1

1.1K 35 0
                                    

Moje večerní směna se blíží rychlostí světla a já se chystám na cestu. Vzal jsem si cestovku, kterou s sebou nosím každý den, zamkl za sebou dveře a nandal si sluchátka do uší. Cesta nebyla dlouhá. Nemusel jsem jet dopravou nebo tak podobně. Během deseti minut jsem stál před vchodovými dveřmi do baru nad kterými svítil velký žlutý nápis " Lady Letitia Hollow"

Předběhl jsem celou frontu lidí, kteří čekali až je Security pustí dovnitř. Slyšel jsem za sebou pár připomínek typu "a tohohle tam pustíte?, jak to že on tam může a my ne" a podobně. Security u vchodu mě ale moc dobře zná. Hned co jsem do baru vstoupil mě ohlušila hudba a do rytmu tancující lidé.

Prodral jsem se mezi nimi až k baru, který jsem obešel a mávl na mého kamaráda, kterého budu střídat. "ahoj Jisungu" objal jsem ho a usmál se. "ahoj Hyunjinie" odvětil mi a pohladil mě po hlavě. Dělá to vždycky když mě vidí.

"Běž se převléct a pojď makat. Minho si pro mě za chvíli přijde" plácl mě po zádech. Já se se zasmáním otočil a odešel do šatny. Zavřel jsem za sebou dveře a rozsvítil  světlo, přes které byl přehozený závěs, aby světlo více tlumil.Došel jsem k prostornému stolu na který jsem položil cestovku a vyndal z ní všechno potřebné. Moje přeměna mohla začít.

Během chvíle jsem byl konečně hotov a mohl jsem jít. Rozčesal jsem svojí dlouhou blond paruku a mohl jsem vyrazit. Asi bych vám mohl vysvětlit co to se sebou vlastně dělám.

Pracuji v baru. To už jste si asi všimli, ale když jsem tuhle práci sháněl hledali jenom ženu. Moc jsem tuhle práci chtěl, takže jsme se nakonec s majitelem dohodli že tu pracovat můžu ,ale jako žena. Když se trošku namaluju a nandám si paruku nejde nic poznat. I když na jednu stranu jsem rád že nemusím nosit sukni. Moje oblečení se skládalo z červené košile s dračím vzorem a černé kalhoty.

Upravil jsem si svůj dnešní make-up a odešel ze šatny jako někdo jiný.

"She's" hotKde žijí příběhy. Začni objevovat