29- YANLIŞ ANLAŞILMA

495 48 18
                                    


Jimin : Ne zamandır birliktesiniz ?

Yoongi şaşkın bir şekilde Jimin'e bakarken Soyeon öksürmeye başladı.

Yuqi : Unnie iyi misin ?

Hoseok : Su verin kıza.

Soyeon kendisine endişeyle bakan gözlere iyiyim dercesine başını sallayıp suyunu içti.

Yoongi : İyisin dimi ?

Soyeon : İyiyim..

Hoseok : Sen ne diyordun az önce Jimin ? Kafam dalgındı da tam anlayamadım.

Soyeon gerginlikle yerinde kıpırdandı. Neden tekrar hatırlatıyordu ki şimdi ? Niye bu kadar gerildiğini kendisi bile anlayamamıştı o an.

Jimin : Ne diyordum ? Aa hatırladım, kızlar siz ne zamandır birliktesiniz ? Hangi yıl çıkış yaptınız ?

Soyeon duyduklarıyla derin bir nefes aldı. Niye ilk duyduğunda farklı bir şeyler düşünmüştü ki ? Kendi iç sesini bastırıp Jimin'e döndü.

Soyeon : Çıkışımızı Mayıs 2018'de yaptık. Aslında Ocak-Şubat gibi çıkış yapmamız planlanmıştı ama şirket durmadan erteleyip durdu. Kızlarla 2017'de tanıştık.

Shuhua : Soyeon unniem yazdı çıkış şarkımızı.

Hoseok : Vaoovv. Demek o zamanlar da şarkı yazıyordun. Cidden bu konuda iyisin.

Soyeon utanarak yüzünü biraz eğdi. Yoongi'yi de tebessüm ettirmişti bu durum.

Yoongi : Sevimli..

Soyeon Yoongi'nin kısık sesle söylediği şeyi duyarak gözlerini onun yüzüne çıkardı. Yoongi de bakışlarını çekmeden gülümsemeye devam etti. Kimse fark etmese de o an bir şey oldu aralarında. Ikisinin kalbi de aynı atıyordu artık.

:
:
:

Soyeon : Geçen olaydan sonra işlem yapılmayacağını söylemiştiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Soyeon : Geçen olaydan sonra işlem yapılmayacağını söylemiştiniz. Bugün ne oldu da fikriniz değişti?

Menajer : O zaman olayın kapanacağını düşünmüştük, bir sürü idol birden tepki gösterince hayranlar da sakinleşir sandık ama sizi tekrar görünce yine ortaya çıktılar.
Ayrıca Yoongi'nin konuşması da etkili oldu.

Duyduğu isim Soyeon'u şaşırttı.

Soyeon : Ne söyledi size ?

Menajer N : Benimle değil, Bang Pd'yle görüştü. Senin ve diğer kızların güvenliği için daha çok şey yapacaklarını bilmen yeterli. Öncelikle yeni bir yurda geçiş yapmanız lazım. Hemen bugün.

Soyeon : Ama bunun için hazır değiliz, ayrıca comeback-

Menajer N : Ani bir geçiş yapmanız lazım, önce siz gideceksiniz. Birkaç gün arayla da eşyalarınız taşınacak. Comeback haftası güvenlikler eşliğinde eski yurdunuzda olacaksınız. Hayranların fark etmemesi için yer değiştirişiniz hızlı olmak zorunda.

:
:

Minnie : Bugün nerde kalıyoruz simdi ?

Soyeon : Sadece en çok ihtiyaç duyacağınız birkaç sey almanız gerekiyor yanınıza. Yurda gidip ardından çıkacağız, bir sorun olmayacağını söylediler. Hadi gidelim.

:
:

Yoongi : Nerde o velet, Jungkook gel buraya !!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yoongi : Nerde o velet, Jungkook gel buraya !!

Jungkook : Hyung sakin ol lütfen.

Yoongi : Sen gel yanıma, göstereyim nasıl sakin olacağımı.

Jungkook : Hyung geçerli bir sebebim vardı, kızma bana.

Yoongi : Hangi neden benim yanaklarımı paylaşmanı suçsuz kılabilir ?

Jungkook : Kızlar bugün taşınacağı için dikkat çekmesinler diye hayranların dikkatini başka yöne çekmek istedim. Ve başarılı olduğumu düşünüyorum.

Yoongi : Kendi kaslarını gösterdiğin bir şey paylaşsan milletin aklını alabilirdin zaten. O yüzden bu seni haklı yapmaz. Gel şimdi buraya !!

BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin