16 - YAYIN

608 46 10
                                    


Namjoon : Sözlere bayıldım, iyi olduğunu biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum.

Soyeon: Teşekkür ederim.

Hoseok : Kızların gözleri kapalı sana güvenmelerinin nedenini şimdi anladım.

Soyeon utanarak yüzünü öne eğmişti. Namjoon yüzünü Yoongi'ye döndü.

Namjoon : Sen nasıl buldun ? Çok güzel olmamış mı ?

Yoongi : Fena değil. Birkaç düzenlemeye ihtiyacı var.

Namjoon : Yoongi fena değil diyorsa bil ki beğenmiştir.

Soyeon gülümseyerek Yoongi'ye baktığında göz göze geldiler. İçinde tuhaf bir şey hissetti o an. Sersemlediğini ve başının döndüğünü hissettiğinde kafasını öne eğerek gözlerini kapattı. Etrafındaki sesler git gide boğuklaşırken kolunda bir el hissetti.

Yoongi : İyi misin ? Bak bana.

Duyuyordu ama tepki veremeyecek kadar yorgun hissediyordu kendini. Belki de biraz uyumalıydı artık. Kafası kolunu tutan yumuşak kollara doğru kaydığında tüm sesler susmuştu artık.

:
:

Yoongi : Kız zaten hasta, ne diye çalışmasına izin veriyorsunuz ? Albüm tarihini daha ileriye atmamış mıydı zaten şirket ?

Minnie : İlk birkaç gün bizi dinledi ama sonra tekrar başladı çalışmalara. Programı değiştirmediler, Soyeon da iyi hissettiğini ve halledebileceğini söylemişti. Biz de elimizden geleni yapmaya çalıştık ama-

Yoongi : O kadar da uğraşmamışsınız demek ki.

Soojin : Size saygı duyuyorum ama lütfen söylediklerinize dikkat edin. Soyeon bizim için çok kıymetli. Onun ne kadar inatçı ve hırslı biri olduğunu anlamamışsınız hala.
Çıkışımızdan bu yana büyük bir stres altında. Biz de ona destek olmaya çalışıyoruz ama engel olamıyoruz. Hakkımızda bir şey bilmeden ahkâm
kesmeye kalkmayın.

Namjoon : Tamam biraz sakin olalım şimdi. Yoongi sen de sakin ol.

Yoongi : Bırak ya...

Yoongi sinirle ayrıldı oradan. Son günlerde Soyeon'u sürekli revirde görmek nedenini bilmese de kalbinin sıkışmasına neden oluyordu. Onu her şeyden koruyup sağlıklı olması için her şeyi yapmak istiyordu. Peki neden istiyordu bunu ?

:
:

Yuqi : Paylaşmışlar videoyu, herkes Soyeon için endişeli

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yuqi : Paylaşmışlar videoyu, herkes Soyeon için endişeli. Gerçekten çekimleri bu kadar erken yapmak zorunda mıydık ?

Soojin : Yönetimi biliyorsun, bayılmadığımız sürece çalışmalıyız.

Shuhua : Ama unniem bayıldı, hem de kaç kere. Neden biraz dinlenmesine izin vermiyorlar ? Onsuz ilerleyemeyeceğimizi bilmiyorlar mı ?

Minnie : Kim v live da ?

Soojin : Hepimiz burdayız, Yuqi sen misin ?

Yuqi : Hayır, telefonum yukardaydı.

Miyeon : Yok artık, bu haliyle bir de yayın mı açmış ?

Minnie : Büyük ihtimalle yorumları gördü, gelin biz de izleyelim.


Hoseok : Çok güçlü bir kız, yaşadığı onca şeye rağmen hala dimdik duruyor.

Namjoon : Bizim ilk yıllardaki halimize çok benzemiyor mu ?

Hoseok : Aynen ama biz bu kadar dayanıklı değildik o zamanlar. Hele Yoongi.. Bu arada nerede o ? Soyeon'un yanında mı hala ?

Namjoon : Kızlarla tartıştıktan sonra ayrıldı ordan, büyük ihtimalle stüdyosunda kafasını dağıtmaya çalışıyordur.

:
:

Soyeon kısa süren yayını sonlandırıp yanında duran peçeteyle ölü gibi görünen yüzünü kapatabilmek için yaptığı makyajını temizledi. Ardından hemşirenin serumunu tekrar takması için yatağa uzandı.
Bir haftadır yavaş yavaş toparlamaya başladığını düşünmüştü ama yanılıyordu.
Uzun zamandır vücudunu umursamayıp sınırlarını zorladığı için artık vücudu dayanmıyordu. Artık o da bunun farkındaydı.
Tekrar güçlenmek için bjr süre dinlenmesi gerekiyordu.
Dinlendirmek için kapattığı gözlerini kapıdan gelen sesle araladı.

Yoongi : Gelebilir miyim ?

BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin