Medyada Alpimiz <3
DEMİR
Koltukta Yaprak kollarımın arasında oturmuş film izliyorduk. Dünden bugüne o kadar çok şey değişmişti ki. Hatta birkaç saat önce desek daha isabetli olurdu.
Birkaç saat öncesi..
Onun dudaklarından zorda olsa koptuğumda parmakları parmaklarıma kilitlenmişti. Yüzüne baktığımda benim yüzümde olduğu gibi onun yüzünde de aptal bir sırıtış vardı.
Bir kez daha ona doğru uzanıp burnuna küçük bir öpücük kondurdum. “Aslında seni deli gibi kıskanıyordum” dedim hafif bir sırıtışla. “Çok uyuz görünüyordun gözüme. Hala benim gibi birinin senin yanında ne işi var bilemiyorum” dediğimde karnıma dirseği yemiştim.
Yaprakta gülerek konuştu. "Bu tipinle sana baktığıma şükret. Bir de beni beğenmez. Kimse seni almaz diye acıdım yoksa seninle işim olmaz” dediğinde bende gülüp bir kez daha kendime çekip öptüm. Anında uzaklaşıp kaşlarını çattı. “Buldun benim gibi birini ye ye bitir tabi sende haklısın bende olsam bana dayanamazdım” fazla mı kendini beğenmişti? Kesinlikle evet.
“Evet kesinlikle sana hak veriyorum o yüzden gel buraya!” diyerek tekrar yakalayıp kollarımda ait olduğu yere çekmiştim.
****
Her şeyin böyle güzel olacağını tahmin edemezdim. Bu durumda olabileceğimizi.. Ben bir korkak gibi, pasif bir faktör gibi geri çekilmek üzereyken Yaprak gözlerimi açmış kendim için yaşamamış söylemişti.
En önemlisiyse kendi için yaşadığını söylemişti. Yani kendi için, olmak istediği yer benim yanım olduğu için benimleydi. Yoksa ne olursa olsun Özgürün yanında olurdu. Ama benim yanındaydı.
Uyuşturucu kullanmama rağmen, beni birilerini pataklarken görmesine rağmen benim yanındaydı. Ha bir de okulu üstüne salmama rağmen.
Beni barda bırakıp gitmesiyle hayatini zehir etmek istemiştim. Bunun içinse adımı kullanmadan bir an bile çekinmemiş okulu neredeyse örgütlemiştim. Olanları ise oturup zevkle izlemiştim.
Ama hiç beklemediğimiz bir şey olmuş Özgürle evleneceği ortaya çıkmıştı. Evlenmeleri üzerine bir çok senaryo ortaya atılmış, hatta hamile olduğu da öne sürülmüştü. Tabi bende buna az da olsa inananlardandım. Ama pekte kondurmamıştım. Ama eğer evleniyorlarsa uğraşmak boşaydı; sonuçta biriyle beraberdi. Ki evlenecek duruma gelmişlerdi, birde o evleneceği Özgür olunca geride durmayı başarabilirdim.
Zaten öylede oldu. Ona bulaşmadım hiç ama tuhaf bir şekilde Özgürle Yaprak uzaklaşmıştı. Yaprak Özgürü yok sayarken Özgür bir çıkmazda gibiydi. Onun büyük bir hata yapmayacağını bu işte başka bir şey olabileceğini düşünüyordum. Babamla tartışıp evden çıktığım bir gece bir barda Yaprakla karsılaşmıştım.
Yaprak sarhoş bir şekilde barda dururken onu alıp oradan çıkmıştım . Ayılması için bir yerde kahve içtirip kendine gelmesini bekleyip evinin adresini öğrenmiştim. Evini öğrenip götürdüğünde orada bir kahve içirip tamamen kendine geldiğinden emin olup gidecekken beni durdurmuş olan olmuştu. İyi ki de olmuştu..
Bir kez daha yaşananları düşünürken "Bir şeyler yiyelim mi? Acıktım ben" diyen kollarımdaki kızı sımsıkı sarıp başına bir öpücük kondurdum.
"Tamam, ne istiyorsun, isteyelim hemen." dediğimde kollarından uzaklaştı. Kötü kötü bana bakmaya başladı. Bende kaşlarımı çatmış ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Biraz homurdanıp bana gözlerini dikti.