J Hope : Yalnız çok iyi çekmemiş miyim ? Yoongi'nin suratı dışında her şey çok iyi. Bi saniye... Soyeon da gülmemiş. Fotoğraflarda sen de hep ciddi mi poz veriyorsun bunun gibi ?Soyeon : Eskiden daha çok gülümsüyordum ama hayranlardan tepki almaya başlayınca eskisi gibi olamadım. Çirkin olduğumu ve gülünce kötü gözüktüğümü söyleyen yorumlar atıp duruyorlardı. Haklı oldukları için ben de artık daha az fotoğraf atıp daha az gülümsemeye başladım.
Yoongi : Değilsin.
Soyeon : Efendim ?
Yoongi : Çirkin değilsin. Birileri beğenmiyor diye kendini kısıtlama.
Namjoon : Yoongi haklı. Neden kendine onların gözünden bakıyorsun ki ? Herkesin seni sevmesine gerek yok, sen kendini sev yeter.
Soyeon : Teşekkür ederim her şey için.Sanırım gitmem gerekiyor. Diğer provamız ne zaman ?
J Hope : Yarından sonra diye biliyorum.
Namjoon : Bizimle yemeyecek misin ?
Soyeon göz ucuyla Yoongi'ye baktı. Halinden rahatsızmış gibi tabağındakilerle oynuyordu.
Soyeon : Kızlarla provamız vardı, biraz geciktim sanırım. Size afiyet olsun.
J Hope : Teşekkürler, sonra görüşürüz.
Soyeon Rap line a selam verip stüdyodan çıktı. Kızların bulunduğu pratik odasına girdiğinde diğerlerinin ısınmaya başladığını gördü.
Yuqi : Hoş geldin unnie. Biz de yeni gelmiştik. Hazırsan başlayalım.
Soyeon : Üzerimi değiştirip geliyorum.
:
:
Soojin : Hayranların yazdıklarını gördünüz mü ? Çok fazla ilgi var. Fotoğraf çoktan 2 milyon beğeniyi aşmış bile.Yuqi : Tebrikler unnie. Yine dünya gündemini ele geçirdiniz.
Soyeon hala az önce yaptıkları provanın etkisindeydi. Soluğu kesilmiş gibi hissediyordu. Nefeslerini düzene sokmaya çalışarak kafasını doğrulttu.
Soyeon : Hangi ... foto ?
Soojin : J Hope sunbaenim paylaşmış, yemek masasında çekilmişsiniz.
O an aklına gün boyu yemek yemediği gelmişti Soyeon'un.
Soyeon : Bugünlük yeter bence. Yarın devam ederiz. Hadi gidip bir şeyler yi-
Menajer N. : Soyeon, halletmemiz gerekeb bir iş var. Kızlar siz beklemeyin, belki uzun sürer. Ben bırakırım Soyeon'u.
Yuqi : Ama unniem bugün çok-
Soyeon : Hadi gidin siz. Ben halledip gelirim.
Yuqi : Dikkat et kendine.
:
:
:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )
FanfictionÖdül törenindeki bakışmalarıyla gündeme gelen Soyeon ve Suga , Bighit'in Cube Entertainment'i satın almasıyla hayranların collab beklentisini arttırır. İkilinin collab haberini bekleyen hayranlar, şirketin açıklamasıyla şok olurlar. ( 20.06.20 - 3...