:
:
Soyeon : Konserde çok iyi görünüyordun.Yoongi elindeki telefonu kulağına biraz daha yaklaştırırken gülümsemesi daha da büyümüştü.
Yoongi : İzledin mi ?
Soyeon : Hepsini değil.. Sadece bazılarını.
Yoongi : Hangi bazıları?
Yoongi keyifle gülerken Soyeon da kendi kendine utanarak gülümsedi.
Soyeon : Solo olarak Seesaw ve Euphoria ; bir de Rap line sahnesi...Konserden önce Jungkook ısrarla sahnesini izlememi istedi. Ayrıca bir şey söyledi ama anlamadım. Taksici olayını anlattı mı sana da ? Bana söylerken gülüp durduğu için hiçbir şey anlaşılmadı.
Yoongi: Ah o velet...
Yoongi olayı hatırlayıp tekrar sinirlendi Jungkook'a.
Yoongi : Dalga geçmiş sanırım. Önemsiz bir şeydi, boşver. Ben aslında..
Yoongi biraz bekledi. Aklındakileri ona söyleyip söylememekte kararsızdı.
Soyeon: Evet ?
Yoongi : Sana bir şey sormak istiyorum...
:
:
:Soyeon : Sözler tamamdır, koreografi çalışmalarına haftaya başlayabiliriz. Ne dersiniz ?
Soyeon yorgun bir şekilde kendilerini koltuğa atan kızlara baktı. KCON 2 gün sonraydı ve kızlar sürekli prova yaptıkları için çok yorgundular.
Soyeon onları böyle görünce kendine çok kızıyordu. Kendini bu kadar hırpalamasaydı büyük ihtimalle onları da bu kadar zorlamazlardı diye düşünüyordu. Sahnede 6 kişi olmaya alıştıkları için 5 kişilik bir koreografi yapmak onları zorlamıştı ama hiçbiri bundan şikayetçi değildi. Soyeon'un en azından birazcık toparlandığını görmek hepsini yeterince mutlu ediyordu.Soyeon : Aslında... Yönetimle görüşüp bizim provaları en azından birkaç gün erteleyebilirim sanırım. Siz biraz daha dinlenmiş olursunuz, ben de yeni şarkı sözleri üzerinde çalışırım. Henüz erken ama şimdiden çok gergin hissediyorum. Umarım bana güvendiği için pişman olmaz.
:
:
:
:
:- Tören Sonrası -
( Hayranların düşündüğü 2 bebek, ama aslından olan ⬇️ )
Shuhua : Bırak kolumu ya, ben yazacağım yazıyı.
Yuqi : Çekilden şurdan ben paylaşacağım. Fotoğrafı çektiğin yetmedi mi ?
Shuhua : Yetmedi. Yazı da yazacağım.
Yuqi telefonu kapıp odadan uzaklaşırken Shuhua arkasından bağırdı.
Shuhua : En azından benim adım da geçsin orda. HEEEYY !!
:
:Soojin aldığı kokuyla mutfağa girip Soyeon'a yaklaştı.
Soojin : Ya sen bize yemek mi yaptın ? Yerim seni ben.
Soyeon da gülümseyerek tabakları masaya koyuyordu. Soojin tabaktaki çileklerden birini ağzına atarken hınzırca bir gülüşle Soyeon'a baktı.
Soojin : Niye sırıtıp duruyorsun sen ?
Soyeon : Hiiiç...
Soojin sırıtmaya devam eden Soyeon'u arkasında bırakıp kapıya doğru ilerledi.
Soojin: Sen mutlu ol yeter ki. Sonra öğrenirim ben ne olduğunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )
FanfictionÖdül törenindeki bakışmalarıyla gündeme gelen Soyeon ve Suga , Bighit'in Cube Entertainment'i satın almasıyla hayranların collab beklentisini arttırır. İkilinin collab haberini bekleyen hayranlar, şirketin açıklamasıyla şok olurlar. ( 20.06.20 - 3...