:
:
:Soojin odaya girdiğinde sedyede Yoongi'nin göğsüne yaslanarak uyuyan Soyeon'u gördü. Yüzüne bir tebessüm yerleştirip onlara bakarken bir anda ciddileşti. Birazdan diğerleri gelecekti ve muhtemelen bu görüntü karşısında uzun süre konuşup ikisinin başını şişireceklerdi. Ayaklarını ses çıkartacak biçimde yere vurarak yanlarına geldi.
Soojin : Öhö öhöö..
Yoongi kıpırdanıp biraz daha sarmaladı kollarına Soyeon'u. Soojin gülerek ikisini izliyordu.
Soojin : Soyeon .. Şşşt..
Soyeon yavaşça gözlerini aralayıp sesin sahibine baktı. Gözleri bir açılıp bir kapanıyordu. Soojin Soyeon'un şişmiş gözlerini o an fark etti.
Soyeon : Ne oldu ?
Soojin : Uyanmanız lazım. Yoongi sunbaenimin uçağı 1 saat sonra kalkacakmış.
Soyeon : Uyanmanız derken-
Yoongi'nin kolu Soyeon'u biraz daha kendine çektiğinde Soyeon şokla gözlerini büyüttü. Panikle bir Yoongi'ye bir de Soojin'e bakarken nasıl açıklayacağını düşünüyordu.
Soyeon : Şey... Sarılmıştık en son ama- sadece destek amaçlıydı. Yanlış anlama lütfen-
Soojin : Tamam anlamam merak etme. Hadi uyandır onu da. Ben dışarıda bekleyeceğim.
Soojin sırıtarak odadan çıktığında kapıdaki Jungkook'la karşı karşıya geldi. İkisinin yüzünde de aynı sırıtış vardı. Jungkook hafif moraran yanağını kapatıcıyla kapattığı için dünkü kavganın izleri kaybolmuştu suratında.
Jungkook : Tamam mı ikisi ?
Soojin : Umarım hep bu şekilde mutlu olabilirler. İkisi için de çok mutluyum.
Jungkook : Ben de öyle. Hyungum yabanancıya gitmeyecek diye nasıl mutluyum bilemezsin.
:
:Soyeon utanarak yüzünü ellerinin arasına aldığında Yoongi kıpırdanarak gözlerini araladı. Gözleri Soyeon'u bulduğunda yavaşça doğrulup ona yaklaştı. Elleri yavasça ince beline dolanırken burnu da boynundaki kokuyu içine çekmeye çalışıyordu. Ani hareketle irkilen Soyeon Yoongi'ye bakmaya çalışsa da yapamadı.
Yoongi: Haftalarca uzak kalacağım bu kokudan. Bırak da doya doya içime çekeyim.
Gideceği gerçeğini o an idrak eden Soyeon da ellerini onun ellerinin üzerinde koyup onu onaylarken şimdiden içine hüzün çökmüştü.
:
::
:Yoongi ve Jungkook uzun uçuşun verdiği sersemlikle oyalanmadan havaalanında onları bekleyen araca geçtiler. Oturduğu koltukta gözleri kapanan Yoongi araçta duyulan bildirim sesiyle gözlerini araladı. Jungkook sırıtarak telefonuna bakarken umursamayıp gözlerini yumdu.
Vücudu yorgundu ama kabinde hissettiği ağrı yoktu artık. Kendini hafiflemiş gibi hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST UNIT ( Soyeon & Yoongi )
FanfictionÖdül törenindeki bakışmalarıyla gündeme gelen Soyeon ve Suga , Bighit'in Cube Entertainment'i satın almasıyla hayranların collab beklentisini arttırır. İkilinin collab haberini bekleyen hayranlar, şirketin açıklamasıyla şok olurlar. ( 20.06.20 - 3...