-Chapter 28-

1K 43 2
                                    

Xander

Všichni zrádci se zabily. Když jsme je našli, každý jeden z nich měl na zádech vyryté ZA PRAVOU ALFU. Zabili se, protože věděli, že by nezvládly mučení, což mě nasralo, samozřejmě v tomhle stavu jsem za Loganem už nešel. Zabil bych ho, což by jen dokázalo, že měl pravdu. Dveře od kanceláře se otevřou a já schovám své klepající ruce pod stůl.

,,Je čas" přikývnu a rozejdu se za svou smečkou říct jim pravdu. Pokud můj otec totiž není mrtev, nemám co dělat na místě Alfy. Vzal jsem si to neprávem a lidé měli právo chtít otce zpět. To mě děsilo ten teror strach malého kluka, který se znova dral na povrch.

Mé dlaně se potili a v krku mi vyschlo. Všechno je špatně, on má být mrtvý. Otec měl bratra, ale nikdy by mě nenapadlo, že ho takhle použije. Zabil mojí sestru i matku a ze mě chce udělat monstrum, vezme mi všechno. Vždycky to dělal, a já ho nenechal zlomit mě. Byla tady máma i sestra. Máma mě nechránila, ne bála se, že to udělá i Minie a tak přihlížela, jak mě zavíral do klece v jeho mučírně a nechal poslouchat křiky o pomoc obětí.

Nevím v co doufal, nikdy mi nešly pochopit jeho činy, ale teď to bylo jasné, chce mě zlomit a dokázat všem, že je nejsilnější. Nechal mě žít v klidu a zrovna, když začínám být šťastný, mi to vezme. Postavím se na schodiště, všichni ze smečky stáli dole. I alfy dalších smeček všichni čekali, co jim chci říct.

,,Můj otec žije." Pronesu a uvidím jejich šokované pohledy. Pak uslyším zavrčení. Nevěřili mi, a já to chápal přece jen dostali tělo. Tělo mého strýce co s tím neměl co dělat.

,,Můj otec zabil strýce a zfalšoval svou smrt. Zorganizoval smrt mé matky, sestry i mě. Nikdy se nevzdal svého postu a nemám důkaz, abych mohl říct, že to udělal. Přece jen všichni jsme si mysleli, že to byl čin Bety. Můj otec má mého mate a chce si vzít zpět tuhle smečku. Můžete se přidat na jeho stranu bez boje a nebo zůstat se mnou a zabít toho zkurvysyna." Řeknu napjatý, nemusí mě následovat, bude pro ně bezpečnější odejít. Mé srdce bušilo jako zběsilé. Otec jim byl Alfou déle než já, a nebyl vždy špatný.

,,Myslíš, že někdo z nás chce sloužit maniakovi, co by v klidu zabil naše rodiny? Nechceme nikoho, kdo dokázal zabít svého mate pro legraci. Tvůj otec je chytrý, silný a má chladnou hlavu. Bohužel nás s ním nečeká nic víc než smrt. Vedl by nás do zbytečných válek a nutil dělat věci, co by z nás udělaly monstra. Touží po moci jako po ničem jiném. Sice tě nemusím spratku, ale zajímáš se o svou smečku a nejsme jen tvoji vojáci, děláš věci jinak. Díky tobě má naše smečka slušné jméno. Lidé kteří se stali monstry nyní mohou odčinit své hříchy. Celá rada dělá, jak tě nesnáší, ale ve skutečnosti kdyby chtěli, už by jsi nebyl jejich Alfou." Richard na mě hleděl. Poprvé nevypadal, že mě chce zabít příjemná změna. Pohlédnu na všechny a oni přikývnou.

,,My sami si vybereme alfu a vybíráme si tebe Xandere." Ulevilo se mi a cítit všechny ve smečce plné podpory bylo osvěžující. Lee mi poklepal na rameno, a já pohlédl na Tonyho, který se opíral o zeď aby nespadl. Ihned jakmile navážu oční kontakt sklopí pohled.

,,Omlouvám se Alfo, nedokázal jsem ho ochránit." Poprvé za dlouhou dobu jsem se cítil jako Alfa. Lidi si mě zvolili, není to tak, že bych se prohlásil za Alfu a krutým způsobem ukázal respekt. Bylo to jako bych dokázal všechno s podporou těchto lidí.

