" Hey Senior.. "Kızlar promosyonlarının son performansını da hallettikten sonra yorgun bir şekilde bekleme odasındaki koltuklara atıldılar.
Soyeon : Acıyor mu hala ?
Yuqi : Çok değil.
Soojin : Yuqi çok üzgünüm, nasıl oldu hiç anlamadım. Provalarda hiç sıkıntı yaşamamıştık.
Yuqi : Sorun değil unnie, ben biraz yavaş hareket ettim sanırım. Üzülme.
Soyeon : Tamam kimse kötü hissetmesin, yeni yurdumuza gidince güzelce dinlenirsin. Zaten bir süre programımız boş olacak, hepinize iyi gelecek bu.
Miyeon : Hepimize iyi gelecek demek istedin sanırım.
Soyeon : Key sunbaenimle provalarım yarın başlıyor. Haftaya da klip çekimleri var.
Shuhua : Senin de dinlenmeni istiyorum unnie.
Soyeon : Çalışırken daha iyi hissediyorum, ayrıca promosyonlarımızın bitmesi rahatlattı beni. Daha iyiyim şu an, meraklanmanıza gerek yok.
:
:
:" Neverland Shuhua size- "
Yoongi : Kızlar-
Kızlar kapı aralağından gördükleri kafayla telaşa kapıldılar. Shuhua sesi bastırabilmek için öksürmeye başladı.
Yoongi karşısında garip şekillere giren kızlara dikkatle bakınca ellerindeki kamerayı fark etti. Sesinin yayına gidip gitmediğini merak ederken Yuqi durumu kurtarmaya çalışıyordu.Yuqi : Yayını bitirince geleceğiz stüdyoya.
Yoongi başını sallayıp dışarıya çıktı. O gün yemekten sonra Soyeon'la görüşememişti hiç. Birkaç kez pratik odalarından çıkarken görmüştü ama o zamanlarda da oldukça yorgun göründüğü için bir an önce dinlenmesini istemişti. Saçlarını eliyle karıştırıp yürürken Soojin'i gördü.
Soojin : Yine gelmişsin.
Yoongi : Soyeon bugün de yok mu ?
Soojin : MV çekimlerinde olacak.
Yoongi : Ne MV'si ?
Soojin : Key sunabenimle collab yaptılar, sosyal medayda duyruldu bugün de. Haberin var sanmıştım.
Yoongi : Bir işbirliği yapacağını biliyordum ama bu kadar hızlı olacağını tahmin etmemiştim. Promosyonlarınız daha yeni bitti, biraz daha bekleyemez miydi bu işbirliği ?
Soojin : Key sunbaenimin albümü 4 Mart'ta yayınlanacakmış, bizim comeback sürecinden dolayı bu şarkıyı en sona bırakmıştı zaten.
Yoongi : Anladım.. Sağol.
Yoongi koridorda yürümeye devam ederken Soojin'in sesini duydu.
Soojin : Yarın şirkette olacak, bazı işleri olduğunu söylemişti. Belki bilmek istersin..
:
:
Taahyung : Birisi bizi SM' nin gönderisine etiketlemiş.Namjoon : Her gün bir sürü fotoğraf ve videoya etiketliyorlar zaten Taehyung. Şimdi niye bu ilgini çekti ?
Taehyung : Öylesine geziyordum twitterda, hayranları Soyeon'a destek olmamızı istemiş.
Odaya yeni giren Yoongi Soyeon'un adını duyunca kaşlarını çattı. Ne olmuştu onunla ilgili ?
Hoseok : Ne konuda ?
Taehyung : Yeni bir collab yapmış, zaten comebackleri yeni bittiği için endişelenmişler. Bizim, özellikle de Yunki'nin ona destek olmasını istemişler.
Taehyung'un sesi sonlara doğru incelirken dalga geçtiği belliydi.
Yoongi : Komik olan ne ?
Taheyung : Sizi yakıştırıyor olmaları çok komik değil mi ya ? Çaylak grup lideri ve Bts'in Suga'sı. Cidden başka işleri yok bunların..
Taehyung gülerek arkasına yaslanırken Yoongi farkında olmasa da avuçlarını yumruk haline getirmişti. Vücudunu saran sinir beyaz yüzünü kıpkırmızı hale getirirken arkasındaki koltuğa oturdu.
Yoongi : İnsanlar her gün saçma salak bir sürü kişiyi birbirine yakıştırıyor zaten, biz de onlardan biriyiz nasılsa değil mi ?
Lütfen Taehyung'a kızmayın. Neden bu şekilde yazdım ben de bilmiyorum. Biraz halsizim bugün, henüz toparlanamadım. Kendime gelince çok daha güzel bölümler yazacağım inşallah, iyi akşamlar hepinize 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )
FanfictionÖdül törenindeki bakışmalarıyla gündeme gelen Soyeon ve Suga , Bighit'in Cube Entertainment'i satın almasıyla hayranların collab beklentisini arttırır. İkilinin collab haberini bekleyen hayranlar, şirketin açıklamasıyla şok olurlar. ( 20.06.20 - 3...