-Chapter 39-

1K 51 3
                                    

Cameron

Nervózně pohlédnu na Xandera, který se bavil s Tonym a povzdechnu si. Strach koloval mými žilami a já nevěděl co dělat. Pokaždé co jsem se mu chystal říct pravdu, nás někdo přerušil nebo jsem z toho vycouval. Ian přede mě postavil čaj a já mu věnoval děkovný pohled. Posledních pár dní to mezi ním a Dexem bylo napjatý, ale pracovali na tom. To bylo důležitý, nevzdávají to a pokračují dál.

,,Měl by si mu o tom říct. On si to neuvědomujeme, ale sakra vůbec neovládá svého vlka. Pokaždý co se tě někdo dotkne, zavrčí a vypadá jako by ho chtěl zabít. Dost lidí z toho měli málem infarkt." Napiju se v klidu čaje, abych schoval svůj úsměv. Xander byl kurva sexy, když byl nasraný. Sakra a jak jeho oči zezlátly, když ho něco naštvalo.

,,Já vím, jenže ono to není tak lehký, pořád mě něco znervózňuje. Ani nevím, jestli ty děti bude chtít." Položím ruku na své břicho a zavřu oči. Skousnu si ret, chci mu o tom říct, co budu však dělat, když mě odmítne? Zvládnul bych přerušení našeho pouta? Praštím hlavou do linky a Ian vyjekne.

,,Panebože přestaň!" Přejde ke mně Tony a podá mi papír. Nadzvednu obočí, on odpoví pokrčením ramen. Otevřu ho a uvidím zvláštní písmo. Oh moje tváře zrudnou, když uvidím zprávu od doktorky. Říkala, že si mám pospíšit nebo přijít sám. Xander to opravdu potřebuje zjistit. Rychle dopiju čaj a rozeběhnu se k nám do pokoje, abych to mohl schovat, než si toho Xander všimne. Otevřu dveře dokořán a uvidím Xandera, který byl napnutý.

,,Xandere si v pořádku?" Otočí se na mě a zhluboka se nadechne. Papír byl schovaný za mými zády. On stiskl dlaně do pěstí.

,,Muž co mě vyzval už jednou na souboj to udělal znovu, ale tentokrát ho nemohu ušetřit." Přejdu k němu a on mě rychle obejde. Pocítím bodavou bolest v hrudníku. Položím ruku na své břicho, přičemž Xander na mě ihned pohlédne.

,,Nejhorší na tom vše je, že jeden z mých můžu dnes umře a můj mate mi už nějakou dobu o něčem lže." Polknu a ucítím, jak se mi do očí derou slzy. Než stihnu cokoliv říct, on vyjde z místnosti. Zvedne se mi žaludek a rychle doběhnu do koupelny, kde vyzvracímsvou snídani. Rychle se potom zvednu a rozeběhnu za Xanderem. Samozřejmě že o tom věděl, určitě si všiml mé nervozity, a toho jak se mu vyhýbám, kurva musím mu to ihned říct. Doběhnu za ním až ven, než mě zastaví Dexter.

,,Tohle nebudeš chtít slyšet." Zamračím se a vytrhnu se z jeho stisku. Rychlostí blesku se prorvu až dopředu. Přede mnou tam stál Xander, jeho oči svítily zlatě, měl prodloužené špičáky a já věděl, že ať už se děje cokoli, není to dobrý.

,,Jak chcete vyřešit problém s následnictvím? Váš neschopný mate, vám nikdy nedá dítě a smečka zůstane bez alfy, za to když nominujete někoho jiného, ušetříte všem problémy." Xander zavrčel a já cítil, jak se mi slzy derou do očí. Ruku mám přiloženou na břiše. Ten muž co když zjistí, že čekám dítě a ublíží nám? Někdo musel ucítit můj strach, ten neznámý mi přiložil ruku na rameno, a i když chci, aby mu to pomohlo, jediné na co dokážu myslet je Xander znechucený mou novinkou.

,,Klid Luno, musíte se uklidnit kvůli dětem." Zhluboka se nadechnu, stále však mám ruku přiloženou na svém břiše, s tím že se mi klepaly kolena. Potřebuju Xandera, nad touhle myšlenkou Zircon bolestně zavyl. Xander se na mě v ten okamžik podíval, musel slyšet Zircona. Ucítím prudkou bolest v podbřišku a vykřiknu bolestí. Spadnu na kolena, vydýchávajíc ten šok. Zděšeně pohlédnu na doktorku, která sama vypadala vyděšeně.

Shromáždilo se okolo mě kolečko lidí se zděšenými pohledy, měli o mě strach. Bolest mi znova projede tělem, přičemž já zděšeně vyjeknu. Přiložím ruce na své břicho a Zircon uvnitř mě začne na všechny vrčet.

,,Všichni ihned vypadněte od Camerona!" Uslyším hlas svého mate, co mě dokázal v sekundě uklidnit. Doktorka neodstoupila a nadzvedla mi tričko. Zavřu oči  je tady pomoc, klid ona tohle zná, pomůže nám.

,,Nešahej na něj!" Otevřu oči dokořán, Xander tam stál s zlatýma očima a vypadal jako bůh smrti. Kdyby z něj doslova nesálalo, že chce zabít jedinou ženu, co mi dokáže pomoct, nejspíš bych na něj skočil, jak sexy vypadal. Vzhledem k situaci, mi to však přišlo jako dost špatný nápad.

,,Alfo, velice ráda bych vás poslechla, ale jelikož tady pode mnou, je váš těhotný mate s vašimi dvojčaty, nemyslím, že to je dobrý nápad." A tajemství je v prdeli, pohlédnu do jeho tváře, psychicky připravený na jeho znechucení, místo toho jen uvidím šokovaného muže. Všichni okolo nás ztichli, dokud já nevzlyknu bolestí. Vezmu ruku doktorky, naprosto ignorujíc přítomnost Xandera.

,,Prosím zachraňte moje děti, nenechejte je umřít. Prosím" řeknu, když začnu cítit, jak mě obklopuje temnota. Ona stiskla moji ruku a já věděl, že udělá všechno co bude v jejích silách.

,,Ihned ho vezmeme na ošetřovnu a někdo běžte připravit ultrazvuk!" Ucítím, jak mě nadzvedly dvě svalnaté paže. Vůně mého mate se ke mně dostane, díky čemuž  Zircon začne vrtět ocasem. Vzhlédnu k němu jen abych mohl vidět jeho ustaranou tvář.

,,Později si vyříkáme proč se o našich dětech dozvídám tímhle způsobem, teď prosím odpočívej." Mluvil klidně, já však viděl, že má strach. Pohladím ho po tváři a co nejvíc se usměju.

,,Klid Alfo, tvoji Lunu jen tak něco neporazí." Syknu bolestí a uvidím lásku v jeho očích. Položil mě na lůžko v ošetřovně, zatímco ke mně přiběhla žena s ultrazvukem. Všechno okolo mě začalo být jako v mlze, viděl jsem, jak na mě mluví, jenže zvuk jako by se nedostal do mých uší a všichni byli tak rozmazaní.

,,Camerone neusínej! Opovaž se usnout!" Xanderův hlas rezonoval v mojí mysli, ale i přes všechny moje snahy neusnout, mě nakonec pohltila temnota.

_________________________________________

První část dvojité updatu! Další bude až někdy během dne. No doufám, že se kapitola líbila. Každý komentář či hvězdička mě moc potěší. Uvidíme se teda ještě dnes odpoledne.

S láskou vaše Feyre♡

Broken soul of my Mate✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat