Rm : Hepiniz yayınımıza hoş geldiniz arkadaşlar. Nasılsınız ? Siz de bizler gibi heyecanlı mısınız ?
Suga : Armylerin çığlıklarını duyuyorum sanırım, herkes burda mı ?
J Hope : Bugün aramızda yeni kişiler var, bunlar miniğimiz Soyeon'un hayranları Neverland olmalı.
Soyeon : Sanırım beni desteklemek için gelmişler, burda olduğunuz için mutluyum Neverland.
Rm : Bugünkü yayınımız sizler sayesinde çok eğlenceli olacak gibi görünüyor sevgili Army ve Neverland.
J Hope : Cümleler çok uzun oluyor, bizi izleyenlere daha kısa bir isim mi bulsak ?
Rm : Bir önerin var mı J Hopeshii ?
Kısa bir süre herkes bunu düşündü. Ardından Jungkook aklına gelen kelimeyi kağıda yazarak hyunglarına doğru tuttu. J Hope sırıtarak Rm'e döndü.
J Hope : Armyland nasıl ?
Diğerleri şaşkın bir şekilde J Hope'a baktıklarında J Hope göz ucuyla Jungkook'u işaret etti. Jungkook da baş parmağını kaldırıp onaylarcasına havada salladı.
Rm : Kulağa değişik geliyor ama anlamı çok iyi, evet arkadaşlar şu andan itibaren bu uniti destekleyen hayranlarımıza Armyland demek istiyorum. Umarım siz de bu kelimeyi sevmişsinizdir.
Soyeon : Şimdi sizlere Heart Voice şarkımızın canlı performansını sunacağız. Umarım dinlerken mutlu olursunuz.
:
:
:J Hope : Bu yılki en eğlenerek söylediğim şarkılardan biriydi.
Suga : Umarım canlı performansımız hoşunuza gitmiştir.
Rm : Bence çok sevmişlerdir. Sizler için çektiğim fotoğrafı twittera yüklüyorum şimdi.
Rm : Bunu hallettiğimize göre programımızın diğer bölümüne geçebiliriz. Bu bölüm twitterda paylaşılan #merakettiğim tagine gelen sorularla hazırlandı. Armyland'in bize sormak istediği soruların bir kısmıyla " Sizden Gelenler " köşemize başlıyoruz.
:
:Namjoon : Sıradaki soru Soyeon'a gelmiş.
" Hazırlanırken en çok zorlandığın şey neydi ? "Soyeon soruyu duyunca gülümsedi. Söylemek istediği o kadar çok şey vardı ama bunları anlatamazdı onlara. Söylemesi gereken şeyleri yayından önce ayarlamıştı ekip. Bunların dışına çıkmamalıydı.
Soyeon: Aslında.. biraz gergindim. Çünkü onlar bu işte uzman kişiler, bense kendimi biraz yetersiz görüyordum ama onlarla çalışmaya başlayınca özgüvenim yerine geldi. Bana kendimi küçümsememem gerektiğini gösterdiler. Her şey için onlara minnettarım.
Diğerleri gururla Soyeon'a bakarken Hoseok Soyeon'un sırtını sıvazladı.
:
:Suga : " Sözleri yazarken ne düşündünüz ? "
J Hope : Yemek.
Stüdyodan kahkahalar yükselirken J hope da gülerek onlara baktı.
J Hope : Ne var ? Doğruları söylüyorum arkadaşlar, ilk hafta provalarımızdaydık sanırım. Rm ve Yoongi birkaç partı yazmışlardı ama birbirine bağlarken sıkıntı yaşadık. Tam içimize sinmemişti. Ben de kafami verememiştim çünkü öğle yemeğini düşünüyordum. Yemek molasındayken bir anda aklıma tamamlamaya çalıştığımız kısım geldi, aceleyle masadan kalkıp aklıma gelen şeyleri bir kağıda not aldım.
Soyeon : Masadan kalkarken nerdeyse uçtu, bir an böcek ısırdı sanmıştık.
Ekip tekrar kahkahaya boğulurken Yoongi de hafif tebessümle Soyeon'a baktı.
:
:
:RM : Peki.. Şimdi son sorumuza geçiyoruz, bu soru...
Namjoon kaşlarını çatarak kağıtta yazan soruyu okumuştu. Bu sorudan haberi yoktu.
Soruyu okumamak veya değiştirmek arasında gidip gelirken fazla oyalanmış olacak ki Hoseok elindeki kağıdı alıp yazanları bir çırpıda okuyuverdi.J Hope : Namjoon yoruldu sanırım, ben okuyayım sorumuzu : " Yoongi ve Soyeon evli mi ? "
Yoongi içtiği kahveyi yutamadığı için boğazına kaçırdı ve öksürmeye başladı. Diğerlerinin yüzüne bakınca hiçbirinin böyle bir soru beklemediği belli oluyordu. Namjoon kendini toparlayıp birkaç kez Yoongi'nin sırtına vurdu.
Soyeon da tam olarak nasıl bir açıklama yapacaklarını bilmiyordu, göz ucuyla kameranın arkasındaki yönetmene baktığında kafasıyla hallediverin der gibi bakıyordu. Soyeon da aceleyle aklına gelen cümleleri söyleyiverdi.Soyeon : Biz sadece bir projede bir araya gelmiş iki insanız, lütfen bu tarz şeyler ima ederek bizi zor duruma sokmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )
FanfictionÖdül törenindeki bakışmalarıyla gündeme gelen Soyeon ve Suga , Bighit'in Cube Entertainment'i satın almasıyla hayranların collab beklentisini arttırır. İkilinin collab haberini bekleyen hayranlar, şirketin açıklamasıyla şok olurlar. ( 20.06.20 - 3...