-Chapter 22-

1K 51 7
                                    

Xander

Ihned po poradě praštím do zdi. Přišli nám zprávy, ty domy jsou prázdné, nenašli se žádné těla. Skupina se vrací bez důkazů, takže jsme tam kde předtím. Dexter mě poplácal po zádech, a já prudce vydechl. Dexter je jeden z bojovníků, pokud mohu říct jeden z nejlepších, vede společně s Leem. Když se něco stane Leemu vede on lehké jako facka. Smečka nikdy nemůže zůstat bez velitele, rozpadla by se.

,,Nesnáším špatné zprávy" řekne a já přikývnu. Pokaždé co se něco posralo, se to posralo hodně. Moje máma vždycky říkala: "Pokud je dlouho klid, i nejmenší bouřka se zdá jako hurikán." Jaká to zatracená pravda. Moje matka byla chytrá žena, proto mi nešlo do hlavy jak mohla přehlížet otcovo chování. Já to nikdy nedokázal, možná protože ona ho zažila jako toho dobráka a doufala, že jakmile bude dost území otec přestane. Neviděla jak se tvářil při zabíjení. Čirá radost z utrpení ostatních.

,,Alespoň na tebe čeká Ian." Řeknu a šťouchnu do něj. Zrudne a já se ušklíbnu. Ian byl jeho mate Omega. Dexter je ten ochranitelský přítel, co se bojí pustit svého přítele samotného na záchod. Občas je to otravné, ale Ian si jeho pozornost užívá. Ian přišel do smečky jako samotář a my po letech přijali někoho zvenčí. Lidi Iana přijali hlavně kvůli popularitě Dextera, celá smečka Dexe zbožňuje. Nevím čím to je, ale všichni mu věřili a postupem času se naučili věřit sladké omeze, která vařila ta nejlepší jídla.

,,Měli bychom se jít najíst." Řeknu a Dex přikývne, jednak kvůli jeho apetitu a hlavně uvidí Iana. Musím se nad tím uchechtnout.

,,Běž napřed, já si ještě dojdu pro něco do kanceláře." On kývne na souhlas, a já si prohrábnu vlasy. Zajímá mě kde je Cameron. Možná bych se za ním mohl rychle stavit. Zakroutím hlavou moc nebezpečné. Doběhnu do kanceláře a začnu hledat svůj mobil. Má mi na něj přijít zpráva od Leeho. Každodenní zpráva kolik viděli vlků, přes naše spojení mluvíme jen v nejhorších případech. Navíc mám často odpojené pouto s mojí smečkou, jelikož cítit a slyšet stovky pocitů je vyčerpávající. Pokud se něco stane uslyším je. Proto mají smečky, které jsme zabrali svojí alfu. Nemusím slyšet tolik hlasů a oni jsou v bezpečí, avšak pořád jsme jedna smečka, i přes jejih nechuť. Oni jsou něco jako podalfy. Ucítím zvláštní emoci a zamračím se. Něco není v pořádku.

,,Camerone?" Zavolám přes naše spojení, ale on se mi neozve zpátky. Zamračím se a Scount zavyje.

,,Mate nás potřebuje. NEBEZPEČÍ!" na nic nečekám a rozeběhnu se po jeho pachu. Doběhnu až do jídelny, a uvidím něco co rozpumpuje mojí krev. Dexter praštil Camerona do tváře a já zavrčel s takovou silou, že mě museli slyšet i venku. Scount vrčel a moje špičáky se prodloužili. Zatnu ruce do pěstí a uvidím, jak se Cameron rozběhne ke mně. Tony ho chytí a já přesunu svojí pozornost na Dextera, který na mě hleděl vyděšeně. Nikdy jsem se nenechal ovládnout zlostí, jenže tenhle kretén ublížil Cameronovi.

,,Zabijme ho! Rozpáráme mu hrdlo a ukážeme všem, že na našeho mate se nesahá!" Scount vrčel jako zběsilý a rval se dopředu. Nechám ho vzít kontrolu, on se rozejde k Dexterovi. Zastaví mě až Cameron, když mě obejme. Zavrčím a přitáhnu si ho k sobě. Měl natrhnutý ret a na tváři se mu dělala modřina. Zavrčím se, než znovu pohlédnu na Dextera s úmyslem ho zabít.

,,Xandere uklidni se." Pohlédnu do jeho tváře, vypadal vyděšeně ale ne ze mě, což mě trochu uklidnilo proto se protlačím dopředu, na čímž Scount zavrčí. Nestávalo se, že bychom se prali kdo bude ve velení. Musím se trochu uklidnit nebo ublížím Cameronovi. Uvidím jak mu krev začne stékat po bradě a pohlédnu na Dextera připravený mu vyrvat všechny orgány.

,,Zabiju ho!" Zařvu a Cameron chytne do rukou mojí tvář. Chci se odtáhnout.

,,Podívej se na mě. Xandere podívej se na mě." Povzdechnu si, než pohlédnu do jeho očí. On se usměje a pohladí mě po tváři.

,,Musíš se uklidnit, Dexter to dělal kvůli Ianovi. V minulosti jsem mu ublížil a on jako správný mate mi to chtěl vrátit. Nic se ale nestalo, moje rány se vyléčí. Takže prosím uklidni tvého vlka." Zavrčím, a přitáhnu si ho blíž, abych se nadechoval jeho vůně. Scount se po několika minutách uklidnil a odmítal Camerona pustit. Já se s ním nechtěl hádat, nevím co bych udělal Dexterovi, kdybych neměl v náručí Camerona. Políbím ho na rtech a olíznu jeho ret. Naše sliny mají léčivé účinky. On zavrněl a já na něj překvapeně pohlédl. Zrudl jako rajče a já se pousmál, pořád tady však byla ta část co chtěla Dextera zabít. Vezmu Camerona pod zadkem a on si obmotá nohy okolo mého pasu. Pořád mám hlavu zabořenou v jeho šíji.

,,Alfo" zvednu pohled a varovně zavrčím na Tonyho. Krok dopředu a přijde o ruku. Ihned to pochopil a couvnul. Ihned přestanu vrčet, zatímco můj mate mi začne kreslit kroužky na zádech. I ten jemný dotek mě zvládl uklidnit. Zhluboka se nadechnu jeho vůně, než pohlédnu na Dexe. Všichni v téhle místnosti museli být šokováni.

,,Ještě jednou šáhneš na mého mate a můžeš se rozloučit s životem." Řeknu tvrdým tónem a Cameron mi začne klást malé polibky na krk. Uvolním své ramena. Dexter zbledl a Ian k němu přiběhl úplně ubrečený.

,,Blbče! Cameron je můj kamarád! Odešel, protože si myslel že mi bude se smečkou lépe. Kdyby to neudělal nebyli bychom spolu! Takže se ihned omluv." Ian bouchal svými malými pěstmi do Dexovi hrudě, a on vypadal jako štěně. Ušklíbnu se, tak je ti dobře. Cameron se otočí na Iana a kývne hlavou. Bylo vidět, že pro něj Ian hodně znamenal. Mně se však nelíbilo, jak mu dával větší pozornost než mně. Zamručím a Cameron mi dá pusu na tvář. Ihned se ušklíbnu, a schovám hlavu do jeho šíje. Bylo mi ukradený, že věděli o mně a Cameronovi, jediný na čem záleží je tenhle muž v mém náručí. Olíznu místo, kde bude má značka a Cameron se napne. Ušklíbnu se a pohlédnu na Tonyho, který měl na tváři úsměv. Zahřálo mě to u srdce. Snad i ostatní to přijmou, protože neexistuje šance, že bych se Camerona vzdal.


Rozhodla jsem se přesunout vydávání kapitol na pondělí, jelikož mi přijde, že v neděli se nemůžu k ničemu dokopat. Omlouvám se za to zpoždění, ale tentokrát to bylo naschvál.

Broken soul of my Mate✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat