28- AÇIKLAMA

491 43 14
                                    


Namjoon ikilinin yanına yaklaştığında onlar da Namjoon'u fark etmişti. Soyeon Namjoon'un baktığı yere baktığında görmüştü Yoongi'nin hala bileğini tuttuğunu. Hızla kolunu ondan çekerek Yoongi'den birkaç adım uzaklaştı. Soyeon'un hareketiyle kafasını yana çeviren Yoongi Namjoon'un sesini duydu.

Namjoon : Ben de seni görmeye geliyordum Soyeon, iyi misin ?

Soyeon : Hepinizi endişelendirdiğim için üzgünüm, şu an iyiyim  merak etmeyin.

Yoongi : Özür dileyip durma artık, senin bir suçun olmadığını söyledim kaç kere.

Namjoon : Aynen öyle Soyeon, senin hatan değil. Lütfen kafana takmamaya çalış bunu.

Soyeon hafifçe gülümsedi Namjoon'a. Daha sonra Namjoon geldiğinden beri aklında olan soruyu sordu.

Namjoon : Nereye gidiyordunuz siz az önce ?

Soyeon kafasını Yoongi'ye çevirdi. Bu sorunun cevabı ondaydı.
Yoongi ne cevap vereceğini düşünürken bir anda telefonunun çalmasıyla derin nefes aldı.

Yoongi : Alo ? Geldi mi ? Tamam geliyorum..

Namjoon : Ne oldu ?

Yoongi : Ban pdnimle bir şey konuşacaktım, gelince haber vermelerini istemiştim. O gelmiş, gitmem lazım şu an. Sonra görüşürüz.

Yoongi yanlarından ayrıldığında Namjoon Soyeon'a döndü.

Namjoon : Ben de gitsem iyi olacak... Bu arada bu tişört...

Soyeon üzerindeki tişörte baktığında bir an gözlerini kapadı. Acaba Namjoon anlamış mıydı Yoongi'nin olduğunu ? Sorsa tam olarak nasıl açıklayacaktı ?

Namjoon : Çok rahat değil mi ya ? Ben de almıştım geçenlerde. Kıskanç Yoongi hiçbir kıyafetini bizimle paylaşmadığı için vermemişti bana. Neymiş efendim başkasının giydiği kıyafeti giyemiyormuş da...

Soyeon kafası karışmış bir şekilde baktı Namjoon'a. Madem kimseyle paylaşmıyordu kıyafetlerini, ona neden vermişti ki ?

:
:

Soyeon : Biraz daha geriye gitmen lazım.

Yuqi : Bu kadarı yeterli mi ?

Soyeon : Tamamdır, şimdi burayı baştan alıyoruz. Jungkook 2.47'den başlat şarkıyı.

Jungkook : Okay.

Kızlar dansın son kısmını tekrar yaptıklarında Jungkook ayağa kalktı.

Jungkook : Hareketleriniz doğru ama tam bir senkronize yok aranızda. Miyeon, Soyeon ve Soojin diğerlerinden 1 saniye önden gidiyorsunuz. Ayrıca Shuhua son harekette yanlış kolunu kaldırıp indiriyor.

Soyeon : Senkronize olmamız daha önemli, önce onu halledelim. Shuhua sen de dikkat et, şaşırmamaya çalış.

1 saatlik yorucu bir provanın ardından kızlar arkadalarındaki minderin üstüne attılar kendilerini.

Yuqi : Kendi terimle banyo yaptım resmen.

Minnie : Al benden de o kadar.

Miyeon : Soyeon ?

Soyeon : Hı ?

Miyeon : İyisin dimi ?

Soyeon: Acıktım, hadi yemeğe gidelim.

Jungkook : Sonunda ya, ben de bu anı bekliyorum saatlerdir.

Soojin : Saatlerdir derken ?

Jungkook : Comeback yaklaştığı için diyete girdim, son zamanlarda spor yaptığım için fazla kaslanmışım da.

Soyeon : Hiç gerek yok bunlara, gayet iyisin. Benim halimi gördün sen de, zayıflık iyi bir şey değil.

Jungkook : Merak etme, 4 kilo verdikten sonra normal beslenmeme dönebileceğim.

:
:

Yuqi : Burası hiç Cube'ün yemekhanesine benzemiyor, cidden aşırı büyük.

Shuhua : Her taraf ünlü kaynıyor resmen.

Soyeon : Şu masa boş, gelin oraya oturalım.

Kızlar ve Jungkook yanlarındaki masaya oturduklarında Soyeon'un karşısındaki sandalye çekildi.

Yoongi : Selam.

Soyeon yorgun gözlerini büyüterek karşısındaki adama baktı.

Soyeon : Niye diğerleriyle oturmadın ? Bir sürü insan var zaten, hemen dedikodu yaparlar. Jungkook'u da kovduk ama o da gitmiyor. Niye-

Hoseok : Selam kızlar, bizde mi otursak ki Jiminshii ?

Minnie : Tabi oturabilirsiniz.

Yoongi Soyeon'a doğru yaklaşarak fısıldadı.

Yoongi: Bak artık dikkat çekmeyiz, rahat olabilirsin.

Kızlar gergin bir şekilde yemeklerini yemeye çalışıyordu, nedeniyse masalarında oturan 4 Bangtan üyesiydi. Yoongi diğerlerine belli etmeden tabağındaki birkaç et parçasını Soyeon'un tabağına koydu. Ardından yemesi için başıyla tabağı gösterdi. Soyeon Yoongi'nin ilgili davranışlarına karşı tebessüm ederek baktı yüzüne.
Jimin'in ani sorusu ağzına attığı et parçasının boğazına kaçmasına sebep oldu.

Jimin : Ne zamandır birliktesiniz ?


BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin