Önümdeki bilgisayar ekranı hızla kapatılırken baygınca ona döndüm. "Zaten son günlerimiz bırak şu diziyi."
Diziyi durdurup yatakta daha rahat bir pozisyon alarak Çağan'a döndüm. "Gezmekten yoruldum,inanılmaz ama durum bu!"
Sinirle bana bakarken odaya Barış girip salaş halimi görüp gözlerini devirdi. Alışmıştı muhtemelen. "Kalk Dolunay zor kullandırma bana." omuz silkip yattığım yerde devam ettim. Odaya giren Ece başımda dikilenleri takmadan yatağa yanıma atlayıp diziyi devam ettirdi.
"Ooo Tren Wolf resmen gençliğim gözümün önünden akıp geçti."hala başımızda dikilen çocuklara bakıp kapıyı gösterdi. "Çıkın!"
İkisi başka bir şey demeden çıkarken kapı tekrar açıldı. Yorgunca oraya dönerken Çisil'i görüp gülümsedim. "Gelebilir miyim?"
"Soruya bak atla!" Ece sanki bir arabadan bahsedercesine konuştuğunda gülüp kenara kaydım. Hepimiz diziyi izlerken erkeklerin de kendilerince bir eğlence bulduğu belliydi.
Diziyi kapatıp biraz sohbet ettikten sonra acıkan karınlarımızla aşağı indik. Çağan izlediği oyundan gözünü alıp ayağa kalktı. "Bırakın şu oyunu darallık geldi bana ha!"
Herkes şaşkınca ona dönerken nefesini dışarı vurup oyunu kapattı. Erkekler öfkeyle ona dönerken elini havaya kaldırdı. "Susun dedim!"
Kimse sesini çıkarmazkrn sırıtıp üzerini sirkeledi. "Korkuttum mu canlarım?"
Haline tebessüm edip yere otururken onlar da etrafıma oturmuştu Ece yanıma gelirken Ege kolunu tutup kaşlarımı çattı. "Geç kız kenara yapıştın sevgilime."
"Haddini bil hadsiz!" Ece'nin çıkışıyla gözler ona dönerken tebessüm edip Çağan'ın yanına geçti. Onlar tatlı tatlı birbirine gülümserken Ege de yanımdaki yerini almıştı.
"Hiç yapmadım oynayalım." beraber doğruluk mu cesaret mi oynadığımız aklıma gelirken gözlerimi devirdim.
"Bitmiyor klasik oyunlarınız!"
"Daha iyi fikrin varsa?" Anıl sorarcasına konuştuğunda sırıtarak ayağa kalktım. "Aslında var."Hızlı hızlı mutfaktan leğen alırken Ege, Ece, Çağan ve Barış'ı masaya oturttum.
Çisil soruları soran kişiyken ben sorulan soruya göre kimse başını leğendeki suya sokacaktım.
Herkes memnunca dururken Çisil ilk sorusunu sordu. "Kim daha zeki?" Çağan gülerek kendini gösterirken Barış elini itip kendini göstermeye başladı. Gülüp Anıl'ın başını suya sokarken aniden gelen suyla şaşkınlığa uğradı.
"Zeki olduğum için burnuma şu kaçtı!"
"Kim daha sinsi?" hiç düşünmeden Ece'nin kafasını suya sokarken masadakiler gülüyordu.
"Kim daha dedikoducu?" Çağan gözlerini etrafta gezdirirken sırıtarak başını suya soktum.
"Seni en gıcık eden?" Ege arkasına yaslanıp sırıttı. "Abiniz sıfır suyla bu oyunu bitirecek." kafasını sertçe suya sokarken çıktığında tersçe bana baktı.
"Ben seni ne zaman gıcık ettim?"
"Şu an bile ediyorsun." ben gülerken o da hafif bir tebessümle bakıp oyuna döndü."En rezil anılarını kim biliyor?" Barış ve Ece'nin kafasını suya aynı anda sokarken Barış yüzünü sıvazlayıp bize döndü. "Keyfim kaçtı!"
***
Sonunda dayanamayıp dışarı çıkınca Bade'ye mesaj atıp yerimizi söyledim. "Anıl İstanbul'a ne zaman geleceksin?" keyifle gülümserken kafasını Ege'ye çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle Beni Bi'
ChickLitTut elimi buradan gidelim olmaz demeden dinle beni bi' sırasının üzerine koyduğum kağıda tebessümle baktım. Resmen en güzel şekilde ifade ediyorduk kendimizi, şarkılarla.