Yuqi : Tekrar ara.Minnie : Yarım saattir sürekli arıyorum zaten Yuqi. Şu anda şoktadır muhtemelen. O yüzden duymuyordur bile. Kendine gelince bize geri döner.
Shuhua : Ya bir şey olduysa ? Ya canını yaktılarsa unnimin ? Birinde bı-bıçak varmış.
Soojin : Ne ?
Shuhua : Bir sürü haber çıktı olanlar hakkında.
Miyeon : Ver şu telefonu bana.
Yuqi : Unnie lütfen bir kez daha arayalım.
Minnie : Tamam.
:
:Namjoon ve Yoongi çıkışa doğru ilerlerken gördükleri kalabalıkla yavaşladılar.
Namjoon : Dışarda niye bu kadar insan var ?
Güvenlik M. : Yaklaşmayın lütfen.
Yoongi : Noldu burda ?
Onlar konuşurken Menajer Nim alnındaki terleri silerek içeri girdi. Yoongi'nin içi huzursuzlukla doldu onu görünce. Menajer güvenliğe dönerek konuştu.
Menajer N. : İçeri giremezler değil mi ?
Güvenlik M. : Merak etmeyin, burda güvende olur.
Namjoon : Ne oluyor burda ?
Menajer N. : Haberleri görmediniz mi ?
Namjoon : Birkaç saattir kayıt stüdyosundayık, hiç bakmadım telefona.
Menajer endişeli haliye dışarı baktı. Asansörlerin olduğu tarafı işaret ederek yürümeye başladı. Namjoon ve Yoongi de peşinden gittiler.
Menajer N. : Hayranlar Soyeon'a saldırdı.
Namjoon ve Yoongi korkuyla menajere baktı.
Yoongi : Nasıl saldırdılar ? Bir şey yaptılar mı ? Yarası falan var mı ? Nerde şimdi ?
Menajer : Bilmiyorum onu ordan alıp direkt yukarı yolladım. Gördüğüm kadarıyla yoktu.
Namjoon : Neden yaptılar böyle bir şeyi ? Ne istediler kızdan ?
Menajer huzursuzca yerinde kıpırdandı.
Namjoon : Neden söylemiyorsun ? Özel bir mesele mi ?
Menajer N. : Olay sizinle ilgili..
Yoongi : Açıkça anlatın şunu.
Menajer : Ödül töreninden sonra çıkan haberlerle başladı her şey. Collab haberiyle de artmıştı nefretler. Geçen gün J Hope'un paylaşımından sonra Soyeon çok fazla tehtid mesajı almaya başladı. Geçen gün eve giderken takip etmeye başladılar. Bugünki paylaşımınız da son nokta oldu.
Yoongi : Ne paylaşımı ?
Menajer N. : Jungkook'un paylaştığı fotoğraf.
Yoongi : Ne paylaşmış velet ?
Namjoon hızla telefonunu çıkarıp Twittera girdi. Bildirim sayısı her saniye artıyordu.
Yoongi : Daha sabah uyarmadım mı lan ben bunu . Sanki inadına yapıyor çocuk.
Namjoon : Soyeon nasıl şimdi ?
Menajer : Yanından ayrıldığımda çok kötüydü. Şimdi nasıl bilmiyorum.
Yoongi : Onu görmem lazım.
Namjoon : Bu şekilde gidersek içimiz hiç rahat etmez, en azından iyi olduğunu görelim.
Menajer emin olamayarak kafasını karıştırdı.
Menajer : O sizi görmesin ama olur mu ? Zaten kötü bir durumun içinde.
:
:Menajer yavaşça Soyeon'un stüdyosunun kapısını tıklattı.
Menajer : Soyeon, ben geldim.
İçeride adeta ölüm sessizliği vardı.
Namjoon ( fısıldayarak ) : Odanın bu kadar sessiz olması normal mi ?
Menajer : Soyeon... Beni duyuyor musun ?
Namjoon ( fısıldayarak ) : Nefesini mi tutuyor bu kız ? Ne bu sessizlik ?
Yoongi : SOYEON.
Namjoon ( fısıldayarak ) : Sessiz olsana lan.
Yoongi : Karışma Namjoon. SOYEON AÇ KAPIYI.
Menajer N. : Napıyorsun Yoongi? Zaten şokta.
Yoongi : Burda boş boş durarak nasıl kendine getirebiliriz onu ? Bir şeyler yapmamız lazım.
Onlar dışarda tartışırken içerden cılız ve güçsüz bir ses duyuldu.
Soyeon : Herkes ölmemi istiyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )
FanfictionÖdül törenindeki bakışmalarıyla gündeme gelen Soyeon ve Suga , Bighit'in Cube Entertainment'i satın almasıyla hayranların collab beklentisini arttırır. İkilinin collab haberini bekleyen hayranlar, şirketin açıklamasıyla şok olurlar. ( 20.06.20 - 3...