Yoongi saatler sonra ilk defa Soyeon'un hıçkırıklarını duymuştu. Dün geceden beri aklındaki tüm düşünceleri Soyeon'la ilgiliydi. Karmakarışık olmuş hissediyordu. Şu anda istediği tek şey Soyeon'a sarılıp her şeyin geçeceğini söylemekti. Belki böylece içindeki garip hissi bastırabilirdi.
Bir süre hiç kıpırdamadan Soyeon'un hıçkırıklarını dinledi.Yoongi : Hadi aç artık kapıyı da yüz yüze-
Yuqi : UNNIEE ..
Üzerine gelen 5 kızla neye uğradığını şaşırmıştı. Hızla toparlanıp karşı duvarın yanına gitti.
Soojin : Soyeon biz geldik.
Minnie : Hiç çıkmadı mı dışarı ?
Yoongi kafasını olumsuz anlamda salladı.Soojin kapıya yaslanarak Soyeon'a seslendi. Kızların meraktan ve endişeden ne hale gelebileceklerini ancak o an fark edebilmişti Soyeon.
Soyeon : Merak etmeyin, iyiyim. Kafamı toplamaya çalışıyorum.
Minnie : Kapıyı aç da iyi olup olmadığına biz karar verelim.
Soyeon: Şu an olmaz, lütfen gidin. Beni bu haldeyken görmenizi istemiyorum.
Soojin Soyeon'u en iyi anlayan kişiydi o anda. Ikisinin dostluğu grup kurulmadan daha önceye dayanıyordu. Stajerlerken tanışmışlar ve kısa zamanda birbirlerinin en iyi dostu olmuşlardı. Bu yüzden şu an diğerlerinin onu görmek istememesini çok iyi anlıyordu. Soyeon bugüne kadar hepsine güçlü ve kendinden emin tarafını göstermişti ama şu an içerde Soyeon'un güçsüz ve kırılgan yanı vardı. Kızların onu şu an görmesini istememesinin nedeni buydu.
Soojin kapıdan biraz uzaklaşıp kızları yanına çekti.Soojin : Siz gidin, ben onunla konuşup ikna ederim.
Yuqi : Unnie ben de kalmak istiyorum.
Soojin : Şu anda iyi değil, onu bu haldeyken görmenizi istemiyor. Bana güvenin, onu yanınıza getireceğim.
Yuqi ve Shuhua'nın ısrarlarına rağmen Minnie ve Miyeon onları zorla aşağıya götürmüştü. Soojin arkasını dönünce fark etmişti Yoongi'nin varlığını.
Soojin : Sen-
Yoongi : Boşuna konuşma, ben kalıyorum.
Soojin de ısrar etmenin faydasız olacağını düşünüp kapıya yaklaştı.
Soojin : Soyeon diğerleri gitti , ben varım. Hadi aç da konuşalım kardeşim.
5 dakikalık bir sessizliğin ardından kapıda dönen anahtarın sesi boş koridorda duyuldu. Soyeon kapıyı yavaş yavaş açmıştı. Yoongi gördüğü manzarayla şoka uğradı. 2 gün önceki halinden eser yok gibiydi. Göz altları olabildiğince çökmüş ve morarmış, ağlamanın etkisiyle de şişmişti. Gözle görülür biçimde zayıflamıştı. Kaç gündür yemek yemiyordu ?
Soyeon Soojin'e iyi olduğunu söylüyordu ama bu haldeyken minik bir çocuk bile inanmazdı söylediklerine.Soyeon : Gerçekten iyi-
Soojin : SOYEON !
Cümlesini tamamlayamadan yere yığılmıştı küçük beden. Kafasındaki saatlerdir duyduğu ses bile susmuştu artık.
___________________________________________
Soojin : Ne zaman kendine gelir ?
Doktor : Vücudu iflas etmiş durumda. Geçen gelişinde uyarmıştım onu. Daha fazla kendini hırpalamaması ve yemek yemesi konusunda. Anlaşılan o ki dikkat etmemiş kendine.
Yoongi : Geçen gün ?
Doktor : İki gün önce gelmişti. O gün de bayılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )
FanfictionÖdül törenindeki bakışmalarıyla gündeme gelen Soyeon ve Suga , Bighit'in Cube Entertainment'i satın almasıyla hayranların collab beklentisini arttırır. İkilinin collab haberini bekleyen hayranlar, şirketin açıklamasıyla şok olurlar. ( 20.06.20 - 3...