Mekandan çıktıklarından beri peşlerinde olan muhabirler ve saesang fanlardan saklanabilmek için devamlı ara sokaklara sapıyordu araç. Soyeon midesinin bulandığını hissediyordu, şu an tek ihtiyacı uykuydu. Uyuduğu zaman bulantısı azalıyordu ama şu anda o kadar stres altındaydı ki bırakın uyumayı, gözünü dahi kapatamıyordu.Soyeon : Nereye gidiyoruz ?
Yoongi : Yurda gitmek istediğini biliyorum ama şu an orası çok kalabalıkmış, fanlar senin eve dönmeni bekliyor.Şirket de ..
Soyeon Yoongi'nin ne demek istediğini anlamıştı. Tabi ki fanları ona sarılmak için gitmemişti bu saatte oraya. Yine " oppamı rahat bırak " ya da "kendini öldür " tarzı cümleler duyacağını tahmin edebiliyordu.
Artık ne onları dinleyecek gücü ne de yaşananları kaldırabilecek hali vardı. Gerçekten haklılar mıydı ? O olmasa her şey daha iyi olur muydu ? Hiç kimse üzülmez miydi gittiğine.Yoongi : Soyeon ? İyi misin sen ? Yüzün sapsarı oldu. Neyin var ?
Soyeon : Haklılar değil mi ?
Yoongi : Ne ?
Soyeon : Tüm sorun benim, belki de ben olmasam-
Yoongi : Ne saçmalıyorsun sen ? Ne demek ben olmasam ?
Soyeon : Farkında değil misin olanların hepsi benim yüzümden oluyor. Kimse için değerli biri değilim, yokluğuma sevinir herkes. Böylece senin de peşini bırakırlar. Evet en doğrusu bu.
Soyeon ani hareketle ayaklanıp aracın kapı kolunu tuttuğunda Yoongi hızla kızı kendine çekti.
Yoongi : DELİRDİN Mİ SEN ?? OTUR ŞURAYA.
Soyeon: Bırak beni, herkes bunu istiyor. Ben dayanamıyorum artık görmüyor musun ? Her geçen biraz biraz ölüyorum zaten. Sadece biraz erken olsa ve daha az canım yansa olmaz mı ?
Yoongi yanında sinir krizi geçiren kızın yanaklarına koydu ellerini.
Yoongi : Bana bak, gözlerime bak. Şimdi derince bir nefes al, hadi.. Yapabilirsin Soyeon, lütfen benim için yap.
Soyeon uzun bir direnişin ardından Yoongi'nin gözlerine baktı. Ancak o an fark etmişti karşısındaki adamın ne kadar da endişeli olduğunu, kendisi için ne kadar da korktuğunu.
Yoongi : Sen değersiz değilsin, bunu aklından çıkarma. Seni seven bir sürü insan da var ayrıca. Onları düşün olur mu ?
Yoongi karşısındaki kızın hıçkırıklarını duyar duymaz göğsüne bastırdı minik bedeni.
Yoongi : Bu hıçkırıkları benden başka kimsenin duymasına izin vermeyeceğim, bundan emin olmak için de seni asla yalnız bırakmayacağım ..
O gece Soyeon saatlerce Yoongi'nin göğsünde hıçkırarak ağladı. Gözleri kapanmadan önce hatırladığı tek şey saçında hissettiği dudaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )
FanfictionÖdül törenindeki bakışmalarıyla gündeme gelen Soyeon ve Suga , Bighit'in Cube Entertainment'i satın almasıyla hayranların collab beklentisini arttırır. İkilinin collab haberini bekleyen hayranlar, şirketin açıklamasıyla şok olurlar. ( 20.06.20 - 3...