32- I WANNA BE

482 40 9
                                    


:
:

Jungkook : Hazır mısın ?

Soyeon : Bilmiyorum, değilim galiba.

Jungkook : Harika bir iş çıkardığına eminim, endişelenme artık.

Soyeon : Söylemesi kolay, mv yi izlemedim hala, nasıl olduğunu bile bilmiyorum.

Onlar heyecanla konuşurlarken stüdyonun kapısınından elinde kahvelerle Yoongi girdi. Jungkook farketmese de Soyeon'a bakarak gülümsemişti Yoongi. Soyeon da ona tebessüm ederek baktı. Geçen gün stüdyoda yaşadıkları kısa ama etkili sarılmadan sonra ikisi de fırsat buldukça birbirinin yanına geliyordu. Henüz aralarındaki şeyin ne olduğunu çözemeseler de ikisi de birlikte vakit geçirmekten hoşlanıyordu.

Jungkook : Hyung neden bana latte almadın ? Americano içemedeğimi biliyorsun.

Yoongi : Dalmışım.

Jungkook: Ben latte alıp geliyorum. Mv'ye yetişmem lazım çekil önümden hyung.

Soyeon yanındaki gencin hızla odadan çıkışına gülerek baktıktan sonra gözleri Yoongi'yi buldu. Elindeki kahveyi alıp yudumladı.

Soyeon : Teşekkür ederim.. Kahve için..

Yoongi önemli değil dercesine başını sallayıp kahvesini masanın kenarına bıraktı.

Yoongi : Heyecanlı mısın ?

Soyeon : Günlerdir hiç heyecanım yoktu, kızlar bile şaşırıyordu bu halime ama bugün çok gergin hissediyorum. Çektiğimiz sahneleri izlemeye fırsatım bile olmamıştı. Ortaya nasıl bir şey çıkacak hiç bilmiyorum.

Yoongi : Çok güzel bir şarkı olduğuna eminim. Kendini kasma bu kadar. Birazdan izleyince neden kendimi boşu boşuna germişim diyeceğine de eminim.

Soyeon Yoongi'ye gülümseyerek bakarken odanın kapısında bir gürültü duyuldu.

Jungkook : HYUNG !! Ellerim dolu, kapıyı aça-

Jungkook konuşurlen kapı aniden açılınca dengesini bir anlığına kaybetmişti ama ani bir refleksle toparlanıp doğruldu. Ardından sırıtarak Yoongi'ye baktı.

Jungkook : Açtım.

:
:

Jungkook : Çok güzel oldu bu fotoğraflar, yüklesem sıkıntı olur mu ?

Yoongi : Yine başımıza iş açma velet.

Jungkook : Doğru, buna da laf söylerler hemen.

Soyeon : Benim için sorun değil, yükleyebilirsin.

Yoongi : Önceden olanları biliyorsun, bunu görürseler-

Soyeon : Birilerinin ne düşüneceğini bu kadar önemsersem kendimi arka plana atmış olacağım ve hayat boyu mutlu olamayacağım. Bu yüzden artık önceliği kendime vermeye karar verdim.
Bu yüzden yükleyebilirsin.

Yoongi Soyeon'un özgüvenine hayran kaldı. Haftalar önce güçsüz çıkan ses, şimdi kendine güvenen bir şekilde çıkıyordu. Karşısında her haliyle hayran olunası bir kadın olduğunu o an tekrar anladı.

:
:

::

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yuqi : Ben de Soyeon'la fotoğraf atmak istiyorum, neden gelmiyor yanımıza ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yuqi : Ben de Soyeon'la fotoğraf atmak istiyorum, neden gelmiyor yanımıza ?

Minnie : Jungkook yapışmış yakasına, görmedin mi fotoğrafı ?

Shuhua  Unniemi özledim ben.

Açık kapıdan kafasını uzatan Soyeon sırıtarak kızlara baktı.

Soyeon : Birileri beni mi özlemiş ?

Yuqi&Shuhua : UNNİEE !!

Yuqi : Çekil önümden Shuhua, önce ben sarılıcam.

Shuhua : Ben en küçüğüm, benim önceliğim var bir kere.

Soyeon hızla gidip Minnie'nin arkasına geçti.

Soyeon : Koru beni unnie, bunlar beni ezip geçecek şimdi.

:
:
:

Soojin : Son haberler gayet iyi, şarkı şu an yükselişte

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Soojin : Son haberler gayet iyi, şarkı şu an yükselişte. Ayrıca hayranlaron tepkileri de olumlu yönde.

Miyeon : Senin için çok mutluyum Soyeon. Bu başarıları hak ediyorsun canım.

Yuqi : Bu akşam bunu kutlamamız lazım.

Minnie : Aynen, eve dönerken markete uğrayalım. Miniğimin son zamanlardaki başarıları şerefine I-Party yapalım.

Soyeon kızlara minnetle baktı. Onların desteği sayesinde ayaktaydı ve bu kadar güçlüydü. Her ne kadar sahnede bu belli olmasa da Soyeon diğerlerini kendisinden daha cesur buluyordu. Bu yola çıktıklarında tanımadıklarına birine güvenerek başlamışlardı işe ve Soyeon bunun için hepsine minnettardı.



:
:

Rm : Hangi kısımdı ?

J Hope : Hyung sonda sol kolunu-

Pratik odasının yavaşça açılan kapısı yorgun bedenleri o yöne çevirmeye yetmişti. Yoongi sesleri dahi boğuk bir şekilde duyduğu için gözünü bile açmamıştı ama duyduğu ses kafasını kaldırmasına neden oldu.

Soyeon : Böldüğüm için üzgünüm. Pratik yaptığınızı bilmiyordum.

J Hope : Sorun değil Soyeon, bir şey mi oldu ?

Soyeon : Jungkook'u aradım ama ulaşamadım. Nerde olduğunu biliyor musunuz ?

Jin : Pratiğe katılmayacağını, dinleneceğini söylemişti sabah. Önemli bir şeyse bize de söyleyebilirsin.

Soyeon : Onu görsem daha iyi olacak sanırım. Teşekkür ederim yine de.

Soyeon yarım açtığı kapıyı kapatıp odadan çıktığında arkasında meraklı bir çift göz bırakmıştı.

BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin