BÖLÜM-7

5K 304 6
                                    

''Dön de şu kıza bir bak Eda sence yok mu?'' Anıl'a şaşkınlıkla bakarken göz kırptı. Ege kaşlarını çatmış Anıl'a bakarken Anıl ve Çağan sırıtıyordu. Eda yerinde dikleşti gülümsedi. ''Bakıyorum canım ama tam olarak kimin Dolunay'a bakacağını bulamadım.''

''Ben bakarım.'' Ece gözlerini büyüttüğünde Anıl kendinden emin duruyordu. Ege'nin yüz hatları kasıldığında ben ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. ''Yoksa siz ikiniz?''

''Tabi ki hayır.'' Ege Eda'nın lafını sertçe böldüğünde Eda yalandan öksürüp gülümsedi. Tek bildiği yalandı zaten bunun. ''Ne kadar kendinden emin hayır dedin Ege.'' Ege sertçe Anıl'a bakarken Anıl ayağa kalkıp elini bana uzattı. Şaşkınlıkla ona bakarken elini önümde salladı. Kendime gelip elini tuttuğumda beni okulun içine doğru sürükledi.

''Ne yapıyorsun tam olarak?'' Anıl sırıtıp beni kantine doğru çekiştirdi. ''Bak arkadaşım o kızdan kurtulmalı belki seve seve,belki söve söve o kısmı ona kalmış. Ama ben senden bu konuda yardım istiyordum.'' gözlerimi devirip ayağa kalktım.

''İkisinin ilişkisi beni ilgilendirmez anlayacağın umrumda değil.'' kantinden çıkıp sınıfa doğru yürürken ileriden gelen üçlüye baktım. Eda bu okulda olmadığı için gitmiş olmalıydı. Ece koşar adımlarla yanıma geldiğinde beni tuvalete doğru çekiştirdi.

''Anıl neden böyle davranıyormuş?'' nefesimi verip aynaya yüzümü döndüm. Saçımı düzeltirken bir süre yeşil gözlerime baktım. ''Eda ve Ege ayrılsın diye.'' bana boş boş baktığında gülüp kapıya doğru ilerledim. ''Rimelin akmış.'' 

Korkuyla aynaya döndüğünde sırıtarak dışarı çıktım. İnşallah fazla kızmazdı. Kolumdan tutulduğunda tutan kişiye döndüm.

''Anıl ile aranızda ne var?'' gözlerimi devirip tuttuğu kolumu bırakmasını sağladım. ''Ona sormaya ne dersin?'' ben sınıfa girerken Çağan önüme geçip yönümü değiştirdi. ''Kurban olduğum bize ayak uydur da şu çocuk artık Dünya'nın merkezine Eda'yı koymasın.''

Ege sınıfa girdiğinde hemen susup önüne dönen Çağan'a tersçe baktım. Gerçekten kafalarına koymuşlardı. Zil çaldığında onlar kendi sınıflarına dönerken derin bir nefes aldım. Ece kapıdan girdiğinde hemen başımı sıraya koydum. Saçımı ufakça çekip o da oturduğunda güldüm. En azından tek parça kalmıştım.

****************

''Hadi ama kırma beni.'' Ege'ye en sert olduğunu düşündüğüm bakışlarımı atıyordum. Beni Yüzyüzeyken Konuşuruz konserine çağırıyordu ve ben ailemin izin vermeyeceğini milyonuncu kez başa sarıp anlatıyordum.

''En azından ara sor. Lütfen Dolunay.'' Nefesimi dışarı verip telefonumu çıkardım. Kendi kulağıyla duymadan rahat etmeyecekti. Hoparlöre verip beklemeye başladım. ''Annecim cevabını bilsem de yeni açılan alışveriş merkezinde konser varmış arkadaşlarla gidebilir miyiz?''

''Gidin.'' ben demiştim der gibi Ege'ye bakarken annemin gidin dediğini duyup kaşlarımı çattım. ''Ne yapalım?''

''Gidin. Dolunay sonra konuşalım mı geç kalma yeter.'' Şaşkınlıkla ekrana bakarken Ege sırıttı.''Bak ben demiştim.''

''Kesin bir şey oldu.'' Kolumdan tutup beni arabasına yönlendirdi. Bizden bir yaş büyük olduğu için ehliyet sorunu da yoktu. ''Kuruntu yapma da gidelim.'' oflayıp arabaya bindiğimde telefonu çaldı. Kapımı aralık bırakıp telefonunu açtığında istemeden kulak kesildim. Cidden,istemeden olmuştu.

''Bu kararı sen verdin Eda.'' Eda ismini duymamla ilgimi daha çok dışarı verip dinlemeye devam ettim. ''Konsere başkalarıyla gitmek istediğini söyledin ve gidiyorsun uzatma istersen daha fazla.''

Sinirle gülüp arabadan çıktım. Ege bana baktığında bir şeyler daha söyleyip telefonu kapattı. ''Bir sorun mu var?'' alayla bakıp kapıyı kapattım. ''Sevgilin konsere gelmiyor diye mi benimle gidiyorsun,gerçekten mi? Eeee kıskanmış mı bari?''

''Saçmalama Dolunay seninle gidiyorum,çünkü seninle gitmek istiyorum. Eda kendisi kararını söylediğinde aklımda zaten seninle gitmek vardı ki şua n beraber gitmek istediğini söyledi. Ben farkında değil miyim sanıyorsun onun beni sevmediğini,kullandığını. Sevdiğim kız benimle olmak isterken ben seninleyim.''

Gözlerinin içine bakarak yutkundum. ''Git o zaman.''

''Ne?'' yavaşça yutkundum. ''Sevdiğin kıza git o zaman.''

Dinle Beni Bi'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin