Minnie : Çok merak ettik seni. Şimdi iyisin değil mi ?Soyeon : İyiyim merak etmeyin. Gece yurdun önünü sardıklarını öğrendiğimiz için gelemedik. Sizi endişelendirdiğim için üzgünüm.
Soojin : Lütfen artık bizden önce kendini düşün. Biz iyiyiz, sen de iyi ol istiyoruz. Kendini daha fazla yıpratma, lütfen Soyeon.
Soyeon kızlara sarıldı. Çok şey atlatmışlardı birlikte ve hala omuz omuza olduklarını görmek onu duygulandırıyordu.
Kızlardan ayrıldığı sırada Yuqi'nin şaşkın bakışlarını üzerinde hissetti.Yuqi : Unnie sen dün elbise giymemiş miydin ?
Miyeon : Evet ya ben de hatırlıyorum, hatta son anda değiştirmek istemiştin de biz izin vermemiştik. Kimin bu ?
Soyeon : Kahvaltıda üstüme çorba döküldüğü için Yoongi verdi bunu.
Shuhua & Yuqi & Minnie : Yoongi ?
Soyeon : Aslında-
Jungkook : SOYEON !!
Açılan kapıdan içeri giren Jungkook, hızla Soyeon'a doğru ilerledi.
Jungkook : Yoongi hyung anlattı olanları. İyi misin ?
Soyeon : İyiyim diyorum, biraz nefes aldırsanıza artık.
Jungkook 8: Yoongi hyung konuşurken sesi çok kötü geliyordu, endişelendik bizde. Diğerleri de merak etti seni.
Soyeon kendisine bakan çocuğun omzunu sıvazladı.
Soyeon İyi olduğumu söyle onlara, merak etmesinler daha fazla. Şimdi gidip biraz çalışmam lazım. Takip etmesin kimse beni, yalnız çalışmak istiyorum.
:
:
:Yoongi : Bu kadarı fazla Hoseok. Kız gözümüzün önünde her gün daha kötü bir hale geliyor. Bir şeyler yapmalıyız.
Hoseok : Bu işe başlamadan tahmin etmiştim bir şeyler olacağını ama bu kadarını beklemiyordum ben de.
Yoongi : Bu şekilde bekleyemem, bir şeyler yapmam lazım.
Hoseok : Ne yapacaksın tek başına ? Namjoon'u bekleyelim bence. HEEYY !! Kime diyorum ben ??
:
:
:Yoongi kızladın pratik odasına girdiğinde gözleri hızla odayı taradı.
Yoongi: Soyeon nerede ?
Yuqi : Sana da günaydın sunbaenim.
Yoongi : Evet evet size de, Soyeon ?
Soojin : Stüdyosuna gitti, yalnız kalmak istediğini söyledi-
Yoongi duyduklarından sonra geri dönüp çıktı odadan. Koridorda ilerlerken arkasından duyduğu kız sesiyle geriye doğru çevirdi kafasını.
Soojin : Ben size teşekkür etmek istiyorum, dün Soyeon'un yanında olduğunuz için.
Yoongi : Teşekkür etmene gerek yok, yapmam gerekeni yaptım.
Soojin : Ama yapmak zorunda değildin.
Yoongi kızın söylediği şeye hak verdi içinden. Yapmak zorunda değildi ama yapmak istemişti. İçindeki onu koruma iç güdüsü her geçen gün biraz daha artıyordu.
Soojin : Şu anda yalnız kalmak istiyor, bence bu kararına saygı duymalı-
Yoongi : Şu an yapacağım en son şey olur bu. O iyi değil, yalnız kaldığında daha da kötü olur. Ve ben bunu istemiyorum.
Soojin : Sana güvenebilir miyiz ?
Yoongi : Soyeon'un toparlanmasına yardımcı olacağım, güvenebilirsin bana.
:
:Soyeon kapıdan gelen sese kulak vermemeye çalıştı.
Soyeon : Yalnız kalmak istediğimi söylemiştim size. Lütfen izin verin bana.
Yoongi : Bana söylemedin.
Soyeon duyduğu sesle yerinde doğrulup kapıya yaklaştı.
Soyeon : Yoongi sunbaenim ?
Yoongi : Benim, aç hadi.
Soyeon kapıyı açtığında Yoongi kızın üzerindeki kendi tişörtüne baktı. Gözüne o kadar sevimli geliyordu ki bu haliyle.
Yoongi : Sevimli..
Soyeon : Efendim ?
Yoongi : Hı ? Iıı.. Şey ... Gelirken koridorda sevimli bir kedi resmi gördüm de. Onu göstereyim mi diyecektim.
Soyeon şaşkınlıkla Yoongi'ye baktı. Niye bu kadar garip davranıyordu ?
Yoongi : Hadi gel, görmen lazım.
Yoongi kızın bileğinden tutarak koridora çıkardı.
Soyeon : Nereye gidiyoruz? Tamamlamam gereken işlerim var benim, sana diyorum..
Yoongi : Sabret azıcık, devam edersin birazdan.
Soyeon'u görmeye gelen Namjoon koridorda gördüğü ikiliyle şaşkına döndü. Soyeon'u bileğinden tutarak yürüyen Yoongi görmeyi beklediği son şey bile değildi.
Soyeon'un şirketteki hali 👇
Soyeon'u bu kıyafetle hayal ettikçe çok tatlı geliyor gözüme ☺♥️Bu arada (G)I-DLE'in ilk konserini nasıl buldunuz ? Hepsini izleyemesem de çok beğendim, kızlar harika bir iş çıkardılar. Onlarla gurur duyuyorum 💓
Hikaye nereye gidiyor ben de bilmiyorunm şu an. Aklıma gelen şeylerle ilerliyorum ama düşüncelerim pek net değil, bölümü yazarken pek içimde sinmedi bu yüzden ama sizi daha fazla bekletmek istemedim. Eğer kafamı toplayabilirsem biraz daha yazmayı planlıyorum. Umarım severek okuyorsunuzdur. Yeni bölümde görüşmek üzere 💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )
FanfictionÖdül törenindeki bakışmalarıyla gündeme gelen Soyeon ve Suga , Bighit'in Cube Entertainment'i satın almasıyla hayranların collab beklentisini arttırır. İkilinin collab haberini bekleyen hayranlar, şirketin açıklamasıyla şok olurlar. ( 20.06.20 - 3...