BÖLÜM-22

3.2K 198 33
                                    

"Ya burada bizim ırzımıza geçseler duyan olmaz, yürü gidelim Allah aşkına!"

Etrafa attığım korkak bakışları bir kenara atarak,en azından atmaya çalışarak kalabalığa odaklandım.

Bu gece bu ortam bozulacaktı! Gözüm ileride duran Ege Anıl Çağan üçlüsüne takıldığında sevinçle Ece'yi kolundan geliştirdim.

Deniz söylene,söylene peşimizden gelirken sonunda Ege'lerin masasına oturmuştuk.

Hepsi şaşkınca bize bakarken sırıttım. "Görünce uğrayalım dedik."şaşkınlıkla bize baktıklarında umursamaz görünmeye çalışarak etrafı izledim.

Masaya sarışın,uzun boylu ve kesinlikle güzel bir kız geldiğinde gözlerimi kıstım.

"Hoş geldiniz Ege biraz gelir misin?"

"Sebep?" bu ses Ege'den çıkmamıştı. Hayır Çağan'dan da çıkmamıştı.

Bu ses bizzat benden çıkmıştı. Bütün kafalar bana döndüğünde Ege gülmemek için zor duruyordu.

"Sen kim oluyordun?" kızın üstten ve alaycı bakışlarının altında kalmak istemeyen yanımı sus zaten rezil oldun diyen yanım susturuyordu.

Başımı eğmiş bu an çabuk bitsin diye dua ederken yanında bir hareketlik oldu.

Gidiyordu işte sarışın,uzun,mavi gözlü kısacası benim tam olarak zıttım olan kıza.

Omzumda bir kol hissettiğimde şaşkınlıkla o tarafa döndüm.

"Dolunay çok kıymetli biri oluyor. Yani o ne derse onu yapıyorum." sınır ve mutlulukla karnına vurduğumda güldü.

"Ne yani kardeşin falan mı?" sinirden kısılmış gözlerim alayıyla büyürken ona doğru hareketlenen ayaklarım bir elin belime dolanmasıyla durdu.

Başımı aşağı eğdiğimde uzun ince parmaklarını görerek belli,belirsiz gülümsedim.

Kız istenmediğini uzun bir süre sonra anladığında Çağan keyifle güldü. "Vay be canım çiftim benim."

"Sus be?"

"Çirkefleşti bu yine." Ege dalga geçerek konuştuğunda iyice utanarak başımı eğdim.

Çantamı alarak çıkışa yürürken aynı hızla geri dönüp Ege'nin kolundan tuttum.

"Bunu unutmuşum."herkes şaşkınlıkla bana bakarken Ege gülmekten ruhunu teslim edecek gibiydi.

Sonunda mekandan çıkıp rahat bir alana geldiğimizde gülüşü arttı.

"Ya sen ne yapıyorsun?" gülmeye devam ederken bitmesini sabırla bekledim.

"Haşin kızım benim!"

Sinirle koluna vurduğumda gülmeye devam ediyordu. "Ege bak gülmekten çıkan yaşlarını ağlamaktan çıkartırım. Beni deli etme!"

Kendini kasmış gülmemeye çalışan yüzü çok şey duruyordu. Tatlı?

Gözüm olması gerektiğinden fazla yüzünde durmuş olacak ki alaycı ifadesi gitmiş yerine ciddi bakışları gelmişti.

"O gözler bir çekilsin." her ne kadar utanmış olsam da içimdeki cesur Dolunay(tam olarak neyine güveniyor bilmiyorum) konuştu.

"Neden?" o da bu cevabı bekleniyor olacak ki bir süre durdu.

"Kafa karıştırıyor kafa."anlamayarak ona baktığımda soracağım soruları anlamış olacak ki bana fırsat vermeden o konuştu.

Elini gözlerimin üzerine dokundurduğunda gözlerim yavaşça kapandı.

Dinle Beni Bi'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin