:
:Hoseok : Ses deneme 1-2-3 .. Ses. Ses.
Jimin : Benim mikrofonumda sıkıntı var sanırım.
Namjoon : Ver bakayım.
Yoongi sahnenin kenarında provanın başlamasını beklerken birbiriyle uğraşan Jin ve Jungkook'a bakarak gülümsedi.
Kolunda hissettiği el ile bakışlarını onlardan ayırdı.Hoseok : Kötü görünüyorsun. Hala geçmedi mi jetlag ?
Yoongi sıkıntılı bir nefes verdi. Telefonu gelen bildirimle titreştiğinde uzanıp cebinden çıkardı. Gördüğü isimle içini bir heyecan kapladı. Hızla bildirime tıklayarak twittera girdi.
Gönderide adının geçmesi bile onu mutlu etmeye yetmişti. Gülümseyerek Hoseok'a baktı.Yoongi : Geçti sanırım.. Hadi başlayalım.
:
:
:Minnie : Ne yani şimdi böyle hiçbir şey yapmadan duracak mıyız biz ?
Yuqi : Ne yapabiliriz ki unnie ? Şirkete karşı mı gelelim ?
Minnie : Soyeon'u kabuğuna çekmeye çalışıyorlar farkında değil misiniz ? Daha ne kadar bu şekilde devam edeceğiz ? Hayranlar sürekli onu soruyorlar haklı olarak. Hiçbir açıklama yapmamaya devam ediyoruz biz de.
Soojin : Son paylaşımım biraz yatıştırır ortalığı.
Miyeon : Fotoğrafı Shuhua çekmemiş miydi ?
Soojin : Ama onlar bunu bilmiyor. Ayrıca şu an Soyeon fotoğraf çekilmek isteyecek bir halde değil. Nasıl çekmesini bekliyorsun ?
Minnie pes ederek başını eğdi. Bir şeyler yapmaları gerekiyordu. Arkadaşları gözlerinin önünde her gün yavaş yavaş eriyordu. Bunu durdurmaları gerekiyordu. Kararlılıkla oturduğu koltuktan doğrulup kapıya ilerledi.
Minnie : Bu şekilde oturamam. Bir şeyler yapmalıyım.
Soojin : Beni de bekle.
Ayaklanan Soojin kolunda hissettiği elle arkasına döndü.
Yuqi : Unnie ben de gel-
Soojin : Kalabalık olmasak daha iyi. Gelince anlatacağım her şeyi. Burda bekle olur mu ?
:
:
:Hoseok Yoongi ve Jungkook'a döndü.
Hoseok : Sıra sizde.
Jungkook : Ne sırası ?
Taehyung : Twittera fotoğraf atmanız lazımış. Hayranlar ikinizi çok merak ediyor.
Yoongi : Ne gerek var bunlara ?
Hoseok : Bir kere de itiraz etmesen olmaz değil mi ?
Yoongi gözlerini devirip Jungkook'un yanına oturdu.
Yoongi : Geçen gün evde çektiğim fotoğrafı at. Diğerinde çok uykulu çıkmışım.
Jungkook : Bunda da ben garip çıkmışım.
Yoongi : Hayranlar ağzını açsan çıldırıyor zaten, sorun etmezler bunu. Paylaş işte.
Jungkook : Neyse tamam. Paylaşıyorum.
:
:Menajer N. : Toplantıdalar şimdi. Görüşmeniz mümkün değil.
Minnie: Sadece 5 dakika. Çok önemli, lütfen ayarlamaya çalış.
Menajer gergin bir şekilde başını eğdi. Kızların yönetim katına gelme sebeplerinin Soyeon olduğunu anlamak zor değildi. Menajerleri de endişe duyuyordu Soyeon'un durumu için. Sadece şansını deneyeceğini söyleyerek yanlarından ayrıldı.
:
:Jin prova sonrası araca ilerleryen Jungkook'un peşinden ilerleyip yanındaki koltuğa oturdu.
Jungkook : Ödümü kopardın ya. Niye bu kadar sessiz geliyorsun ?
Jin : Bir şey konuşacağım seninle.
Jungkook : Neyle ilgili ? Hem niye sesin bu kadar ciddi çıkıyor?
Jin : Soyeon'u merak ediyorum. Uzaktan da olsa gördüğün biliyorum. Sadece nasıl diye merak ediyorum. Yoongi kadar kötü mü o da ?
Jungkook : Hyung..
Jin : Analatabilirsin bana. Daha fazla içinde tutma.
Jungkook dolan gözlerini diğer tarafa çevirip bir süre durdu. Cılız ve ağlamaklı çıkan sesi çoğu şeyi açıklıyordu.
Jungkook : Zayıflamış.. Çok fazla hem de... Yürüyecek hali kalmayana kadar yoruyor kendini. Birkaç gece revirde sabahlamış, vücudu bitkin kaldığı için. Be-n .. Bunları Yoongi hyunga söyleyemedim. Konseri falan umursamadan geri döneceğini bilyorum çünkü..
:
:Bang Pd : Menajeriniz acilen görüşnek istediğinizi söyledi. Bir sorun mu var ?
Soojin : Niye geldiğimizi tahmin ediyorsunuzdur bence.
Bang Pd : Soyeon için mi endişelisiniz ?
Minnie : Daha ne kadar geri planda kalması gerekiyor ? Hayranlarımız onun için endişeli. Biz de öyle.
Bang Pd : Bu konuda yardımcı olamam size. Çünkü bu onun tercihiydi. O günkü toplantıda kabul etmişti bu şartı.
Soojin : Ne ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )
FanfictionÖdül törenindeki bakışmalarıyla gündeme gelen Soyeon ve Suga , Bighit'in Cube Entertainment'i satın almasıyla hayranların collab beklentisini arttırır. İkilinin collab haberini bekleyen hayranlar, şirketin açıklamasıyla şok olurlar. ( 20.06.20 - 3...