,,Už s tím nic neuděláme. Jediné na co se musíme soustředit je záchrana mého mate, Camerona samotáře, který s námi bydlel, Dextera a Casandry." Smečka věděla o Cameronovi, nechal jsem jim o tom říct. Lee všem vysvětlil, proč bylo nutné jim o tom lhát.

,,V tom případě kde je kurva Logan?" Nadzvednu obočí a Tony vypadal naprosto nasraně. Nechci ani vědět  co udělal, aby ho takhle naštval. Tony měl na břiše vyrytý vzkaz, a k tomu byl pěkně dobitý. Logan nemohl Tonyho čestně porazit. Tony je hora a vyzařuje ze sebe sílu hodné klidně i Alfy.

,,Ten parchant mě přivázal ke stromu a mučil několik hodin, chci mu oplatit laskavost." Uchechtnu se. Klidně mu to může vesele oplatit, zrada je to nejhorší co vlk může udělat a on bude pykat, nenechám ho jen tak umřít. Nejsem milosrdný, ne k zrádcům jako je on.

Dojdu s Tonym do jeho cely, a uvidím jak otřesně vypadal ale ne dost. Podporoval mého otce nejspíš už před smrtí Minie, zasloužil si ten nejhorší trest. Dva dny, společně s hodinami  mučení a on nepromluvil. Cítím  že Cameron je v pořádku, teda žije, ale dělá mi starosti co s ním dělají. Mojí frustraci si vybíjím na něm, chlapovy co může za to, že můj mate je daleko.  Strach, bezmoc zoufalost tohle všechno mě pohlcovala, a přesto že smečka stojí při mě, bez něj to není ono. Potřebuju ho, chci ho, a abych ho dostal musím tohohle parchanta mučit. Teda včera jsem tu nebyl, jelikož moje nálada byla na bodu mrazu potom, co jsme našli ty zrádce, přece jen to pořád byli členové smečky, lidi kteří s námi dlouho žili. Bylo těžké se přenést přes jejich zrada, ale nemůžu si nechat uniknout nasraného Tonyho. Tony nikdy nebyl takhle nasraný, jo naštvaný určitě ale nikdy ne do tohohle extrému.

,,Přišel si mě navštívit Xandere?" Nepromluvím a přejdu do temného rohu. Pokud bych se ho pokusil mučit, umřel by při první ráně.

,,Tony vidím, že je ti líp." Nic neřekl a vrazil mu do břicha. Vzal stříbrný nůž a zabodl ho přímo do jeho stehna. Krev začala stříkat do všech stran, asi trefil tepnu. Logan nemohl křičet, jeho hlasivky asi byli moc unavené. Logan si vzal škrtidlo a dal mu to okolo nohy, aby pozastavil krvácení.

,,Pomalu ale jistě ti do nohy přestane proudit krev a ona pomalu, ale jistě odumře. Budeš to cítit, to jak příjdeš o nohu. Pak ti jí odříznu a naliju ti na to rozhžavený stříbro. Pokud nechceš přijít o nohu, ihned mi řekni kde jsou. Nebo mě chceš zdržovat?" Nesnáším mučení, avšak vidět Logana, jak se zděšeně koukal na Tonyho mě uspokojovalo.

,,Nevím kam je vzali." Tony nadzvedne obočí a dá mu škrtidlo okolo druhé nohy. Logan vzlykne jako malá holka naprosto zlomený. Jeho triky přestali fungovat, a on byl najednou bezmocný, sám vím jaký je ten pocit na nic. Chcete něco udělat, ale nevíte co, pak vám dojde že nemůžete nic dělat a prostě se s tím musíte smířit, on však může říct informace.

,,Nevím kde jsou! Vím jen, že jsou dva tábory. Tvůj otec není s tvým mate, budou ho muset převést z jednoho tábora k tvému otci, jestli ho chce použít v bitvě. Víc nevím přísahám!" Logan k němu přejde a ušklíbne se.

,,No já se budu muset jen ujistit."

Zdravím překrásní lidé.
Dneska vám jen chci poděkovat za veškerou podporu, kterou mi dáváte. Ať už komentováním, hlasováním či přečtením mého příběhu. Hrozně moc si vážím vaší podpory.

Pracuji na tomhle příběhu už docela dlouho, je to takové mé miminko (jo to zní zvláštní), proto si vážím každého z vás. No nic, neměla bych vás dále zdržovat, snad se uvidíme  příští týden s novou kapitolou.

S láskou Feyre

Broken soul of my Mate✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat