48- ACI

417 37 12
                                    


Namjoon duyduklarıyla ne yapacağını bilemedi. Bu süreçte ikisinin de yıprandığını şimdi fark etmişti. Yoongi'nin her anına şahit olsalar da Soyeon'un da en az Yoongi kadar kötü durumda olduğunu tahmin edebiliyordu artık. Ama şu anda öğrenmemeliydiler bu durumu. Yoongi Soyeon'un hastaneye kaldırıldığını öğrense muhtemelen her şeyi arkasından bırakıp Kore'ye dönerdi.

Namjoon : En azından bugün geçmeli. Sonra zaten hafta sonuna kadar boşluğu var.

:
:
:

Doktor : Şimdiye kadar neden bir doktora gelmedi ? Niye bu kadar geç kaldınız ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Doktor : Şimdiye kadar neden bir doktora gelmedi ? Niye bu kadar geç kaldınız ?

Soojin : Çok ısrar ettik ama gelmemek için direndi.

Minnie : İyi olacak mı ?

Doktor : Bacağındaki lifler hasar görmüş. Birazdan operasyona alacağız. Riskli bir olay değil. Asıl risk vücut değerlerinde. Tüm değerleri sıfıra yakın. Vitamin değerleri de olması gerekenden fazla. Anlaşılan vitamin haplarıyla ayakta duruyormuş.

Minnie ve Soojin ağlamaktan gözleri kan çanağına dönen Yuqi'ye sarıldılar. Miyeon zorla ikna ettiği Shuhua'yı yurda götürmüştü. Yuqi ikna edilecek gibi olmadığı için diğerleri ona dokunmamıştı. Boş koridorun bir ucunda kafalarındaki şapkaları ve yüzlerindeki maskeleriyle ağlıyorlardı. Bu sektör acılarını  gizlemelerini gerektiriyordu onlara.

:
:

Namjoon yavaşça Yoongi'nin dinlendiği odaya girdi. Içerdekilere göz attığında Jungkook dışında diğerlerinin odada olduğunu fark etti. Yoongi sabahki haline göre daha iyi görünüyordu. Yanlarına gelen görevli Yoongi'nin serumunu çıkarıp odadan ayrıldı.

Hoseok : Hiç böyle olmazdı sana. Ne oldu birdenbire ?

Yoongi : Bilmiyorum..

Tae : Biraz daha dinlen-

Yoongi : Konser başlayacak birazdan Tae. Böyle bir zamanda nasıl dinlenebilirim ?

Namjoon : Aynen, konserden sonra bolca dinleniriz. Yine de çok zorlama kendini, tamam mı ?

Yoongi : Bunu bana değil de Jungkook'a söylemen gerekmiyor mu ? Her konserde bedenini hunharca kullanan o.

Yoongi Jungkook'un itiraz eden sesini duymak için bekledi ama ses yoktu. Ardından kafasını kaldırıp etrafa baktı.

Yoongi : Jungkook nerede ?

Tae : Gelirken biri aradı. Konuşup geleceğini söylemişti.

Namjoon : Ben bir bakayım.

:
:
:

Minnie : Açın artık şu telefonu. 1 saattir durmadan arıyor, merak etmiş belli ki.

Soojin eliyle yanağındaki yaşı silip telefonu kulağına götürdü.

Jungkook : SONUNDA YAA !! NİYE AÇMIYORSUN TELEFONLARIMI SEN ? HABERI GÖRÜNCE ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLDU SANDIM. NE KADAR ENDİŞELENDİM HABERİN VAR MI ??

BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin