50- HASTANE

396 32 25
                                    

:
:

Soojin karanlık koridorda dikilen adama doğru yaklaşıp elindeki kahveyi uzattı. Yoongi gözlerini Soyeon'dan ayırmadan kızın elindeki kahveyi aldı.

Yoongi : Bu kadar uyuması normal mi ?

Soojin : Son günlerde pek fazla konuşmuyordu bizimle de. Kendi içinde yaşadı bazı şeyleri. Bu da onu çok yormuş. Doktor uyanmak istemediğini söyledi. Vücudu kaldıramadığı için kendini korumaya almış sanırım.

Kendisi çok yıpranmıştı ama Soyeon'un bu kadar fazla sarsılacağını düşünmemişti Yoongi. Ona baktıkça kendini suçlu hissediyordu. Boğazında oluşan yumru her saniye daha çok yakıyordu canını. Cılız çıkan sesi Soojin'i üzmüştü.

Yoongi : Çok zayıflamış..

Soojin'in bir cevabı yoktu. Her gün gözlerinin önünde eriyen kardeşine yardım edemediği için o da kendini suçluyordu. Dolan gözlerini elinin tersiyle silip arkalarındaki koltuğu işaret etti.

Soojin : Burda rahat uyuyabilir mi ? Bir yerleri tutulacak gibi duruyor.

Yoongi yerinden kıpırdamadan omuz silkti. Jungkook'un her yerde uyuyabildiğini biliyordu çünkü.
Soojin yan yana ağızları açık bir şekilde uyuyan Yuqi ve Jungkook'a bakıp gülümsedi. Ikisi de ağlamaktan şişmiş yüzleriyle çok masum duruyorlardı.

:
:
:

Miyeon : Yoongi sunbaenimin de yemesi lazım.

Soojin : Gece boyunca gözünü kırpmadan orda bekledi. Gelmek için ısrar etsek bile gelmez.

Jungkook : Çok inatçı biri. Soyeon'la nasıl anlaştılar anlamadım.

Shuhua : Sevgi olduktan sonra inat önemini yitirir canım. Bilmiyorsan git öğren.

Yuqi : Canım ?

Shuhua : Lafın gelişi söyledim canım.

Soojin : Jungkook Yoongi sunbaenim için endişeleniyorum. Yemek yemiyor, uyumuyor. Ona da bir şey olursa-

Yuqi : Ne kadar şom ağızlısınız sabah sabah. Niye olumlu bir cümle kurulmuyor şu masada !

Yuqi sinirle masadan kalkıp Soyeon'un odasına doğru yürüdü.

Jungkook : Ben de farkındayım kötü olduğunun. Birazdan konuşmayı deneyeceğim.

Minnie : Yuqi'yi yurda mı göndersek ? Burda çok kötü oluyor. Sinirleri de bozuldu. Shuhua'yla Yuqi'yi götürsen olmaz mı Miyeon ?

Miyeon : En büyük olmama rağmen niye sürekli eve gönderiyorsunuz beni ? Burda kalıp Soyeon'a destek ol-

Yuqi koşarak yemekhaneye girdiğinde nefes nefeseydi.

Yuqi : Unnie çabuk gelmeniz lazım !!

:
:
:

Hepsi koşarak Soyeon'un odasının önüne geldiklerinde doktor odadan çıkıyordu.

Jungkook : Durumu nasıl ? Kötü bir şey yok değil mi ?

Doktor : Hala stabil. Daha ne kadar bu şekilde kalır bilmiyorum. Dışarıdaki sorunlardan kaçmak istediği belli. Ona dönmesi için bir şeyler söylemeniz işe yarayabilir. Yoksa bu şekilde belki 1 hafta belki de daha uzun bir süre kalmak isteyebilir.

Doktorun yanlarından ayrılmasıyla hepsi bir koltuğa geçerek düşüncelere daldı. Jungkook kafasını çevirip etrafa baktı.

Jungkook : Yoongi hyung nerede ?

Jungkook söylediğiyle diğerleri de koridora bakındı ama Yoongi'den eser yoktu. Jungkook panikle ayağa kalktı.

Jungkook : Nereye gitti birden bire ? Soyeon'u böyle bırakamaz ki o. Yoksa-

Yoongi : Bağırıp durma burdayım.

Yoongi yavaş adımlarla koridorda ilerleyip yanlarına geldi. Jungkook Yoongi'nin üstünü incelerken bileğindeki kırmızılığı fark etti. Hızla elini koluna götürüp tişörtünü sıvadı. Dirseğindeki yaradan akan kan kolunu kaplamıştı.

Jungkook : Hyung bu ne ? Sen-

Koşarak koridora giren hemşire, Yoongi'yi görür görmez yanına yaklaştı.

Hemşire : Beyefendi bu şekilde etrafta gezmeniz çok tehlikeli.

Yoongi : İyiyim ben, siz gidebilirsiniz.

Jungkook : Ne oldu ona ?

Hemşire : Koridorda baygın bulmuşlar. Acilde serum taktım ben de. 5 dakika geçmeden kendine geldi. Kolundaki serumu sökerek çıkardı, engel olamadık. Sonra da buraya gelmiş.

Jungkook dolmuş gözleri ve büzdüğü dudaklarıyla büyüğüne baktı. Diğerleri de oturdukları yerden olanları izliyordu.

Jungkook : Hyung-

Yoongi : Israr etme Jungkook, burda bekleyeceğim ben. Eğer gidersem..

Yanağına düşen damlayı silmedi Yoongi. Birkaç saniye boğazındaki yumrunun geçmesini bekledi. Onu kaybetme korkusu tüm bedenini ele geçirmişti. Yanan canı ve güçsüz çıkan sesiyle Jungkook'un yüzüne bakarak konuştu.

Yoongi : Gidersem .. O da gitmek ister diye korkuyorum. Bir kere yalnız bıraktım onu. Bu kez olmaz anlıyor musun? Bunu... Bunu ben de kaldıramam.

 Bunu ben de kaldıramam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.











Selaaam 👋
Nasılsınız ? Bölüm dün akşam paylaşmayı planlamıştım ama wattpadde bir sıkıntı çıktı. Paylaşmayı denerken bölümün yarısını sildiler 😒 Sinirim geçtikten sonra tekrar yazdım ama sorun devam ettiği için gönderemedim bölümü.
Umarım bugün bir aksilik çıkmaz.

• Bu arada (G)I-DLE 'ın gelecek single ı DUMDİ DUMDİ için heyecanlı mısınız ? Konsept fotoğrafları çok hoşuma gitti benim. Özellikle Minnie'ninkine bayıldım Çok güzel çıkmış .
• DESSERT şarkısının enerjisi çok iyi, klip de güzeldi. Sözlerinin biraz diss içermesini falan beklemiştim ama sözler tatlıyı anlatıyor 😂😂 Yine de hoş bir collab olmuş. Sizin düşünceleriniz neler ?

Bölüm hakkındaki düşüncleriniz de benim için çok kıymetli, paylaşmaktan çekinmeyin lütfen ^^ Hepinize iyi bir gün diliyorum 👋

BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin