24- NEFES

513 44 23
                                    


Soyeon lavaboda yüzüne çarptığı sularla kendine gelmeye çalıştı. Sersemlemesinin nedenini içtiği alkole bağlayarak lavabodan çıktı. Koridordan çıkmak üzereyken duyduğu cümleler yüzündeki gülümsemeyi silmeye yetmişti.

" Resmen yapışmış onlara, bir şarkı yaptılar diye nasıl da havaya girmiş görmediniz mi ? "

" Zorla kendini davet ettirmiş diye duydum "

" Yoongi'nin dibinden ayrılmıyor, ona göz koymuş galiba.. "

Soyeon duyduklarıyla olduğu yerde sendeledi.  Nasıl bu kadar kötü düşünebilirlerdi ki ? O kadar zaman yanlarındaydı ama aklının ucundan dahi geçmemişti söyledikleri şeyler.
Sırtını duvara yaslayıp olduğu yere çömeldi. İnsanların ona sürekli bu muameleyi yapması canını çok sıkıyordu. Kendi başarılarıyla gündeme gelmek istemişti hep, bu şekilde başkalarına yapışmaya çalışan bir kız olarak anılmak zorunda gidiyordu. Düşünceleriyle baş başa kaldığı yarım saatin ardından omzuna değen bedenle kafasını yana çevirdi. Yoongi de sırtını duvara yaslayıp yanına çökmüştü.

Yoongi : Bizden sıkıldığın için mi burda duruyorsun ?

Soyeon gözlerini devirip başını diğer tarafına çevirdi. Yalan söylemeyi hiç sevmezdi ama şu an olanları anlatamayacak kadar yorgundu.

Soyeon : Alkol biraz sarstı sanırım. Şimdi kalkıyordum ben de.

Soyeon'un ayaklandığını gören Yoongi de toparlanıp kalktı. Soyeon'da bir gariplik olduğunu hissetmişti. Az önce utanarak lavaboya giden kızdan eser yoktu.

Yoongi : İyi olduğuna emin misin ? Belki ateşin-

Yoongi elini Soyeon'un alnına yaklaştırmaya çalıştığında Soyeon eliyle durdurdu onu.

Soyeon : Lütfen yaklaşma bana.

zla Yoongi'nin yanından ayrılıp Bts'in oturduğu masaya gitti. Maknae line çoktan piste çıkmış, dans becerilerini gösteriyorlardı. Masada Hoseok'la beraber Namjoon ve Jin vardı.

Soyeon : Tekardan mutlu yıllar dilerim sunbaenim. Benim gitmem lazım, hepinize iyi eğlenceler.

Namjoon : Erken değil mi ? Biraz daha kalsaydın.

Soyeon : Biraz yorgunum, yarın yine prova yapacağız. Dinlensem iyi olur.

Jin : Bence de dinlenmelisin, çok yorgun görünüyorsun. Kendine iyi bak, güzelce ye.

Soyeon hafifçe selam verdikten sonra  masadan ayrılıp kapıya doğru ilerledi. Tüm gözler üzerindeymiş gibi hissediyordu. Kapıya yaklaştığı an kolunda hissettiği el ile arkasını döndü.

Yoongi : Ne duydun ?

Soyeon başta neyden bahsettiğini anlamayarak Yoongi'nin yüzüne baktı.

Yoongi : Az önce niye orda oturduğunu biliyorum Soyeon, ordaki kızların söylediklerini duydun değil mi ?

Soyeon o cümleleri hatırlayınca tekrar gerildi.

Soyeon : Önemli bir şey değil, lütfen bırak da gideyim.

Yoongi : Neden bir anda bu kadar mesafeli davranıyorsun ? Az önce gözlerimin içine bakarken bakışların bu kadar soğuk değildi.

Soyeon bıkkın bir şekilde nefes verip kafasını kaldırdı.

Soyeon : Niye bu kadar çabalıyorsun ? Ben sizden uzak durmaya çalıştıkça neden siz beni aranıza katmaya çalışıyorsunuz ? Size yakın oldukça daha çok yara aldığımı görmüyor musunuz ? Neden hala peşimden gelmek için çabalıyorsun ?

Yoongi : Çünkü artık nefes almak istiyorum..

:
:
:

:::

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.











Hikaye nasıl gidiyor ? Düşünceleriniz yazmama yardımcı oluyor. Lütfen fikirlerinizi belirtmekten çekinmeyin.
Umarım severek okuyorsunuzdur 💛

BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin