10 - SALDIRI

713 54 11
                                    


Jungkook'la konuştuktan sonra koridorda bir ileri bir geri adımlıyordu Soyeon. Onlara ne diyeceğini düşünüyordu.
Kendini hazır hissettiğinde pratik odasının kapısını tuttu eliyle ama hareket edemedi o an. Duydukları hareket etmesini zorlaştırıyordu.

Yoongi : Uzak dur o kızdan, başını belaya sokma.

Jungkook : Ne diyorsun hyung ? Niye başım belaya girsin ? Ben sadece-

Yoongi : Yaşın küçük daha, bu yüzden farkında değilsin bazı şeylerin. Bir kere adını çıkarırlarsa sonrası gelir. Devamlı adını karalamaya çalışırlar. Benim bir bakışım yüzünden kaç gündür durmadan haber yapıp duruyorlar. O kız çaylak, popüler bile değil şu an. Bu haber onu etkilemez ama bizi bitirmek için çabalar medya.

Namjoon : Yoongi...

Yoongi : Haklı olduğumu sen de biliyorsun Namjoon.

Namjoon : Biliyorum ama kızın üstüne fazla gitmiyor musun ? O da sadece işini yapıyor.

Yoongi : Nedenini bilmiyorum ama o burdayken rahat hissedemiyorum.

Soyeon ayakta zor dursa da elini kapı kulbundan çekip yanındaki duvara yaslandı. Duydukları onu her ne kadar incitse de daha da dik durmalıydı. Bugünlere gelmek onun için hiç kolay olmamıştı. Bu sektöre girdiğinde çok küçüktü. Yaşına ve tecrübesizliğine rağmen dik duruşu sayesinde ayakta kalmıştı. Yine öyle yapacaktı.
Verdiği kararla koridordan çıkıp yönetim katına geldi. Ceolarının odasının kapısını tıklattı. İçerden gelen sesi duyunca kapıyı açarak içeri adımladı.

Soyeon : Merhaba efendim..

:
:

Namjoon : ..Menajerleri öyle söyledi. Soyeon comback tarihlerini öne çekmek istemiş. Provaları biraz azaltıp şarkının çıkış tarihini ertelesek bizim için de iyi olur. Kendi albümümüze yoğunlaşırız bu süreçte.

J Hope : Niye bir anda böyle bir şey istedi ki ?

:
:

Minnie : Çok ani olmadı mı bu Soyeon ? Yeterince hazır olabilecek miyiz ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minnie : Çok ani olmadı mı bu Soyeon ? Yeterince hazır olabilecek miyiz ?

Soyeon : Gerekli planlamayı yaptık. Yeni programa göre çalışmalara devam edeceğiz. Senin yazdığın şarkıyı da verdim. Toplam 5 şarkımız var zaten, iki tanesini de gözden geçirip ekleyeceğim. Şarkı kayıtlarına 3 gün sonra başlayacağız. Kayıtlar bittikten sonra fotoğraf çekimleri başlayacak. Koreografiyi de hallettiğimizde bitmis olacak.

Soojin : Bizim gibi.

Soyeon : Sadece 3 hafta erkene alındı. Çok bir şey fark etmeyecek. Programın sizi yormaması için esnek olmasına uğraştım.

Miyeon : Peki sen ? Zaten şu an iyi değilsin. Bu tempoyla ilerlersen vücudun daha fazla dayanmaz.

Soyeon : Benim için endişelenmeyin. İnanın bu bana daha iyi gelecek.

:
:

Soojin : Niye Soyeon'a söz geçiremiyoruz biz ? Evde çalışsa ne olacak sanki.

Minnie : Gece yarısı tek başına gelmesi benim de hoşuma gitmiyor.

Yuqi : Aradım az önce, yola çıkmış.

Shuhua : Yuhh.

Soojin : Ne oldu ?

Shuhua : Buna inanamayacaksınız.

Miyeon : Ne o ?

Minnie : Yok artık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minnie : Yok artık.

Shuhua : Yorumların birçoğu kötü. Tehdit içerikli bazı yorumları şikayet ettim ama hala devam ediyorlar. Birkaç tanesi kendini öldüreceğini bile söylemiş.

Yuqi : Çok korkunç bir hayran kitleleri var.

Soojin : Soyeon da görmüş müdür ?

Miyeon : Bilmiyorum- Menajer arıyor.

Kızlar merakla Miyeon'un yanına sokulup telefonu dinlemeye başladılar.

Miyeon : Efendim Nim sunbaenim.

Menajer N.: Sakın evden çıkmayın. Dış kapıları da kilitleyin. Her ihtimale karşı eve de bir koruma yollayacağım.

Miyeon : Ne oluyor ?

Menajer N. : Soyeon saldırıya uğradı.

Kızlar : NE ??

BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin