9 - GERÇEKLER

680 51 15
                                    


Yoongi : İkiniz ne yapıyorsunuz burda ?

Yoongi'yi fark eden Soyeon gerildiğini hissetti. Şu anda görmeyi beklediği son kişi bile değildi o .

Jungkook : Hyung niye aniden sesleniyorsun öyle ? Korktum.

Jungkook Yoongi'nin bakışlarını Soyeon'un üzerinden çekmediğini fark edince durumu açıklamaya çalıştı.

Jungkook : Tesadüfen tanıştık Soyeon'la. Vitaminlerim bitmiş, yenilerini almak için uğramıştım buraya.  Soyeon da aynı şey için gelmiş.

Yoongi : Provaya niye gelmedin ?

Soyeon hatırladığı şeylerle kendini kötü hissetmişti.

Soyeon : Özür dilerim, sanırım günlerini karıştırdım. Çok üzgünüm.

Yoongi Soyeon'un yüzune ilk baktığında fark etmediği şeyi fark etmişti şimdi, bitkinlik.
Albüm çalışmalarının yoğun olduğu günlerde kendisi de çok yorgun ve halsiz kalıyordu ama Soyeon çok daha kötü görünüyordu.

Yoongi : Sadece vitamin eksikliği mi ?

Soyeon: Ne ? Ha.. Şey evet. Sebze yiyemediğim için oluyor sürekli. Takviye almam gerek-

Soyeon kimle konuştuğunun farkına varıp yüzündeki ifadeyi değiştirdi.

Soyeon : Üzgünüm kafanızı gereksiz şeylerle şişirdiğim için. Gitsem iyi olacak.

Yoongi yanından geçip giden kıza baktı bir süre. Tembel olduğunu iddia ettiği kızın yorgun haline rağmen ayakta duruşu etkileyiciydi.

Jungkook : Hyung sen ne yapıyordun burda ?

Yoongi : Yürü velet. Prova yapacakmışız.

:
:

Soojin : İç şunu hadi.

Soyeon : İçicem dedim zaten, dikilmesenize tepemde.

Yuqi : Nasıl korktuk senin için haberin var mı ? Telefonunu da almamışsın yanına.

Soyeon : Telefonum ?

Soyeon aklına gelen şeyle gözlerini devirdi.

Miyeon : Ne oldu ?

Soyeon : Yukarda unuttum sanırım.

Shuhua : Ben getiriyim, sen dinlen unnie.

Soyeon : Ben gitsem daha iyi olacak, hem Bangtan sunbaenimle de konuşmam gerek.

Yuqi : Diğerlerini bilmem ama Yoongi sunbaenim çok kaba biri. Demin..

Soyeon : Ne dedi ?

Yuqi duyacaklarının Soyeon'u üzeceğini düşündüğünden söylemekten vazgeçti.

Yuqi : Çok da önemli değildi zaten, boşver. Sana kötü bir şey söylerse kafana takma olur mu ?

:
:

Soyeon : Kafam dalgın olduğu için unutmuşum, teşekkür ederim yardımların için.

Jungkook: Önemli değil. Bir Jeon olmak kolay değil bu devirde, bu yüzden senin de sağlıklı olman gerek.

Soyeon ne kadar yorgun hissetse de hafifçe gülümsedi Jungkook'a.

:
:

Jungkook'un içeri girmesiyle söylenmeye başladı J Hope.

J Hope : Nerdesin lan sen ? İkide bir kaybolup duruyorsun.

Jin : Kimdi o kız ?

Taehyung : Hangi kız ?

Jin : Odaya girerken gördüm. Bir şeyler konuşuyorlardı.

Jungkook : Soyeon'la konuşuyordum.

Onun adını duymasıyla yerinde doğrulan Yoongi'nin de dikkatini çekmişti konuşma.

Namjoon : Siz ne zaman tanıştınız da konuşmaya başladınız hemen ?

Jungkook : Sabah revirde tanıştık. Telefonunu unutmuştu, ben de vermek için almıştım. O yüzden gelmiş.

Yoongi : Uzak dur o kızdan. Başını belaya sokma.






BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin