"Sevgilisi olan birine göre fazla cüretkar davranıyorsun." omuz silktiğinde gözlerimi devirdim.
Erkekler, lütfen biraz adam olmayı deneyim. Omzuna çarpıp ilerlerken o da peşimden geliyordu.
"İşi çıktı." umursamazca yabancılarla konuşmaya başladım. İçlerinden bir kız gülümseyerek yanımıza geldi. Sevgili olup olmadığımızı sorduğunda öksürmeye başladım.
Ege sırıtarak bana döndü. Alayına karşı ben de sırıttım. "Daha iyisine layık olduğumu düşünüyorum."
Kız gülmeye başladığında Ege benden böyle bir atak beklemiyor olacak ki şaşırdı.
Sırıtarak yanından geçip gittiğimde hala arkamdan bakıyordu.
Öğrenciler evlerine döndüğünde Ege ve ben devam etmiştik
Sahil kenarında gezerken pamuk şekerciyi görüp gülümsedim. Ege baktığım yere bakınca oraya doğru adımladı.
Elinde iki pamuk şekerle gelince ellerimi birbirine çarptım. "Sen adamsın."
"Bu kadar mı?" gözlerimi devirip pamuk şekerimi açmaya başladım. "Sana çok bile."
O gülerken ben de gülmemi gizlemeye çalışıyordum.
Sahilde banka oturduğumuzda o denizi izledi. "Yavaş ye yüzün gözün pembe oldu." Hızla yüzümü silerken söylenmeye başladım.
"Hiç sevmem pembeyi."
"Nasıl kızsın sen?" Vücudumu ona döndürüp gözlerimi kıstım. "Cinsiyetçi misin sen Ege pembe kız mavi erkek rengi mi Ege."
Sinirle söylendiğimde Ege gözlerini büyüttü. "Şaka şaka."
Bana malmışım gibi bakarken çünkü değildim ben pamuk şekerime devam ettim.
"Dolunay." ilk kez adımla seslendiğinde heyecanla ona döndüm. İlk kez insan dışı varlık adımı söylemişti.
Allah'ım çok heyecanlıyım. Yine de bunu sessiz dile getirmekte fayda vardı.
"Sevgilin var mı?"
''Hayır."
"Neden?" saçma sorusuna güldüm. "Doğru insanı bekliyorum diye bir söz duydun mu?" kafa salladığında omuz silktim.
"Henüz karşılaşmadığım için yok." İleriden Eda geldiğinde göz devirdim.
"Siz ikiniz çok mu yakınsınız?" siz ikiniz çık mı yıkınsınız?
Ege hızla ayağa kalkıp açıklamaya başladığında gözlerimi devirdim. Allah'ım aşk güzel şeyde,fazla aptal olmamışlar mı be?
Pardon sadece Ege olmuş.
"Kimin yanında olduğuna dikkat et Ege." Ege'nin yüzünden okuduğum anlık sinire bir süre baktım.
"Sen her gün başka erkeklerin yanındayken." adamsın Ege aferin sana.
Ben kavgalarını heyecanla dinlerken ikisi de susup bana baktı.
"Tamam daha az heyecansız bakmaya çalışacağım devam edin lütfen ben rahatsız olmam."
Eda gözlerini devirdiğinde,Ege gülümsedi. Gülünce şey oluyor maviş gözleri bunun. Kısılıyor.
Eda sinirle arkasını dönüp gittiğinde Ege ellerini saçlarından geçirdi. Şimdi de aptaldan mala geçti bu çocuk.
"Niye takıyorsun bunu ya?" omuz silkip yanıma oturdu. "Seviyorum."
Bir süre boş boş ona bakıp kafamı onaylamazca salladım. "Saçmalık."
**********
Anıl kahkaha atarken Çağan sinirle ona baktı. Ege elindeki pakete bakıp onu da fırlattı."Doğru düzgün hareket et Çağan elimde kalırsın." Çağan alayla güldüğünde Ege hızla sandalyeyi itti.
Çağan koşarak arkama saklandı. "Çok lan oradan!" Çağan iyice arkama sindi. "Çok dedi duydun mu çıkacakmışım kendini görüyor mu acaba?"
Ege sakince nefesini dışarı verdi.
"Tamam paketleri getir." Çağan bir pakete bir Ege'ye bakarken ikna olmuş olacak ki almaya gitti. Uzattığında Ege tekrar üstüne atılacak gibi oldu ama Anıl gülerken durdurdu.
"Bu Eve neden kızıyor,Çağan neden durmadan iş arıyor,Anıl neden bu kadar yakışıklı biz neden bunlarla yan yanayız Dolunay bebeğim?"
Ece'ye sırıtarak baktım. Söylediğini muhtemelen az sonra fark edecekti.
Fark ettiğinde önce yüzü kızardı sonra bakışlarını kaçırdı. Çağan hariç herkes gülüşünü gizlemeye çalışıyordu.
Çağan ise...
"Yakışıklı dedi çocuğa seni gidi sarı." Ece utançla başını eğdiğinde Anıl Çağan'ın kafasına vurdu.
Sanırım aralarında en olgunu Anıl'dı. Ege olgun olsa da yaramaz bir yapısı da vardı. Çağan ise bambaşka bir boyuttaydı.
Herkes spor salonuna giderken ben kantinde oturmaya devam ettim. Ege de benimle kaldığında bir süre birbirimize boş boş baktık telefonunda bir şeyler yapıp masaya koyduğunda şarkı çalmaya başladı.
Yüzyüzeyken Konuşuruz Boş Gemiler çalarken gözlerimin içine baktı. ''Ne anlamam lazım bu bakışından?"
Kitap nasıl gidiyor?
💙♥💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle Beni Bi'
ChickLitTut elimi buradan gidelim olmaz demeden dinle beni bi' sırasının üzerine koyduğum kağıda tebessümle baktım. Resmen en güzel şekilde ifade ediyorduk kendimizi, şarkılarla.