süredir pek görüşememişlerdi. Bu yüzden onu görmek içindeki özlemi gün yüzüne çıkarmıştı.
Sahnedeki performansları hayran olunasıydı. Soyeon da dahil birçok idol sahnelerini ağızları açık bir şekilde izliyorlardı.
3 şarkı bitmiş, fire'ın sonlarındayken Soyeon Yoongi'de bir değişiklik sezdi. Kaşları hafif çatılırken diğerlerine baktı göz ucuyla. Tam bu sırada Jungkook'un da Yoongi'ye baktığını fark etti. Ne olduğunu anlamaya çalışırken şarkı sonlanmış ve 7 adam selam verip arka tarafa doğru ilerlemişti.
Soyeon'un içini bir endişe kaplamıştı. Eli ağrıyan kalbine gittiğinde Soojin yavaşça koluna dokundu.Soojin : Yüzün bembeyaz olmuş, iyi misin sen ?
Soyeon başını sallamakla yetindi. Kendini gereksiz bir endişe olduğunu inandırmaya çalıştı. Bu esnada sunucular tekrar onların adını söylerken gözleri sahnenin yanındaydı. Onu görüp kendini rahatlatmak istiyordu. Sakin olmaya çalışarak sahneye çıkan üyeleri izlemeye başladı. Namjoon, Hoseok, Jimin, Taehyung, Jin ve en arkada Jungkook. Soyeon gözlerini girişten çekmeden Yoongi'nin çıkmasını bekledi. Endişe vücuduna yayılırken BTS grup selamını verip konuşmasına başladı. Soyeon bir onlara bir de sahenin yan tarafına bakıp dururken Jungkook'la göz göze geldi. Aralarındaki mesafeye rağmen ikisi de birbirlerinin gözlerindeki endişeyi görebiliyordu. Soyeon aceleyle oturduğu yerden kalkıp arkadaki kapıya ilerledi. Tüm sesler boğuk bir şekilde geliyordu kulağına. Koridorlar törendeki görevlilerle doluydu. Herkes bir yerlere koştururken birkaçı Soyeon'a çarpıp koridorda ilerledi. Omzunda hissettiği acıyla bir an duraksayan Soyeon başındaki sesleri bastırmak için gözlerini kapattı.
Kendine geldiğini hissettiği ilk an durduğu yerden harkete geçip dinlenme odalarının bulunduğu koridora girdi. " BTS " yazısını görünce içindeki korku artmıştı. Hızlı adımlarla kapıya yaklaştığında kollarında hissettiği baskı durmasına sebep oldu.K1 : Buraya giriş yasak. Geri dönün.
Soyeon kolunda hissettiği acıyı umursamadan açılan kapı aralığından görünen bedene baktı. Birkaç görevli etrafındaydı. Tişörtünü çıkartmış ve hava veriyorlardı. Boğazında oluşan yumruyu yutkunamazken kolundaki acı artmıştı.
K1 : Duymadın galiba dediğimi, giriş yok. Şimdi gitmezsen bu kadar nazik olmayaca-
Arkasında hissettiği gürültüyle kolu yanındaki güvenliğin elinden çekilirken bedeni birinin arkasına doğru ittirilmişti.
Jungkook : Ne yaptığını sanıyorsun sen ? Onun kim olduğunu bilmiyor musun ?
Hoseok ellerini Soyeon'un kollarına koyup yüzünü ona çevirdi.
Hoseok : Hey, iyi misin ?
Soyeon etrafına baktı. Bts üyeleri sahneden inip gelmişlerdi ve hepsinin yüzünden okunan endişeleriyle bir ona bir de içerdeki Yoongi'ye bakıyorlardı. Jimin, Taehyung ve Jin Yoongi'nin yanına ilerlerken Jungkook ve Namjoon ona yaklaştı.
Jungkook : İyi misin ? Canını acıttılar mı ?
Soyeon : Hep böyle olacak değil mi ? Herkesin gözünde birbiriyle alakası olmayan iki kişi olacağız. O acı çekecek ama ben yanına gidemeyeceğim. Ben ağladığımda o yanıma gelip bana destek olamayacak. Buna alışmak zorundayım değil mi ?
:
:Twitter paylaşımlarındaki tarihlere dikkat ediyorsunuz değil mi ? Zaman atlamalarını ordaki tarihlerden anlayabilirsiniz. Bölümle, hikayenin geneliyle veya başka sorularınız olursa instagramdayım. Profilimdeki linkten hesabıma ulaşabilirsiniz. Yarın görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )
FanfictionÖdül törenindeki bakışmalarıyla gündeme gelen Soyeon ve Suga , Bighit'in Cube Entertainment'i satın almasıyla hayranların collab beklentisini arttırır. İkilinin collab haberini bekleyen hayranlar, şirketin açıklamasıyla şok olurlar. ( 20.06.20 - 3...