- 19 Mart -
- 24 Mart -
- 28 Mart -
- 12 Nisan -
- 16 Nisan - ( Endişeli Hayranlar )- 17 Nisan -
:
:Soyeon : Bir daha.
Minnie : Soyeon-
Soyeon : Hareketler uyuşmuyor. Bir kez daha yapacağız ! Hadi !
Soojin gözleriyle Soyeon'u işaret edip Minnie'nin omzunu sıvazladı. Minnie de anlayışla başını salladı. Herkes farkındaydı Soyeon'un iyi olmadığının. Kimseyle konuşmayıp her şeyi içinde yaşaması onu daha sinirli biri haline getirmişti. Aylar önceki mükemmelliyetçi haline geri dönmüştü. Yoongi'yle tanışmadan önceki haline...
Şarkı sona gelip otomatik olarak kapandığında Soojin, dans boyunca gözlerini ayırmadığı Soyeon'un yanına ilerledi. Nefes nefese yerde yatıyordu. Bu hali en çok onu endişelendiriyordu. Ha bir de Jungkook'u. Her ne kadar Soyeon onunla da görüşmek istemediğini belli etse de Jungkook vocal derslerini bahane edip kızların stüdyosuna geliyor, Soyeon'a belli etmemeye çalışarak uzaktan bakıyordu. Soyeon fark etse de onunla uğraşacak enerjisi yoktu.Soojin : Bugünkü prova bitti. Yemeğe inin siz, ben de Soyeon'la geleceğim birazdan.
Diğerleri Soyeon'un halini bildikleri için onaylayarak odadan çıktılar. Soyeon biraz toparlandığı hissedip yavaşça olduğu yerde doğruldu.
Soyeon: Başımda beklemene gerek yok.
Soojin : Başında beklemeyeceğim zaten. Birlikte gideceğiz.
Soyeon : Soojin-
Soojin : Yürü hadi, yemek yemen lazım.
Soyeon : Stüdyoda atıştırırım ben, sen in aşağı.
Soojin : Tamam o zaman senin stüdyonda yeriz.
:
:Soojin : Üzerini niye değiştirmedin ?
Soyeon : Acelesi yok, yemekten sonra değiştiririm.
Soojin : Çok terledik, hasta olursun. Çıkar şu-
Soojin Soyeon'un üzerindeki bol hoodienin altında gördüğü vücutla dilinin tutulduğunu sandı.
Soojin : Bu ne hal ? Bu morluk-
Soyeon : Çık dışarı.
Soojin : Soyeon-
Soyeon : Soojin çık dedim. Kalbini kırmak istemiyorum. ÇIK !!
:
:Ağır adımlarla geldiği revirin kapısını açıp içeri adımladı.
Soyeon : Vitaminlerim bitti.
G : İki gün bile olmadı vereli. Ne çok bitirdin ?
Soyeon : Son günlerde biraz yoğunum, daha çok ihtiyacım oluyor.
Görevli endişeyle Soyeon'un daha da küçülmüş vücuduna baktı.
G : Önce tartıma.
Soyeon : Buna gerek yok, gayet iyi-
G : Soyeon. Geç.
Soyeon pes etmiş bir şekilde vücut ölçümleri için yandaki cihazın üzerine bastı. Görevli gerekli ayarlamaları yaptıktan sonra bilgisayardan sonuçlara baktı.
G : İnanmıyorum sana ! Son gelişinden bu yana yine kilo vermişsin. Verdiğim programı neden uygulamıyorsun ?
Soyeon : Karnım hiç acıkmıyor. Kendimi gayet iyi hissediyorum. Endişelenecek bir şey-
G : 39 kiloya düştüğünün farkında mısın ? Ayakta duruyor olmanın tek sebebi elindeki bitmiş vitamin hapları. Yakında onlar da etkisini yitirecek. Kendini toparlamazsan seni hastaneye sevk etmek zorunda kalacağım. Söylediklerimde ciddiyim, her saniye risk altındasın.
Gelecek Bölüm Yoongi'ye olan etkilerini de göreceğiz. Hepinize iyi okumalar 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )
FanfictionÖdül törenindeki bakışmalarıyla gündeme gelen Soyeon ve Suga , Bighit'in Cube Entertainment'i satın almasıyla hayranların collab beklentisini arttırır. İkilinin collab haberini bekleyen hayranlar, şirketin açıklamasıyla şok olurlar. ( 20.06.20 - 3...