Jungkook : Ne zaman kendine gelecek ?Soojin : 2 saattir aynı şeyi sormaktan sıkılmadın mı ? Doktor vücut değerleri normal seviyeye ulaşana kadar ilaç vereceklerini ve uyutacaklarını söyledi ya.
Hem neden hala bekliyorsun burda ?Jungkook : Kendimi çok kötü hissediyorum. Benim yüzümden acı çekiyor. Kendine geldiğini görmeden gidemen.
:
:- 1 HAFTA SONRA -
Geçen bir hafta boyunca herkesin gözü Soyeon'un üzerindeydi. Devamlı yemeklerini kontrol edip ilaçlarını alması için etrafında dolaşıyorlardı.
Kızlar dışında Jungkook da işinin olmadığı saatlerde Soyeon'un yanına geliyordu. O gün Soyeon kendine geldiğinde ondan defalarca kez özür dileyip durmuştu. Soyeon bir suçu olmadığını söylemesine rağmen Jungkook kendini affedememişti. Soyeon da karşısındaki koca bebeği ikna edebilmek için oyun oynama sözü vermesini istemişti ve o günden beri daha iyi anlaşır olmuşlardı. Bazı akşamlar çalışmaları bitince birlikte bilgisayar oyunu oynuyorlar, her seferinde kazanan Jungkook oluyordu. Soyeon da hırslanıp tekrar açıyordu oyunu.
Jungkook dışında her gün yanına uğrayan biri daha vardı, Yoongi.
Her ne kadar görünmediğini düşünerek geceleri stüdyonun kapısına minik paketler bıraksa da Soyeon birkaç kez onu görmüştü. Başta sağlıklı yiyecek veya içecek gönderirken sonrasında çizgi roman ve anime film cd leri de eklemeye başlamıştı. Soyeon ilk gün çok şaşırmış, sonrasında da zamanla alışmıştı ona.
Şirketin isteği üzerine kızların comeback tarihi biraz daha ileriye alınmıştı ancak programları aynı yoğunlukta devam ediyordu. Soyeon biraz toparlanmış olsa da hala tam olarak kendine gelememişti.
Aldığı vitamin takviyeleri ve ilaçlar sayesinde ayaktaydı bugün de. Kızlarla yapmaları gereken birkaç çekim vardı. Ardından da günlerdir yapamadıkları Rap Line pratiğine gidecekti.Bu süreçte Bts yoğun bir hafta geçirmişti. Birkaç tane yılbaşı programına katılmışlar ve yeni albümleri üzerinde çalışmışlardı.
Soyeon o gün kendisine destek olmak için paylaşılanları görünce çok duygulanmıştı ama ağlamadı. Göz yaşlarını başkalarına göstermeyi sevmezdi çünkü.
Soyeon farkında olmasa da K Pop için yeni bir devrin başlamasına neden olmuştu. İdoller için konulan katı kurallardan biri olan ' karşı cinsle hiçbir temasta bulunamazsın ' kuralı, onun başına gelenlerin idoller tarafından paylaşılması ve dünya genelinde konuşulmasıyla biraz da olsa esnetilmişti.
Şirketler erkeklerin kızlarla arkadaş olarak görüşebilmelerine hala iyi gözle bakmasalar da yavaş yavaş buna izin veriyorlardı. Tek kural, seviyeli bir yakınlık olmak zorundaydı.Ve ilk örnek sosyal kelebeklerimiz 97 line olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )
FanfictionÖdül törenindeki bakışmalarıyla gündeme gelen Soyeon ve Suga , Bighit'in Cube Entertainment'i satın almasıyla hayranların collab beklentisini arttırır. İkilinin collab haberini bekleyen hayranlar, şirketin açıklamasıyla şok olurlar. ( 20.06.20 - 3...