Yoongi : Bana da böyle gülümsemiştin.. Ben de kendimi özel sanmıştım... Meğer herkese-
Soyeon Yoongi'nin söyledikleriyle ona doğru döndü.
Soyeon : Ne yapıyormuşum herkese ? Söyle hadi.
Yoongi sinirden gülerek yana doğru çevirdi kafasını. Soyeon daha da sinirlenerek Yoongi'nin üzerine yürüdü.
Soyeon : Kafanda neler kuruyorsun bilmiyorum ama kendimi sana inandırmaya ihtiyacım yok.
Yoongi arkasını dönüp gitmek üzere olan kızın durmasına neden olan bir cümle daha kurdu.
Yoongi : Çok mu seviyorsun onu ?
Soyeon tepki dahi veremedi bir süre, başının dönmeye başladığını hissetse de bir adım kıpırdamadı yerinden.
Yoongi : Eğer o da seviyorsa-
Soyeon : Sen beni neyle itham ettiğinin farkında mısın ya ? Ne demek birlikte misiniz? Hem sen kim oluyorsun da böyle bir soruyu bana sorabiliyorsun ?
Yoongi : Ben..
Soyeon : Ne işine yarar bilmiyorum ama yine de söyleyeyim. Jungkook benim en yakın arkadaşım ve senin aksine gayet anlayışlı birisi. Bir şey sormak istediğinde üzerime yürümeden ve canımı acıtmadan konuşuyor benimle. Zor günlerimde bir an ayrılmadı yanımdan.
Yoongi : Izin verseydin ben de olabilirdim yanında.
Soyeon : Senden neden uzak durduğumu hala anlamadın değil mi ?
Yoongi : Anlamıyorum çünkü anlatmıyorsun.
Soyeon : Kendim için. Ve de senin için. Adım ne zaman seninle anılsa kendimi tehlike altındayken buluyorum. Saplantılı fanlar peşimi bırakmıyor. Her gün tehtid mesajları alıyorum. Geceleri doğru düzgün uyuyamıyorum bile.
Yoongi : Ben..
Soyeon : Bugüne kadar başarılarımı hep kendim kazandım. Yıllarca kendimi yıprattım. Şimdi adım sizle geçiyor diye sizin başarınızla buralara gelmişim gibi davranıyor herkes. Bunu kabullenemiyorum. Yıllarca verdiğim emeklerime bir hiçmiş gibi davranılması zoruma gidiyor.
Yoongi ne diyeceğini bilemeden kafasını öne eğip eliyle saçlarını karıştırdı.
Soyeon : Bu kadar sorunun arasında sen de bana Jungkook'la aramda ne olduğunu soruyorsun. Ortada bir şey yokken bile bu kadar canım yanarken sence sizden biriyle olur miyim ?
Yoongi : Ben öyle demek istemedim, lütfen-
Soyeon : Kime kızgınsan git ona trip at, ben uğraşamayacak kadar yorgunum.
:
:
:
Hoseok : Yoongi de olsaydı keşke resimde, nerde bu ?Jungkook : Ben çıkarken pratik odasındaydı, arkamdan geliyor sanmıştım ama gelmemiş.
Namjoon : Son günlerde kafası çok dalgın, endişeleniyorum onun için.
Bu sırada stüdyonun kapısı birkaç çalıştan sonra açıldı ve Soyeon girdi içeri.
Namjoon : Hoşgeldin Soyeon, Yoongi'yi gördün mü ?
Soyeon : Pratik odasındaydı, gelir birazda-
Soyeon cümlesini bitiremeden kapı sertçe açıldı ve Yoongi içeri girdi.
Jungkook : Hyung nerdesin sen ? Geliyorsun sanmıştım, ayrıca pratik yokmuş. Neden öyle söyledin ?
Yoongi Soyeon'un gözlerine bakarak konuştu.
Yoongi : Yanlış anlamışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )
FanfictionÖdül törenindeki bakışmalarıyla gündeme gelen Soyeon ve Suga , Bighit'in Cube Entertainment'i satın almasıyla hayranların collab beklentisini arttırır. İkilinin collab haberini bekleyen hayranlar, şirketin açıklamasıyla şok olurlar. ( 20.06.20 - 3...