:
:Soojin : Soyeon ne zaman çıktı ?
Miyeon : Saate bakmadım ama güneş doğuyordu sanırım. Bangtan sunbaenimlerle prova yapacaklarını söyledi.
Minnie : Son günlerde çok fazla yoruluyor. Çok endişeleniyorum onun için.
Miyeon : Bende. Bangtan sunbaenimler onun yazdıklarını beğenmez diye tekrar tekrar yazıyor. Kaç gündür eve de gelmiyordu zaten.
Soojin : Yaptıkları şarkı bitince bir süre dinlenmesini sağlayalım.
Miyeon : Bizi dinleyeceğini mi sanıyorsun ?
Minnnie : Dinlemezse biz de elini kolunu bağlarız.
Miyeon : Yok artık.
:
:
:Jimin : Eğer bu şekilde yaparsak-
Jimin'in sözünü bölen kapıda yabancı bir yüzün belirmesi olmuştu. Yuqi açtığı kapı aralığından kafasını uzatarak içeri göz gezdirdi. Jimin, J Hope, Taehyung ve Jin'i minderlerin üstünde otururken, Suga'yı da koltukta uzanırken görünce endişesi artmıştı.
Yuqi : Ben (G)I-DLE 'dan Yuqi. Böldüğüm için üzgünüm sunbaenim.
Taehyung: Sorun değil, ne için gelmiştin Yuqi ?
Yuqi : Soyeon'la provanız yok muydu ?
Suga yattığı yerde kaşlarını çattı anlamıyormuşçasına. Neden buraya gelip arkadaşını soruyordu şimdi ?
J Hope : Vardı aslında ama Soyeon gecikti.
Sinirden gülen Yoongi kafasını koltuktan kaldırıp gelen kıza döndü.
Yoongi : Gecikmedi baya gelmedi arkadaşın. Haber dahi vermeden bizi bekletebilmeye hakkı olduğunu mu sanıyor o ?
Jin : Yoongi sakin ol biraz.
Yoongi : Ne var ? Haksız mıyım ? Bizimle iş birliği yapmaya başladı diye burnu havaya kalkmış hemen. En baştan kabul etmemeliydim bu işi.
J Hope : Kapa çeneni artık.
J Hope'un konuşurken çenesi kasılmıştı. Karşısındaki küçük kızın gözlerinin doluşunu ve yüzündeki endişeyi fark edince bir şeylerin yolunda olmadığını anlamıştı.
Yuqi : Ben... Özür dilerim. Gelmem hataydı.
Yuqi selam verdikten sonra dağılmış bir vaziyette odadan çıktı.
Taehyung : Hyung biraz ağır konuşmadın mı ?
J Hope : Sadece bugün değil ki. Kaç gündür aynısını yapıyor kıza. Niye bu kadar kinlendin o kıza karşı ? Görmedin mi arkadaşının ne kadar endişeli olduğunu ?
Yoongi: Abartma Hoseok. Sadece-
J Hope : Evet ?
Yoongi : Boşver ya. Konuşmaya değmez. Ben hava almaya çıkıyorum.
Yoongi koridorda yürüken az önceki sözlerini düşünmüştü. Biraz ağır mı konuşmuştu ? Sözlerinin yarısını hic düşünmemişti aslında ama o an kızgısından ağzından çıkmıştı kelimeler. Neye kızdığını dahi bilmiyordu şu an.
Düşüncelerini dağılmasına sebep olan şey Jungkook ve Soyeon'u bir odadan çıkarken görmesi olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )
FanfictionÖdül törenindeki bakışmalarıyla gündeme gelen Soyeon ve Suga , Bighit'in Cube Entertainment'i satın almasıyla hayranların collab beklentisini arttırır. İkilinin collab haberini bekleyen hayranlar, şirketin açıklamasıyla şok olurlar. ( 20.06.20 - 3...